Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Happy my 29th Birthday!!

by - Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 21, 2015

ΩΩ!!...Ναι...τα γενέθλια μου έφτασαν...όπως και τα πρώτα "άντα" μαζί με αυτά....Σήμερα όλη μέρα από το πρωί, φίλοι μου, προσπαθώ να καταλάβω πότε πέρασαν έτσι τα χρόνια...Πότε ήμουν έφηβη, πότε αποφοίτησα, πότε αρραβωνιάστηκα, πότε παντρεύτηκα και έκανα παιδιά..πότε?..πότε??...πότε??...Από νωρίς το πρωί ,λοιπόν, που άνοιξε το μάτι μας προσπαθώ να φέρω στο μυαλό μου όλες αυτές τις στιγμές που με έφτασαν ως εδώ..Τις άσχημες αλλά και τις ευτυχισμένες..Ευτυχώς οι ευτυχισμένες είναι πολύ περισσότερες από τις άσχημες..Αλλιώς κυλούν τα χρόνια όταν έχεις φίλους στο πλευρό σου..Αλλιώς όταν μοιράζεσαι τη ζωή σου και την καθημερινότητά σου με ανθρώπους που σε νοιάζονται και σ' αγαπούν...Είμαι πολύ τυχερή που έχω όλους αυτούς τους υπέροχους ανθρώπους δίπλα μου~!...Που με αγαπούν και με στηρίζουν...Που με συμπαραστέκονται και με βοηθούν σε όλες τις προκλήσεις που μου επιφύλαξε μέχρι τώρα η ζωή..Και αυτοί δεν είναι μόνο η οικογένειά μου αλλά και οι φίλοι μου...Φίλοι καρδιάς και άνθρωποι γνήσιοι...Κάπως έτσι θα κυλήσει και η σημερινή μέρα...Μπορεί να είμαι μακριά από τους δικούς μου, αλλά και εδώ -στα νότια προάστια- υπάρχουν επίσης πολύ αγαπημένα πρόσωπα..
Αφού τελείωσα το στόλισμα της τούρτας μου νωρίς το πρωί, είπα να δοκιμάσω το αγαπημένο μου φθινοπωρινό ρόφημα στο αγαπημένο μου μέρος για καφέ..Παρέα με την φιλεναδίτσα μου απολαύσαμε από ένα iced pumpkin spice frappuccino στους δρόμους της Γλυφάδας..


Πίσω στο σπίτι με τα παιδιά κάναμε πολλές αγκαλιές..κατέγραψα καμιά δεκαριά βίντεο στην κάμερα με ευχές που μου έδιναν παράλληλα με φιλιά, σπρωξίματα, δαγκωματιές, ποιος θα μιλήσει πρώτος και πολλά άλλα τέτοια..Αυτές άλλωστε είναι και οι στιγμές που θα θέλουμε να θυμόμαστε όταν θα έχουμε όλοι μεγαλώσει..Να τις βλέπουμε και να γελάμε..Να γεμίζουν τα μάτια μας μόνο δάκρυα χαράς..Αυτό το εύχομαι μέσα από την καρδιά μου..Οι ολόδικές μας στιγμές χαράς και ανεμελιάς..Γεμάτες γκριμάτσες και νάζια..
Ο Δημητράκης μου, μου κρατάει για έκπληξη το δώρο μου (του έδωσα και εγώ πολλές εναλλακτικές)...tomorrow is the big day for that...ανυπομονώ..Ο μικρούλης μου δε, ο Ντίνος, πρωί πρωί με ρώτησε τι δώρο πρέπει να μου πάρει...Του είπα πως δεν "πρέπει" να μου πάρει τίποτα και ότι μου αρκεί που ήρθε στη ζωή μου και της έδωσε χαρά και νόημα!!...Η αλήθεια είναι πώς δεν περίμενε αυτήν την απάντηση και είπε πως θα μου κόψει ένα λουλουδάκι μόλις βγούμε βόλτα...Με ρώτησε μάλιστα αν θέλω μαργαρίτα ή τριαντάφυλλο...That's my boy...
Η τουρτίτσα μου φέτος για μία ακόμη φορά είναι σοκολατένια...Είχα σκεφτεί, βέβαια, να μην είναι αλλά δεν μπόρεσα να αντισταθώ στη σοκολάτα...Οπότε την έκανα όλη σοκολάτα!!!...Παντεσπάνι με cacao, creme patisserie σοκολάτας, σαβαγιάρ, ganage και πολλά πολλά blackberries, blueberries, φράουλες και κεράσια για το στόλισμα...Ιδού το αποτέλεσμα!!....
Στο περσινό party της Stacy's είχα κάνει την ίδια βάση για την τούρτα μου...Βέβαια, είχε εντελώς διαφορετική παρουσίαση και διακόσμηση, μιας και ήταν με πάστα ζάχαρης στολισμένη από τα χεράκια μου..Δες εδώ τη συνταγή για το πατεσπάνι και την creme patisserie σοκολάτας....H ganage που έκανα είναι η γνωστή και μη εξαιρετέα...(κρέμα γάλακτος με κουβερτούρα σε μπεν μαρί- έβαλα και λίγο ρούμι για περισσότερη γεύση και άρωμα)...
Θέλω από εδώ να ευχαριστήσω όλους τους φίλους μου.... αυτούς που μου ευχήθηκαν και έκαναν τόσο όμορφο το χρονολόγιο μου στο Facebook, στο λατρεμένο μου Instagram, που μου έστειλαν προσωπικά μηνύματα και όσους με πήραν τηλέφωνο...Σας ευχαριστώ πολύ γιατί μου ομορφύνατε τόσο πολύ την ημέρα αυτή...Η διαπίστωση της βραδιάς είναι ότι οι περισσότεροι που μου ευχηθήκατε είστε από την πανέμορφη αυτήν εδώ την "σφαίρα"...την Blogoσφαιρα!
Ευχαριστώ τον καθένα σας ξεχωριστά και ανταποδίδω τις ευχές από τα βάθη της καρδιάς μου!
Είναι τελικά υπέροχο αυτό το συναίσθημα...Ανθρώπους που δεν έχεις συναντήσει ποτέ να μπαίνουν στον κόπο να σου ευχηθούν...
Να είμαστε όλοι γεροί και δυνατοί, να σφύζουμε από υγεία ώστε να μπορούμε να ανταπεξέλθουμε τόσο στις υποχρεώσεις μας όσο και στα παιδιά μας αλλά και στον ίδιο μας τον εαυτό!!
Σας μαμαδογλυκοφιλώ!!
Ώρα να σβήσω το κεράκι μου!...
Σμουτς!!
Happy my 29th birthday!! 




You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts