Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

ΒΟΛΤΑ ΣΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

by - Κυριακή, Ιανουαρίου 28, 2018

Σκέφτομαι πολλές φορές πως σε αυτή εδώ την στήλη θα ήθελα να έχω όλες τις οικογενειακές μας εξορμήσεις ακόμη και εκείνες που ίσως να μην έχουν καλή φωτογραφία και μπορεί να μην σου κεντρίσουν καθόλου το ενδιαφέρον! Αυτή η στήλη γεμίζει με τα ταξίδια μας, τις διακοπές μας αλλά και με κάθε εξόρμηση που μας έρχεται στο μυαλό να κάνουμε έστω και αυθημερόν! Είναι εκείνες οι Κυριακές που επιλέγουμε να φάμε κάπου μακριά από τα ίδια & τα ίδια και που ξέρουμε πως τα παιδιά μας θα περάσουν καλά! Μια τέτοια Κυριακή ήταν και η προηγούμενη που πήγαμε μια βόλτα στα Τρίκαλα Κορινθίας!

Εμείς οι Βορειοελλαδίτες ξέρουμε πολύ καλά την πόλη Τρίκαλα  που βρίσκεται στην Θεσσαλία! Ωστόσο, στον πανέμορφο χάρτη μας υπάρχει και το χωριό Τρίκαλα Κορινθίας, ένα χωριό δίπλα σε βουνό, της Κυλλήνης, που χωρίζεται σε 3 μέρη και ανήκει στον Δήμο Ξυλόκαστρου! Το Ξυλόκαστρο θα το ξέρεις σίγουρα μιας και φημίζεται για τις ωραίες παραλίες του! Εντάξει, εσύ που είσαι Θεσσαλονικιά ξέρω θα πεις πως σαν την Χαλκιδική δεν έχει!😅

ΒΟΛΤΑ ΣΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Έτσι που λες, πήραμε το αυτοκινητάκι μας και λίγο πριν το μεσημέρι ξεκινήσαμε για τα Τρίκαλα Κορινθίας! Όπως ήταν φυσικό σταματήσαμε στον Ισθμό της Κορίνθου, βγάλαμε τις φωτογραφίες μας, πήραμε μια ανάσα και συνεχίσαμε το ταξίδι μας! Δεν μας πήρε πολύ ώρα να φτάσουμε! Αν δεν κάνω λάθος σε 1 ώρα ήμασταν στο χωριό! Χαρήκαμε γιατί αντικρίσαμε για άλλη μια φορά φέτος χιόνι και γιατί εισπνεύσαμε δροσερό και καθαρό αέρα!

Το χωριό χωρίζεται σε 3 μέρη όπως σου είπα και πρωτίστως! Τα Άνω, τα Μεσαία και τα Κάτω Τρίκαλα! Η θέα της πεδιάδας αλλά και του βουνού ήταν κάτι που σε γέμιζε και ο παραδοσιακός οικισμός σε κέρδιζε με τα μικρά μαγαζάκια του από ξύλο, πέτρα και πλιθιά!

Περπατήσαμε από τα Κάτω μέχρι τα Άνω Τρίκαλα, χαζέψαμε το βουνό, τη θέα, μπήκαμε στα μικρά παντοπωλεία, αγοράσαμε φασόλια, χυλοπίτες και τυρί καπνιστό και διάφορα άλλα όπως φρέσκια ρίγανη και δυόσμο! Αποφασίσαμε να φάμε σε μια υπέροχα διακοσμημένη ταβέρνα η οποία διέθετε (ευτυχώς😋) και νόστιμο φαγητό!

Το τοπίο ήταν αρκετά ομιχλώδες και η θερμοκρασία δεν ξεπερνούσε τους 3 βαθμούς! Θα μπορούσα να είχα τραβήξει περισσότερες φωτογραφίες ωστόσο η βροχή δεν μου το επέτρεψε! Αμέσως μόλις φάγαμε πήραμε τον δρόμο της επιστροφής αφού δεν μπορούσαμε να περπατήσουμε λίγο ακόμα στα σοκάκια του χωριού! Τα παιδιά επέστρεψαν ευχαριστημένα και ας μην πρόλαβαν να διασκεδάσουν στις κούνιες με θέα το χιονισμένο βουνό!

Οι μικρές αυτές εξορμήσεις μας βοηθούν να αντέξουμε την καθημερινότητα που είναι όλο υποχρεώσεις, τρέξιμο και γενικότερα ζούμε το απόλυτο στρες! Τα μικρά αυτά χωριά μας προσφέρουν απλότητα και ησυχία, έστω και αυτές τις λίγες ώρες που μπορούμε να δραπετεύσουμε! Μετά την Πάρνηθα βάλαμε σκοπό να επισκεφτούμε και άλλο βουνό σύντομα! Δεν θα σου αποκαλύψω ποιο είναι αυτό γιατί είμαι προληπτική! Αν καταφέρουμε να πάμε θα με βρεις πάλι εδώ να σου διηγούμαι πως τα περάσαμε!

Ως την επόμενη φορά, σε μαμαδογλυκοφιλώ!

You May Also Like

6 σχόλια

1. Πολύ ωραία και αυτή η εξόρμησή σας και εύχομαι γρήγορα και στην επόμενη. Κι όμως κι εγώ δεν έχω πάει στα Τρίκαλα Κορινθίας να σου πω. Για το επόμενο βουνό ρίξτε και ένα τηλέφωνο.,..ποτέ δεν ξέρεις! Κάλη

1. ήρθε η ώρα να πάτε!! Είναι ωραία για μία ή δύο μέρες το χειμώνα!!

2. Δύο φορές έχω προσπαθήσει να βρω κατάλυμα στα Τρίκαλα Κορινθίας σε περίοδο γιορτών και δεν τα κατάφερα! Πρέπει να είναι τόσο όμορφα όσο τα περιγράφεις φίλη μου! Μάλλον πρέπει να πεταχτούμε κι εμείς αυθημερόν, όχι τίποτε άλλο, απλά για να μου φύγει ο καημός! αχαχαχα Ωραίες φωτογραφίες αγαπημένη μου, καλά να περνάτε πάντα! Σ'αγαπώ

1. Ναι, τις γιορτές ειδικά γίνεται πανικός όπως παντού σε τέτοια μέρη!! Και εγώ σ' αγαπωωω!!!!

3. Έχω αρκετό καιρό να πάω στα Τρίκαλα Κορινθίας αλλά θυμάμαι ότι είχαμε περάσει όμορφα! Πολύ καλά κάνατε που πήγατε εκδρομούλα, είναι ότι πιο ωραίο για όλη την οικογένεια! Εύχομαι να πάτε σύντομα κι άλλη όμορφη βόλτα! Φιλιάαα
    Σωτηρία
    www.mylittleworld.gr

1. Σωτηρία μου σε ευχαριστώ πολύ!!! Αυτές οι Κυριακές μας δίνουν κουράγιο να αντέξουμε την ρουτίνα της εβδομάδος που ξεκινά!!!!!! Φιλιά πολλά!!