Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

A FABULOUS HALLOWEEN PARTY

by - Δευτέρα, Νοεμβρίου 06, 2017

Πριν ξεκινήσω να αναρτώ τις επόμενες αναρτήσεις μας, όσον αφορά το 4ο party που ετοιμάζω για την μικρή μου Stacy αλλά και τις Χριστουγεννιάτικες αναρτήσεις μου γεμάτες δώρα και εκπλήξεις, σκέφτηκα πως έπρεπε να κλείσω τον κύκλο των post σχετικά με το Halloween δείχνοντάς σου το φετινό που διαδραματίστηκε για μία ακόμη χρονιά στο σπίτι μας!Γιορτάζουμε το Halloween, δεν ντρεπόμαστε για αυτό και ας έχουμε ακούσει τις απίστευτες βλακείες γύρω από το θέμα, και αν το γιορτάζεις και εσύ, αυτό το post θα σου φανεί χρήσιμο και θα σου δώσει ιδέες για την επόμενη χρονιά! Το φετινό μας Fabulous Halloween Party!

halloween party

Θα ξεκινήσω λέγοντας πως αυτό το party το ετοίμασα μέσα σε λίγες ώρες! Προτίμησα και φέτος να μην κουράσω ιδιαίτερα τα χέρια μου, μιας και είμαι μια Working Mom  πια, και έτσι όλα τα αλμυρά εδέσματα του μπουφέ μου τα παρήγγειλα από την Roma Pizza Official , την οποία προτιμούμε από τότε που ήμουν εγώ μικρό παιδί και ξέρουμε την ποιότητα των υλικών της!Το κορίτσι στο τηλεφωνικό κέντρο με βοήθησε να επιλέξω και μου πρότεινε τις προσφορές που διαθέτουν!Οπότε, εγώ ασχολήθηκα μόνο με τα γλυκά που θα κερνούσα τα μικρά σκαθάρια και τους ενήλικες, τα οποία μάλιστα ετοίμασα από τις προηγούμενες ημέρες! Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν, όπως λέει και ο λαός!

Halloween Party

A FABULOUS HALLOWEEN PARTY

A FABULOUS HALLOWEEN PARTY

Το πώς να διακοσμήσεις ένα Halloween Party σου το έδειξα εδώ σε ένα post γεμάτο ιδέες αλλά και τους σωστούς ανθρώπους που θα σε βοηθήσουν να πάρεις αυτό που χρειάζεσαι! Δεν θέλει κόπο ούτε και ιδιαίτερο χρόνο! Όταν θέλεις να διοργανώσεις ένα ακόμη party για να διασκεδάσει η οικογένεια παρέα με καλούς φίλους ψάχνεις μόνο μια αφορμή! Όλα τα άλλα μπορούν να γίνουν χωρίς να σπαταλήσεις πολλά χρήματα! Αν πάλι έχεις υλικά από πέρυσι ακόμα καλύτερα! Στην δική μου περίπτωση είχα από προηγούμενες χρονιές!Οπότε κάθε χρόνο είμαστε ακόμα πιο οργανωμένοι! Τα πιάτα και τα ποτήρια που βλέπεις στην εικόνα είναι όσα περίσσεψαν από το περσινό μας party, τα οποία φύλαξα πολύ καλά στην αποθήκη μας όλη τη χρονιά!Είναι και αυτά, όπως και τα banner που βλέπεις στο βάθος από το Happy TeaPot!

Halloween
Happy TeaPot

O μπουφές μου εκτός από Roma Pizza Club Burgers και Chicken Nuggets για τα παιδιά διέθετε διάφορα snacks, όπως pop corn και αλμυρά sticks! Αυτό που έφτιαξα εγώ ήταν μικρές μούμιες με σφολιάτα και λουκάνικο! Για μάτια έβαλα δύο μαύρα πιπεράκια που είχα στα μπαχαρικά μου! Ήταν μια ιδέα που είχα ήδη καρφιτσώσει στο Halloween board μου στο Pinterest!


Halloween


A FABULOUS HALLOWEEN PARTY

Τα μπισκότα με ζαχαρόπαστα που ετοίμασα ξετρέλαναν τα παιδιά και περίσσεψαν αρκετά για γλύκισμα για τις επόμενες ημέρες! Σύντομα θα ανεβάσω την συνταγή πως να φτιάξεις το πιο νόστιμο μπισκότο κατάλληλο για στόλισμα με ζαχαρόπαστα! Το Cookie Cutter Hub μου έστειλε τέλεια cutters και το ευχαριστώ πολύ!! Οι ζαχαρόπαστες που χρησιμοποίησα, όπως και τα Halloween Spinkles που στόλισα τα cupcakes μου, είναι μια ευγενική χορηγία του site που επιλέγω πάντα να ψωνίζω είδη ζαχαροπλαστικής,το SugarWorld!

Cookie Cutter Hub
Cookie Cutter Hub

Cookie Cutter Hub

Τα cupcakes που επέλεξα να φτιάξω ήταν σκέτη απόλαυση γευστικά και μια από τις πιο εύκολες εκτελέσεις που έκανα μέχρι σήμερα! Πολύ σύντομα θα σου ανεβάσω και αυτή την κολασμένη συνταγή!! Το frosting το διακόσμησα με κόκκινο gel και sprinkles από το Sugarworld και τα αυτά !

A FABULOUS HALLOWEEN PARTY

A FABULOUS HALLOWEEN PARTY


A FABULOUS HALLOWEEN PARTY

Το party μας είχε και πινιάτα εννοείται την οποία ευχαριστήθηκαν τα μικρά στο σπάσιμό της μιας και την χτύπησαν από πολλές φορές ο καθένας αφού ήταν μόλις τρία τα πιτσιρίκια! Το We Love Pinatas by Anthomeli  έβαλε όλο του το ταλέντο και η μάγισσα με την 3D τεράστια μύτη της έκλεψε τις εντυπώσεις! Θα το βρεις και στο Jam Jar !!Τις μέρες αυτές τρέχει και ένας super διαγωνισμός μέσα από τον οποίο το Ανθομέλι μας χαρίζει μία πινιάτα σε συνεργασία με το Ταλκ! 

A FABULOUS HALLOWEEN PARTY

A FABULOUS HALLOWEEN PARTY

A FABULOUS HALLOWEEN PARTY

A FABULOUS HALLOWEEN PARTY

Οι στολές των παιδιών ήταν δική τους επιλογή και θα τις αξιοποιήσουμε και άλλη χρονιά! Και τα τρία πιτσιρίκια πήραν σοβαρά τον ρόλο τους και πόζαραν στο φωτογραφικό φακό με επιτυχία! Είχαν πολύ γέλιο, πραγματικά!

A FABULOUS HALLOWEEN PARTY

A FABULOUS HALLOWEEN PARTY

A FABULOUS HALLOWEEN PARTY

A FABULOUS HALLOWEEN PARTY

A FABULOUS HALLOWEEN PARTY

Κάπως έτσι περάσαμε την φετινή ημέρα του Halloween, είπαμε Trick or Treat και ανταλλάξαμε γλυκά! Χαίρομαι πολύ που έχω το φιλαράκι μου, την Κάλη, και είμαστε παρέα σε πολλά! Και στα ευχάριστα και στα δυσάρεστα που λένε!Είναι σπάνιο, πια, να ταιριάξεις με έναν άνθρωπο στις μέρες μας! Η δική μου περσινή χρονιά μου χάρισε αρκετούς τέτοιους ανθρώπους ώστε να πορευτώ παρέα τα επόμενα χρόνια της ζωής μας εδώ στην πρωτεύουσα!Κώστα & Κάλη σας ευχαριστώ για όλα! 

A FABULOUS HALLOWEEN PARTY

Και αν εσύ που με διαβάζεις τώρα δεν είσαι φαν του Halloween δεν έχει καμία σημασία! Δεν μπορεί να έχουμε όλοι τις ίδιες συνήθειες, τα ίδια γούστα και τα ίδια έθιμα! Είμαστε άνθρωποι διαφορετικοί και με διαφορετικό τρόπο ζωής! Εμείς μπορεί να μην ζούμε στην Αμερική αυτό το χρονικό διάστημα της ζωής μας, αλλά την γιορτάζουμε αυτή την γιορτή για δικούς μας λόγους εδώ και αρκετά χρόνια, που έχω αναφέρει σε παλιότερο post! Διαβάσαμε αρκετά περί Halloween και πόσο ενοχλεί αρκετούς στη χώρα μας!Δεν είμαι άνθρωπος που κρίνει τον διπλανό του ούτε και το διαφορετικό και το έχω αποδείξει σε πολλά post μου εδώ στην δική μου διαδικτυακή γωνιά! Είμαστε όλοι ελεύθεροι! 

A FABULOUS HALLOWEEN PARTY

A FABULOUS HALLOWEEN PARTY

Σε αποχαιρετώ κλείνοντας τον φετινό κύκλο των Φθινοπωρινών αναρτήσεων με αυτή εδώ την ανάρτηση και ανυπομονώ να αρχίσω αυτές με το Χριστουγεννιάτικο περιεχόμενο!Ο Νοέμβριος είναι ένας μήνας γεμάτος εκπλήξεις, δώρα, εκδηλώσεις και events με ενδιαφέροντα πράγματα και happenings!Μπορείς να κάνεις subscribe εδώ δεξιά στο mail list μου ώστε να είμαστε σε επαφή!
Σε μαμαδογλυκοφιλώ!



You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts