Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

{Μία μέρα στο Σούνιο} + συνταγή για ψωμάκια Bagels!

by - Κυριακή, Σεπτεμβρίου 13, 2015

Κυριακή σήμερα...Ημέρα αφιερωμένη στην οικογένεια..Ίσως είναι η μοναδική μέρα που μπορούμε να καθίσουμε όλοι μαζί οικογενειακώς...να πιούμε καφέ...να δούμε καμιά ταινία..να φάμε όλοι μαζί στην τραπεζαρία..Τις υπόλοιπες ημέρες, βλέπεις, ο μπαμπάς γυρίζει αργά..Ενώ,λοιπόν, ετοιμαζόμασταν για μπάνιο σε κάποια παραλία, μόλις βγήκα στο μπαλκόνι να πιω το πρωινό μου καφεδάκι κατάλαβα ότι ο καιρός επιτέλους άρχισε να θυμίζει φθινόπωρο..Μπορεί ο ήλιος να έλαμπε, δεν είχε όμως τόσο ζέστη ώστε να ξεχυθούμε σε κάποια πλαζ (άσχετα αν το μετανιώσαμε κάπου λίγο πριν το μεσημέρι)....Απόλαυσα τον πρώτο μου ζεστό καφέ της εποχής αυτής παρέα με το αγαπημένο μου βιβλίο, αναζητώντας ιδέες για το μεσημεριανό αλλά και για το καθημερινό κολατσιό του Ντίνου στο σχολείο!!~...

Έπειτα πέρασε η ώρα και αποφασίσαμε να κάνουμε την πρώτη μας εκδρομή μετά τις καλοκαιρινές μας διακοπές.....Πήραμε το αγαπημένο μας καφεδάκι από το αγαπημένο μας spot μας και βουρ στο δρόμο..Εγώ επέλεξα τη νέα γεύση Java chip frappuccino..Ένα έχω να σας πω...το μισό το ήπιε ο σύζυγος..
Η σημερινή Κυριακή μας είχε πολλά χιλιόμετρα..Φτάσαμε στο νοτιότερο κομμάτι του λεκανοπεδίου..Χαρήκαμε θάλασσα, θέα και θυμηθήκαμε λιγάκι κάποια γεγονότα από την αρχαία ιστορία μας...Να ναι καλά ο μπαμπάς μας, δηλαδή, γιατί η δικιά μου η μνήμη αρχίζει και με εγκαταλείπει..Ίσως πρέπει να κάνω ένα restart...Anyway...θα τα θυμηθώ όλα μαζί με τα παιδάκια μου όταν θα πάνε στο "μεγάλο σχολείο"..Το περιμένω πώς και πώς...Αφού διασχίσαμε όλο τον δρόμο της παραλιακής, περάσαμε το πανέμορφο Λαγονήσι, την Ανάβυσσο και την Παλαιά Φώκαια φτάσαμε στο ιστορικό Σούνιο...Δεν θα μπορούσαμε να μην σταματήσουμε να θαυμάσουμε την θέα του πελάγους αλλά και το Ναό του Ποσειδώνος που στέκει επιβλητικός...
Όση ώρα ήμουν εγώ στο ιερό και έβγαζα φωτογραφίες, ο μπαμπάς εξηγούσε στον Ντίνο την ιστορία του μνημείου, την ιστορία με τα μαύρα και τα άσπρα πανιά και το πώς ονομάστηκε το πέλαγος που το περιτριγυρίζει ως "Αιγαίο"..Ενθουσιάστηκε πολύ και μάλιστα του έκανε εντύπωση γιατί δεν είχε υπομονή ο μπαμπάς του Θησέα και έπεσε να πνιγεί.."Έπρεπε να είχε υπομονή μαμά, όπως λες και εσύ, ο Αιγέας"..


Μετά την στάση μας αυτή συνεχίσαμε τη διαδρομή μας και καταλήξαμε στο Πόρτο Ράφτη, όπου απολαύσαμε τις βαρκούλες και τον αέρα, που ήταν αρκετός ώστε να σχηματίζονται πολλά προβατάκια στη θάλασσα...

Πίσω στο σπίτι, όλο το απόγευμα σκεφτόμουν τι να ετοιμάσω για το κολατσιό του Ντίνου στο σχολείο..Σκεφτόμουν να κάνω τα χιλιο- δοκιμασμένα muffins μου...ή τα τυροπιτάκια μου...Είχα, όμως, μια ιδέα να ετοιμάσω ψωμάκια ώστε όλη την εβδομάδα να έχω ψωμάκι από τα χεράκια μου για τα sandwich που τόσο λατρεύει να τρώει τα πρωινά..Δεν άργησα πολύ να αποφασίσω...Η επιλογή μου ήταν ο αγαπημένος μου Άκης Πετρετζίκης φυσικά...αυτός ο κούκλος Θεσσαλονικιός και κοντοχωριανός μου!!~...Την συνταγή του που επέλεξα για τα  ψωμάκια bagels θα τη βρείτε εδώ!!!!Ήθελα το πρωινό αυτής της εβδομάδος μας να έχει λίγο αέρα από Manhattan!!...Τα κάναμε παρέα με τα παιδιά...Ως συνήθως ο Ντίνος έριχνε το αλεύρι σιγά σιγά!!...(μην συζητάτε πώς έγινε η κουζίνα στο τέλος)...
Και ιδού...
Είναι ιδιαίτερα αφράτα και νόστιμα..Αρχικά είχα φοβηθεί την καστανή ζάχαρη ( μιας και ο άκης τέτοια βάζει σε αντίθεση με άλλους πολλούς), αλλά δεν την καταλαβαίνεις σχεδόν καθόλου...Είναι υπέροχα και σας τα συστήνω ανεπιφύλακτα!!~Κάποια τα πασπάλισα με παπαρουνόσπορο..Άλλα με σουσάμι και ρίγανη φρεσκοκομμένη από τα χεράκια της γιαγιάς μου!!~...Ανυπομονούμε για την αυριανή μας μέρα στο σχολείο..Το καινούργιο του σακίδιο περιμένει να γεμίσει με τα πραγματάκι του για το σχολείο!!~
Προς το παρόν σας μαμαδογλυκοφιλώ!!~

Sleep tight my friends!!~



You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts