Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΝΥΚΤΟΣ

by - Τρίτη, Ιουλίου 04, 2017

Σήμερα βρίσκομαι εδώ μαζί σου για να σου δείξω ένα μαγικό προιόν! Αν είχες την τύχη να το δοκιμάσεις τότε ξέρεις πολύ καλά για ποιο λόγο θα αφιερώσω ολόκληρο #post για αυτό και μόνο! Αν πάλι δεν το έχεις δοκιμάσει είμαι εδώ για να σε βοηθήσω για να το κάνεις δικό σου πολύ απλά, εύκολα και γρήγορα στην πόρτα του σπιτιού σου! Ο λόγος για την μαγική θεραπεία ανανέωσης νυκτός από τον αγαπημένο μου Yves Rocher, Παγκόσμιο Ηγέτη στην Φυτική Κοσμετολογία!

Yves Rocher Greece

Είναι το δικό μου μικρό μυστικό! Την θεραπεία αυτή την κάνω τουλάχιστον 3 φορές τον χρόνο, ιδίως τις περιόδους που στερούμαι πολύ τον ύπνο αλλά και αισθάνομαι το πρόσωπό μου επιβαρυμένο από τις κλιματικές συνθήκες! Η θεραπεία αυτή είναι σε μορφή ορού και την εφαρμόζεις 2 φορές την εβδομάδα μόνο λίγο πριν πέσεις στο κρεβάτι σου για ύπνο την νύχτα! Για καλύτερη αφομοίωση και για πιο ορατά αποτελέσματα καλό θα είναι πριν την χρήση του να έχεις κάνει μια Φυτική μάσκα καθαρισμού προσώπου! Εγώ κάνω πάντα την δική μου αγαπημένη με άργυλο , κύανο, σαλικυλικό οξύ, πούδρα Βαϊκάλης  και μπορείς να διαβάσεις περισσότερα για αυτήν στην ανάρτηση που είχα γράψει παλιότερα! Η μάσκα αυτή καταπολεμά το σμήγμα σου και ρυθμίζει την έκκριση του σε απίστευτο βαθμό!

''Η θεραπεία αυτή ανανέωσης νυκτός περιέχει φυτικό σαλικυλικό οξύ που είναι εξίσου αποτελεσματικό με το χημικό σαλικυλικό οξύ που χρησιμοποιούν στα Ινστιτούτα, Μεσημβριάνθεμο το φυτό της ζωής αλλά και Κόμμι Ακακίας!'' μας ενημερώνει η Βιολόγος μας Chara de Beaute

🔎Ανακάλυψε όλους τους θαυματουργούς ορούς μας! Ο κάθε ένας είναι χρήσιμος και έχει την δική του χρησιμότητα ανάλογα με την ηλικία και την περίσταση!


Mama Goes Vegetal with Yves Rocher

Ο ορός αυτός θα γεμίσει τις ρυτίδες σου, δεν θα τις εξαφανίσει! Μην λέμε και πράγματα που δεν ισχύουν! Θα σου τις γεμίσει και θα τις λειαίνει! Είναι εξίσου σημαντικό αυτό! Το δέρμα σου θα μοιάζει πιο ζωηρό και φωτεινό όταν ξυπνήσεις το πρωί! Ξέρω είναι πολύ λιπαρός, γιατί έχει ελαιώδη υφή ζελ!Αξίζει, όμως, να τον χρησιμοποιήσεις γιατί είναι ένα προϊόν που έχει τις απίστευτες μαγικές ουσίες όσων κάνουν μεσοθεραπεία! Είναι η φυτική εναλλακτική στο χημικό πίλινγκ!Άλλοι ακριβοπληρώνουν για να επωφεληθούν τις μαγικές ιδιότητες των συστατικών του ορού! Εμείς, όμως, το αγοράζουμε σε super τιμή όντας μέλη του δικτύου μας! 

Θεραπεία ανανέωσης νυκτός

Σε προσκαλώ στην ομάδα μου Mama Goes Vegetal with Yves Rocher  και σε προκαλώ να την δοκιμάσεις! Είναι ιδανική για ηλικίες άνω των 30 ετών!Θα απολεπίσει απαλά το δέρμα σου χωρίς να το ερεθίσει! Έχεις δει πως βγαίνουν οι περισσότερες από τα Ινστιτούτα μετά από το χημικό πίλινγκ? 😳

Αν σε έπεισα στείλε μου μήνυμα στην σελίδα του blog στο Facebook να σε βοηθήσω να το κάνεις δικό σου ή στην ομάδα μου που σου έδωσα link πιο πάνω! 
Κάνε subscribe αν θέλεις να είμαστε σε επαφή στο email list μου εδώ στα αριστερά του blog και ακολούθησε με στο αγαπημένο μου social media Instagram!

Δες εδώ τις προσφορές του μήνα με ένα click!

Σε μαμαδογλυκοφιλώ!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts