Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

ΜΑΝΤΕΨΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

by - Τρίτη, Ιουλίου 04, 2017

Αν μου λείπει κάτι από τις μέρες μου ως ελεύθερη και ωραία χωρίς παιδιά και υποχρεώσεις είναι ο ελεύθερος χρόνος μου για διάβασμα μυθιστορημάτων!Μπορεί να εργαζόμουν  και παράλληλα να σπούδαζα, ωστόσο τις ημέρες που τελείωνε η εξεταστική μου ήθελα να αδειάσει το μυαλό μου από όσα το περιτριγύριζαν από το Πανεπιστήμιο και έτσι έτρεχα στο αγαπημένο μου βιβλιοπωλείο στο Κέντρο και αγόραζα βιβλία που έκρυβαν τις πιο μεγάλες ιστορίες αγάπης μέσα, ευσεβείς πόθους, ανεκπλήρωτους έρωτες, μυστήριο, ταξίδια, ιστορικές αναδρομές και τα συναφή!Θυμάμαι πως με το αγόρι μου τότε μας άρεσε να διαβάζουμε παρέα χαλαρώνοντας! Ήταν ωραίες στιγμές!

mamasnpapas

📭Θέλω να σου πω πως πιστεύω ακράδαντα ότι στην προηγούμενη ζωή μου είχα βιβλιοπωλείο σε ένα δρόμο του Portobello Market, με μια μικρή ροζ πορτούλα και μια ονειροπαγίδα για καλωσόρισμα που εκτός από τα πούπουλα που κρέμονταν είχε και κουδουνάκια που έβγαζαν τον πιο γλυκό ήχο κάθε φορά που άνοιγε η πόρτα. Στην αποθήκη, στον κάτω όροφο του μικρού μαγαζιού μου διέθετα στους πελάτες μου αναγνωστήριο γεμάτο λεβάντες και άλλα μυρωδικά ώστε να μην φτάνει καθόλου στο ρουθούνι τους η μούχλα που πιθανόν να έκρυβε από τα παλιότερα χρόνια η αποθηκούλα!

Σήμερα είμαι εδώ για να σου δείξω τις δικές μου επιλογές βιβλίων για τους δύο μήνες διακοπών μου! Βιβλία για την μαμά, για την γυναίκα και για την κάθε ονειροπόλα ύπαρξη! Και οι τρεις επιλογές μου είναι από τις αγαπημένες μου Εκδόσεις Διόπτρα και στο σημείο αυτό θα ήθελα να τους ευχαριστήσω για μία ακόμη φορά για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν αλλά και για την άψογη συνεργασία μας τα τελευταία δύο χρόνια!Αυτό το καλοκαίρι σίγουρα θα χορτάσω ανέμελες ιστορίες! Παρέα με το αγαπημένο μου δροσερό ρόφημα, ένα moctail ή cocktail στον κήπο ή στο κιόσκι θα είναι η καλύτερη συντροφιά μου!Το ωραίο της υπόθεσης είναι πως και τα παιδιά μου ήδη επέλεξαν τα δικά τους βιβλία που θα έχουν στο εξοχικό μαζί τους! Πιο πολλά είναι τα βιβλία παρά τα παιχνίδια!

🚩Το καλοκαίρι των μουσώνων - Julia Gregson
Ένα ταξίδι του έρωτα στην μακρινή Ινδία

εκδόσεις διόπτρα Julia Gregson

Αγγλία, 1947
Η Κιτ, νοσηλεύτρια στη διάρκεια του Β' Παγκόσμιου Πολέμου, κρύβει ένα επώδυνο μυστικό. Εξαντλημένη σωματικά και ψυχικά, ζητάει βοήθεια από τη φίλη της Ντέιζι, η οποία,  στα πλαίσια του φιλανθρωπικού έργου της, στέλνει μαίες στη νότια Ινδία.
Την ίδια περίοδο η Κιτ συναντάει τον Άντο, έναν Ινδό γιατρό που ετοιμάζεται να αποφοιτήσει από την Οξφόρδη. Για τη μητέρα της, ο Άντο αντιπροσωπεύει όλα εκείνα που απεύχεται για την κόρη της. Διψασμένη για περιπέτειες και βαθιά ερωτευμένη, η Κιτ παντρεύεται τον Άντο κρυφά και οι δυο τους φεύγουν για την νότια Ινδία.
Η ζωή της Κιτ όμως δεν ήταν αυτό που είχε φανταστεί και η σχέση τους δοκιμάζεται σκληρά. Σε έναν γοργά μεταβαλλόμενο κόσμο, η αφέλεια και οι καλές προθέσεις της Κιτ θα την οδηγήσουν σε μια τρομακτική και επικίνδυνη κατάσταση.. 
 🚩Το μωρό στην κούνια - Sophie Hannah

Sophie Hannah Εκδόσεις Διόπτρα

Η Άλις αφήνει τη μόλις δύο εβδομάδων κόρη της στο σπίτι με τον σύζυγό της Ντέιβιντ, για να κάνει την πρώτη της έξοδο μετά τον τοκετό. Όταν επιστρέφει, δύο ώρες αργότερα, επιμένει ότι το μωρό που βρίσκεται μέσα στην κούνια δεν είναι το δικό της. Παρά την ολοφάνερη συντριβή της, ο Ντέιβιντ επιμένει ότι αυτή κάνει λάθος.
Η αστυνομία καλείται να αναλάβει την υπόθεση. Ο ντετέκτιβ Σάιμον Ουοτερχάουζ είναι συμπονετικός, αλλά διατηρεί κάποιες αμφιβολίες για την ιστορία της Άλις. Η προϊσταμένη του, η αρχιφύλακας Τσάρλι Ζάιλερ, πιστεύει ότι η Άλις υποφέρει από κάποιου είδους φρεναπάτη, που οφείλεται σε επιλόχεια κατάθλιψη. Η στάση του Ντέιβιντ γίνεται συνεχώς πιο εχθρική και απειλητική, ενώ είναι πεπεισμένος ότι η Άλις ή έχει τρελαθεί ή ψεύδεται. Ποιος είναι ο ρόλος της πεθεράς της στο γεγονός αυτό? Πώς θα μπορέσει η Άλις να πείσει την αστυνομία για το δίκιο της πριν να είναι πολύ αργά?

 μπορείς να δεις τις εντυπώσεις που είχα μοιραστεί μαζί σου από το προηγούμενο βιβλίο της συγγραφέως που διάβασα Έγκλημα με υπογραφή.

🚩Ντουέτο - Kimberley Freeman


Εκδόσεις Διόπτρα Kimberley Freeman


Δύο γυναίκες...σε μια μικρή επαρχιακή πόλη της Γερμανίας, η νεαρή Έλη τρέφει ελπίδες και μεγάλα όνειρα για μια λαμπρή καριέρα στη σκηνή της όπερας. Η φιλοδοξία της την οδηγεί στο μονοπάτι της εξαπάτησης, της απληστίας και, τελικά, των ενοχών. Την ίδια στιγμή, στο Λονδίνο, η έφηβη Άντζι που το έχει σκάσει από το σπίτι της μεταμορφώνεται σε διάσημη πριγκίπισσα της ποπ Πένι Μπράιτ. Αλλά μία βίαιη επίθεση την κάνει τελικά έρμαιο του φόβου και του εθισμού σε ναρκωτικές ουσίες...
 Είκοσι χρόνια..Η μία θα κλέψει τη ζωή της άλλης και θα χάσει τον μεγαλύτερο έρωτα της ζωής της. Η άλλη θα προσπαθήσει να δραπετεύσει από το παρελθόν, τελικά όμως θα αναγκαστεί να αντιμετωπίσει τις πιο σκοτεινές αναμνήσεις της. Και οι δύο ζωές πλέκονται γύρω από τις μηχανορραφίες ενός δισκογραφικού παραγωγού...
Και οι τρεις ιστορίες μου φαίνονται ενδιαφέρουσες! Υπόσχομαι μόλις τις διαβάσω να επιστρέψω με update εδώ στην ανάρτηση όπου θα σου πω λίγα λόγια από όσα αποκόμισα εγώ η ίδια από τις ιστορίες αυτές!
Αν θέλεις να είμαστε σε επαφή κάνε εγγραφή στο mail list του blog ώστε να μην χάνεις τα νέα μου, εδώ δεξιά στην μπάρα του blog!
Σου εύχομαι Καλό Καλοκαίρι με μια κάρτα που μου εστάλη από τις Εκδόσεις Διόπτρα και με χαροποίησε ιδιαίτερα πολύ! 🍉🍉🍒🍒
Σε μαμαδογλυκοφιλώ!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts