Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ? WHY NOT? #power_health

by - Τρίτη, Μαΐου 08, 2018

Σήμερα κάνω αυτό το post για να σου συστήσω τα συμπληρώματα διατροφής που δοκιμάσαμε εγώ και τα παιδιά, ύστερα από την έγκριση της top ↑↑ παιδιάτρου μας!Φιλοξενώ με μεγάλη χαρά τα προϊόντα της Power Health και θα σου πω δείξω τον πιο έξυπνο τρόπο να πιει το παιδί σου την βιταμίνη του!Βιταμίνες και για τα παιδιά μας? Why not❓❗

ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ? WHY NOT?

Ο χειμώνας που μας πέρασε ήταν αρκετά καλός, οφείλω να το ομολογήσω! Η μικρή Αναστασία κατάφερε να μην πιει ούτε μια αντιβίωση φέτος, παρότι πρώτη χρονιά στο σχολείο για αυτήν που συνήθως ο οργανισμός των παιδιών παθαίνει ένα σοκ και αρρωσταίνει συνέχεια! Ο Ντίνος πάλι σταθερός και αρκετά προσεκτικός και φέτος! Η παιδίατρός μας είναι πάντα στο πλευρό μας νύχτα- μέρα και όποια ώρα την χρειαστούμε, ακόμα και αν είναι η πιο ακατάλληλη! Ωστόσο, εγώ, μιας και είμαι για πρώτη χρονιά μια working mom έχασα εντελώς την μπάλα και αισθανόμουν συνέχεια κόπωση και κατάπτωση! Η διατροφή μου γεμάτη ατασθαλίες και ένα κορμί αρκετά επιβαρυμένο! Το ενδεχόμενο να ξεκινήσω κάποιο συμπλήρωμα διατροφής όλο και περισσότερο μου φάνταζε δελεαστικό! Και έτσι παρότι δεν μπόρεσα να είμαι παρούσα στην πρόσκληση για ένα event που είχε ετοιμάσει η εταιρεία Power Health  με τίτλο ''Get to know us better'', σκέφτηκα πως τα προϊόντα έπρεπε να τα γνωρίσω πάση θυσία!

Ένα υπέροχο πακέτο έφτασε στην πόρτα μου γεμάτο βιταμίνες! Τα πιτσιρίκια αμέσως ενθουσιάστηκαν γιατί τους τα ''πάσαρα'' με έναν φαντασμαγορικό τρόπο, λέγοντάς τους πως με αυτά ο καθένας μας θα έχει super δυνάμεις! Ο Ντίνος θα έβαζε περισσότερα καλαθιά και η Stacy θα μπορούσε να σταθεί περισσότερη ώρα στις μύτες των δαχτύλων του ποδιού της! Φυσικά έπιασε το κόλπο μου και πίνουν ακόμα με ευχαρίστηση ότι τους προτείνω καθημερινά! Μάλιστα και οι δύο βλέπουν βελτίωση σε αυτό που τους ''καίει''! Ο Ντίνος βάζει συνέχεια δίποντα και η μικρή δεν σταματά να πατά όσο η γάτα!😅

Πέρασαν σχεδόν 2 εβδομάδες από τότε που ξεκινήσαμε να πίνουμε τα συμπληρώματα και τις βιταμίνες! Το ένα συμπλήρωμα από τα δύο, το Kindervital , είναι κατάλληλο για παιδιά άνω των τριών και χάρηκα γιατί πίνοντας το άνοιξε η όρεξη της μικρής μου, ή τουλάχιστον έτσι νομίζω εγώ!Έχει αρκετά καλή γεύση και είναι χωρίς χρωστικές, αλκοόλη, ζάχαρη και συντηρητικά!Περιέχει ασβέστιο, βιταμίνη D, A. B1, B6 και B12! 10 ml 2 φορές την ημέρα πριν το μεσημεριανό τους είναι ότι πρέπει για την ηλικία τους!

Power Health

ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ? WHY NOT?

Περισσότερη πλάκα έχει όταν πίνουν το πρωί την παιδική βιταμίνη τους στο ποτήρι!Ανοίγουν μόνοι τους πια τη συσκευασία, ρίχνουν μέσα το καλαμάκι και ρουφούν με μανία να πάρουν όσο περισσότερο γεύση μπορούν! Βρήκα πανέξυπνη την ιδέα να μπορείς να πιεις την βιταμίνη με το καλαμάκι! Ταιριάζει τόσο στα παιδιά αυτό, που ακόμα και το νερό τους θέλουν να το πίνουν με καλαμάκι! Οι γεύσεις που έχεις να διαλέξεις αρκετές και πολύ γευστικές! Ο Ντίνος αγάπησε το πράσινο μήλο🍏, ενώ η Stacy το κεράσι🍒, τι άλλο?😏Εδώ μπορείς να δεις περισσότερες πληροφορίες για αυτές!

ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ? WHY NOT?

Εγώ ξεκίνησα να πίνω το συμπλήρωμα διατροφής το οποίο μου έδωσε περισσότερη ενέργεια μέχρι να επιστρέψω σπίτι αργά το απόγευμα! Ίσως να πιστεύεις πως αυτό είναι και λίγο ψυχολογικό ή στο μυαλό μας, δεν αντιλέγω! Εμένα, προσωπικά, με βοήθησε δίνοντάς μου ενέργεια αλλά και με τον μεταβολισμό μου που έχω ένα θεματάκι τα τελευταία χρόνια με τα περίσσια κιλά!Το πολυβιταμινούχο σιρόπι Epresat εφοδιάζει τον οργανισμό μου με πολλές βιταμίνες, όπως Β1, Β2, Νιασίνη, C, B2, B6, D3 και Ε!Παρασκευάζεται από χυμούς φρούτων, λαχανικών και βρώσιμων φυτών!Η γεύση του είναι καλή μπορώ να πω για πολυβιταμινούχο σιρόπι!

Power Health

ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ? WHY NOT?

ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ? WHY NOT?

Ένα ακόμα προϊόν, εξίσου έξυπνο για μικρά παιδιά, είναι οι καραμέλες που κρύβουν μέσα τους βιταμίνες! Είναι μασώμενα δισκία στην ουσία γεμάτα φρούτα και ενέργεια! Τα μασάνε και γελάνε τα πιτσιρίκια μου! Με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια δηλαδή! Είναι η δική τους πολυβιταμίνη και η καθημερινή τους φροντίδα πια! Ανοίγουν κουτάκι, μασούν και χαχανίζουν σαν παλαβά!Δες περισσότερα για την παιδική πολυβιταμίνη MultiMulti Kids εδώ! Τρώμε δύο δισκία την ημέρα πριν το φαγητό μας και συνίστανται για παιδιά άνω των 4ων ετών για ευνόητους λόγους!(να μπορούν να μασούν σωστά δηλαδή!)

ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ? WHY NOT?

ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ? WHY NOT?

Power Health

Την εταιρεία Power Health φαντάζομαι πως την γνωρίζεις, αφού εδώ και 30 χρόνια περίπου βρίσκεται στις προτιμήσεις των Ελλήνων! Είναι μια πράσινη εταιρεία με ελληνικό dna και με επιτυχία στον χώρο των εναλλακτικών προϊόντων για την υγεία!Είναι η πρώτη εταιρεία φυσικών προϊόντων υγείας και  διατροφής στην Ελλάδα και ταυτόχρονα αποτελεί μια από τις αξιόπιστες Ευρωπαϊκές εταιρείες, αποτελώντας την πρέσβειρα της Ελληνικής φύσης παγκοσμίως!Γνώρισε όλα τα προϊόντα της με ένα click εδώ!

Οι πολυβιταμίνες και τα συμπληρώματα εννοείται πως δεν αντικαθιστούν μια ισορροπημένη δίαιτα και πως πρέπει πριν ξεκινήσετε να χορηγείτε κάτι στον εαυτό σας ή στα παιδιά σας να συμβουλευτείτε τον αρμόδιο γιατρό! Εγώ εννοείται πως έδειξα όλα τα προϊόντα στην παιδίατρο μας, τα οποία γνώριζε φυσικά, και πήρα την άδεια της πριν τα δώσω στα παιδιά μου για κάποιο διάστημα!Αν είσαι έγκυος ή αντιμετωπίζεις προβλήματα υγείας ή κάποια νόσο εννοείται, επίσης, πως θα συμβουλευτείς πάλι το γιατρό σου!

Power Health

Αν σου άρεσε το άρθρο μου θα χαρώ να το μοιραστείς με τους φίλους σου! Ρίξε μια ματιά στο site της Power Health και αν έχεις απορίες μπορεί να σου λυθούν διαβάζοντας τις οδηγίες και τους τρόπους χορήγησης!Εγώ σκέφτομαι πολύ σοβαρά να προμηθευτώ και τα προϊόντα που διαθέτει για αδυνάτισμα και απώλειας βάρους!Θα σου πω περισσότερα για αυτά σε λίγες μέρες ίσως!

Σε μαμαδογλυκοφιλώ!





You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts