Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

ΠΩΣ ΕΡΩΤΕΥΤΗΚΑ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΠΟΥ ΖΟΥΣΕ ΣΤΟΥΣ ΘΑΜΝΟΥΣ

by - Τρίτη, Ιουλίου 04, 2017

Ήρθε και ο Ιούλιος πως περνάνε έτσι οι ημέρες ρε παιδιά και εγώ συνεχίζω να διαβάζω βιβλία ακάθεκτη!Οι ημέρες μας στο εξοχικό κυλούν ήσυχα με τα παιδιά να τρέχουν ανέμελα και εγώ να ρεμβάζω ατενίζοντας την θάλασσα!Τις μεσημεριανές ώρες, που τα πιτσιρίκια ξεκουράζονται μέχρι να ξυπνήσουν και να αρχίσει πάλι το κυνηγητό , εγώ απολαμβάνω το κρύο ρόφημα μου στην βεράντα με θέα τον Μαλιακό! Αυτές τις μέρες έχω παρέα το ''Πώς αγάπησα τον άντρα που ζούσε στους θάμνους'' της Έμι Αμπράχαμσον!

Ammy Abrahamson Εκδόσεις Ψυχογιός

Πρόκειται για μια πραγματική ιστορία αγάπης, μάλιστα, είναι η πραγματική ιστορία αγάπης της ίδιας της συγγραφέως!
Η πρωταγωνίστρια της ιστορίας, η Τζούλια, ζει με τον γάτο της, Όπτιμους, στην Βιέννη. Μπορεί να μην ζει ακριβώς την ζωή που ήθελε, αλλά είναι ένα θετικό κορίτσι και εξακολουθεί να ονειρεύεται το μέλλον. Μια μέρα θα γράψει ένα λογοτεχνικό αριστούργημα, θα γίνει φίλη με τη μεγάλη συγγραφέα Ελφρίντε Γέλινεκ και θα σταματήσει να απαντά σε στατιστικές έρευνες για να περνά η ώρα.Μέχρι τότε, όμως, θα συνεχίσει να διδάσκει αγγλικά σε υπερφιλόδοξα επιχειρηματικά στελέχη και ανεπίδεκτα μαθήσεως παιδιά. 
Η ιστορία της καθηγήτριας αγγλικών παρουσιάζει ενδιαφέρον και η καθημερινότητά της θυμίζει πολλά από την δική μας!Ζει μια απλή σχεδόν βαρετή ζωή, μέχρι να γνωρίσει το μυστηριώδες αγόρι του πάρκου, τον Μπεν! Ο έρωτάς τους θα είναι κεραυνοβόλος  και είναι τρελοί και παλαβοί ο ένας για τον άλλον!Το μόνο προβληματάκι είναι πως ο Μπεν είναι άστεγος και ζει σε ένα παγκάκι, ανάμεσα στους θάμνους του πάρκου!Με λίγα λόγια, ο Μπεν, χρειάζεται επειγόντως μπάνιο! 

Ammy Abrahamson Εκδόσεις Ψυχογιός

Πρόκειται για μια ιστορία αγάπης που είναι εδώ για να κάνει την διαφορά! Γίνεται να ερωτευτείς ένα άστεγο? Πως αντιμετωπίζουμε άραγε τους ανθρώπους που ζουν από επιλογή ή όχι στο δρόμο? Εσύ θα μπορούσες να ερωτευτείς ένα τέτοιο άνθρωπο? Εγώ θα μπορούσα άραγε?
Η υπέροχη αυτή ιστορία αγάπης μας δείχνει την τόλμη να επιλέγεις με τα μάτια της καρδιάς σου και να βλέπεις πέρα από το προφανές, πέρα από τις προσδοκίες και πέρα από τα κουρελιασμένα ρούχα.

Αν την διαβάσεις είμαι σίγουρη πως θα σου αρέσει πολύ! Εδώ μπορείς να δεις και τις υπόλοιπες προτάσεις έχω ανεβάσει με βιβλία για τους καλοκαιρινούς μήνες! Μείνε σε επαφή μαζί μου κάνοντας εγγραφή στο mail list μου δεξιά στην στήλη προσθέτοντας το email σου!
Σε μαμαδογλυκοφιλώ!


You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts