Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

A LAZY NIGHT IS ALWAYS A GOOD NIGHT

by - Σάββατο, Μαΐου 19, 2018

Με αυτό το post όπως ακριβώς και πέρυσι ξεκινώ επισήμως τις lazy βραδιές στο σπίτι μου με ένα ποτό- cocktail στο χέρι, χαλαρά με μουσική που αγαπώ, ίσως κάποια ταινία και διάφορα snacks για τσιμπολόγημα!A Lazy night is always a good night και χαίρομαι που τις ζω με φίλες αγαπημένες είτε μιλώντας μέσω skype στην άλλη άκρη της γης είτε με φίλες που μένουμε κοντά!Σήμερα, απολαμβάνω την πρώτη mini champagne του καλοκαιριού με φρουτάκια στην νέα αγαπημένη μου πιατέλα τύπου ηφαιστειακής πλάκας!
 A LAZY NIGHT IS ALWAYS A GOOD NIGHT
Όσο κοινωνικός άνθρωπος είμαι άλλο τόσο μου αρέσει και η μοναχικότητα κάποιες φορές! Είμαι άνθρωπος που θέλει λίγο από όλα στη ζωή του! Και τη φασαρία και την ηρεμία! Τα βράδια που ο #μιτς λείπει λόγω δουλειάς ξέρω πως θα κάνω τους καλύτερους απολογισμούς μόνη μου στον υπολογιστή μπροστά ή διαβάζοντας βιβλία που αγαπώ, προσωπικής ανάπτυξης και ολοκλήρωσης! Έχω διαβάσει μέχρι σήμερα περίπου 20 βιβλία σχετικά με το πως να γίνεις πιο ευτυχισμένος προσπαθώντας να πιάσω το νόημα της ζωής και ομολογώ πως το συμπέρασμα στα περισσότερα είναι ένα! 
Αγάπα τον εαυτό σου εσύ πρώτος, δείξε του εκτίμηση και σεβασμό. Βοήθησε τον να μην καταπιέζεται και χάρισε του την απαραίτητη προσοχή! Μην περιμένεις από τους άλλους να αλλάξουν για σένα! Εσύ θα γίνεις η αλλαγή στη ζωή σου!

 A LAZY NIGHT IS ALWAYS A GOOD NIGHT


Τα περισσότερα που έχω διαβάσει τα ξέρω από μικρό παιδί γιατί πολύ απλά έτσι μεγάλωσα από τους γονείς μου! Ο Φώντας και το Ρουλάκι μου είναι ανοιχτά πνεύματα! Μακριά από προκαταλήψεις και δεισιδαιμονίες μας μεγάλωσαν λέγοντάς μας πως δεν πρέπει ποτέ να ασχολείσαι με τον διπλανό σου παρά μόνο αν αυτός χρειάζεται βοήθεια! Σαν παιδί αισθανόμουν ελεύθερη από τότε που μπήκα στην εφηβεία! Δεν είχα πολλούς περιορισμούς γιατί δεν έδωσα δικαίωμα στους γονείς μου! Έβγαινα, πήγαινα σινεμά, ήπια τα πρώτα μου Gordon Space στην όμορφη παραλία της Θεσσαλονίκης σαν παιδί Γυμνασίου, πήγαινα στους χορούς που διοργάνωνε το σχολείο μου στα Λαδάδικα, έχοντας τον παίδαρο αδερφό μου δίπλα μου με το όμορφο γυαλισμένο αυτοκίνητό του και γενικά ήμουν μέσα σε όλα! Σαν τρίτο παιδί της οικογένειας, είμαι το πιο χαϊδεμένο και το παιδί του μπαμπά που δεν ξεκολλούσε από δίπλα του! Σήμερα, λοιπόν, πίνω το πρώτο cocktail της summer εποχής αφιερώνοντάς το στα όμορφα χρόνια της εφηβείας μου!

 A LAZY NIGHT IS ALWAYS A GOOD NIGHT

Η νύχτα λέει το άσμα πως είναι ξελογιάστρα καμιά φορά και θα συμφωνήσω μαζί με τον τραγουδιστή! Την νύχτα κάνω τα πιο όμορφα ταξίδια στο παρελθόν βλέποντας φωτογραφίες και διαβάζοντας την στήλη μου Me, Myself and I, που δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι που την έχω στη διάθεσή μου! Εκεί, φυλάω καλά πολλά από όσα με απασχολούν την καρδιά και το μυαλό! (Είδες είπα ''με'' και όχι ''μου'' 😏💪) Μου αρέσει να αφήνομαι και να ξεχνιέμαι παίζοντας διάφορες ταινίες στο μυαλό μου, που όμως έζησα στο παρελθόν! Θυμάμαι ανθρώπους που αγάπησα, φίλες που χάθηκαν, στιγμές που μου έκοψαν την ανάσα και ώρες που δεν περνούσαν με τίποτα!Θυμάμαι όλα όσα με έκαναν σήμερα την Εύη που ξέρεις ή που διαβάζεις!

 A LAZY NIGHT IS ALWAYS A GOOD NIGHT

Το καλοκαίρι ήρθε! Το σχολείο θα κλείσει σύντομα! Ούτε που θα καταλάβουμε πότε θα περάσουν οι μέρες και θα κλαίμε πάλι εμείς οι μαμάδες στις τελετές λήξης των σχολείων που φοιτούν τα παιδιά μας! Χαίρομαι τόσο που ήρθε πάλι ο καιρός του καρπουζιού και του πεπονιού! Χαίρομαι διπλά και τριπλά γιατί θα ανταμώσω και πάλι με τους αγαπημένους μου! Ανυπομονώ για τις φετινές μας village days και άλλο τόσο για τις καλοκαιρινές διακοπές μας!
Σε μαμαδογλυκοφιλώ!




You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts