Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Πώς να πλέξεις ένα στολίδι Ζαχαρωτό!- Crochet a Candy Cane

by - Παρασκευή, Νοεμβρίου 18, 2016

🎅Bonjour! 🎅Σήμερα είχα όρεξη για πλέξιμο πάλι!Μιας και έχω δηλώσει συμμετοχή σε δυο #secret αποστολές φέτος είπα να προσφέρω δωράκια για το Χριστουγεννιάτικο δεντράκι τους! Έτσι αφού έπλεξα μία μικρή Χριστουγεννιάτικη μπότα🎄 σκέφτηκα να πλέξω και ένα ζαχαρωτό.. Πάμε να σου δείξω, όμως,  πως το έπλεξα αυτό..

πως να πλεξεις ενα ζαχαρωτο


Γύρος 1ος: Κάνω μία αλυσίδα με 32 θηλιές. Ξεκινώ με sc στην δεύτερη θηλιά που βλέπω μπροστά μου και συνεχίσω με sc ως το τέλος. Σύνολο 31 sc.

mamasnpapas crochet
Γύρος 2ος: Κάνω 4 θηλιές και γυρίζω το έργο μου. Αφήνεις μία θηλιά κενό και κάνει dc στην επόμενη. Για 4 φορές τώρα θα κάνουμε το ίδιο πράγμα! Δηλαδή.. dc, μία θηλιά, dc μία θηλιά,dc μία θηλιά, dc μία θηλιά, dc μία θηλιά και τελειώνω με dc. Επανέλαβε το αυτό άλλες 3 φορές. Έπειτα κάνεις μία θηλιά, προσπερνάς το 1 sc που βλέπεις και στο επόμενο κάνεις dc ως το τέλος της σειράς, άλλες 11 φορές δηλαδή. Σύνολο 23 dc.. 

Γύρος 3ος: Κάνω μία θηλιά και γυρίζω το έργο μου.  Κάνω sc στην πρώτη θηλιά. Στο επόμενο dc κάνω 1 dc, μία θηλιά, ένα dc, μία θηλιά, ένα dc. Στην επόμενη θηλιά κάνω sc. Συνεχίζω μέχρι τέλους το ίδιο μοτίβο.  (1 dc, 1 θηλιά, 1 dc μία θηλιά, 1 dc) Σύνολο 33 dc. Ασφαλίζω το έργο μου κάνοντας μια θηλιά ακόμη στο τέλος και κρύβοντας λίγη κλωστή μέσα στο υπόλοιπο έργο.
Στόλισα το κενό στη μέση με κόκκινη κλωστή για να αποκτήσει λίγη τσαχπινιά!Είναι το δωράκι μου για το #secretelf2016 μου!🎅

Ως την επόμενη συνάντησή μας, σε μαμαδογλυκοφιλώ!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts