Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΟ TOP DIET MOY!

by - Κυριακή, Ιουλίου 29, 2018

Σήμερα βρίσκομαι εδώ για να σου συστήσω ένα νέο μου εγχείρημα που θα με βοηθήσει να ελέγξω το σωματικό βάρος μου αλλά και να περιορίσω την όρεξή  μου! Δοκίμασα το Top Diet από την Power Health και περίμενα να περάσουν οι μέρες ώστε να σου μιλήσω για αυτό! Τηρώ την αρχή πως δεν προτείνω ποτέ κάτι αν δεν το έχω δοκιμάσει! Εγώ και το top diet μου λοιπόν σε καλωσορίζουμε σε ένα ακόμα post!

ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΟ TOP DIET MOY!

Το βάρος μου είναι κάτι που με απασχολεί πολύ τα τελευταία χρόνια, όχι όμως τόσο ώστε να μπω σε mood σωστής διατροφής ώστε να χάσω τα κιλά που θέλω! Δεν θα αναλωθώ σε λεπτομέρειες, θα σου πω μόνο πως τα περιττά κιλά που έχω αυτή την στιγμή επάνω μου τα απέκτησα μετά την γέννα του δεύτερου παιδιού μου και κυρίως για συναισθηματικούς λόγους! Η μετακόμιση στην πρωτεύουσα ήταν αρκετή να επηρεάσει αρνητικά την ψυχολογία μου και να ταράξει την ζωή μου γενικότερα! Ξέρω πως πολλές γυναίκες παίρνουν κιλά εξαιτίας της ψυχολογικής τους κατάστασης! Πολλές γυναίκες ξεσπούν στο φαγητό και μια από αυτές είμαι και εγώ! Όπως και να έχει αυτό δεν είναι κάτι που πρέπει να μας χαρακτηρίζει! Αυτό που πρέπει να μας απασχολεί είναι η υγεία μας και η ψυχολογία μας! Πώς αισθανόμαστε εμείς όμορφα, αν αισθανόμαστε υγιείς και αν μας αρέσει το σώμα μας κοιτάζοντάς το στον καθρέφτη!

ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΟ TOP DIET MOY!

Η συνεργασία μου με την Power Health ξεκίνησε μόλις πριν λίγους μήνες όταν κλήθηκα να δοκιμάσω τα διάφορα είδη βιταμινών που διαθέτουν για ενίσχυση και ενδυνάμωση του ανοσοποιητικού, τόσο του δικού μας όσο και των παιδιών μας!Εδώ μπορείς να διαβάσεις το άρθρο που μιλώ για αυτά! Ωστόσο, τα προϊόντα που θα σου δείξω σήμερα ήταν προσωπική μου επιλογή και το άρθρο αυτό παρότι μπορεί να σου φανεί διαφημιστικό, δεν είναι!

ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΟ TOP DIET MOY!

Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ τέτοιου είδους προϊόντα! Δεν έχω κάνει ποτέ δίαιτα- διατροφή, παρά μόνο όταν γέννησα το πρώτο μας παιδί και τα έχασα αμέσως ακολουθώντας ισορροπημένη διατροφή με πολλά γεύματα, φρούτα λαχανικά και το γλυκό μου μια στο τόσο! Δεν πιστεύω στις δίαιτες express ούτε και σε σκευάσματα ροφήματα που κάνουν θαύματα! Θα μου πεις τότε γιατί δοκίμασες το top diet? Οι λόγοι είναι πολλοί και θα προσπαθήσω να σου εξηγήσω τι και πως!

Τον τελευταίο χρόνο, όπως σου έχω ήδη αναφέρει, εργάζομαι με αποτέλεσμα να λείπω πολλές ώρες από το σπίτι και να χάνω σημαντικά γεύματα της ημέρας! Πρωινό δεν τρώω ποτέ γιατί δίνω προτεραιότητα στην προετοιμασία των παιδιών, στο συγύρισμα και σε όλα τα υπόλοιπα εκτός από τα να βάλω κάτι υγιεινό στο στόμα μου! Το γράφω και παράλληλα ξέρω πως είναι μια φτηνή δικαιολογία αλλά τι να κάνω, σε αυτή την φάση της ζωής μου, έτσι είναι! Το μεσημεριανό είναι επίσης ένα γεύμα που το τρώω πολύ αργά γιατί γυρίζω μετά τις 4 στο σπίτι συνήθως! Κάποιες μέρες δεν τρώω τίποτα μέχρι την ώρα αυτή, παρά μόνο καφέ ή καμιά τυρόπιτα ότι χειρότερο δηλαδή! Το αποτέλεσμα είναι να πέφτω με τα μούτρα στο γεύμα αυτό, που το λες απογευματινό δηλαδή, και να μην ξέρω τι θέλω να πρωτοφάω! Αν σου έχει τύχει με καταλαβαίνεις απόλυτα!

Τα σκευάσματα της Power Health με βοήθησαν γιατί:

  1. Τα έχω πάντα στην τσάντα μου! Ρίχνω κάθε μέρα από ένα φακελάκι και παίρνω από τον φούρνο, που ούτως ή άλλως σταματώ, ένα κουτί γάλα ή ένα γιαουρτάκι με 2% λιπαρά! Ρίχνω το συμπλήρωμα μέσα, το ανακατεύω καλά και έτσι δεν χάνω το πρωινό μου ούτε όταν βρίσκομαι στον χώρο εργασίας μου! 
  2. Είμαι άνθρωπος που πίνει κάθε πρωί καφέ απαραιτήτως! Ομολογώ πως πίνοντας το σκεύασμα με γάλα, χτυπώντας το καλά και προσθέτοντας μέσα παγάκια που μου αρέσουν πολύ, ελάττωσα συν τοις άλλοις και τον καφέ! 
  3. Το ρόφημα αυτό, γιατί εγώ τελικά το προτιμώ στο γάλα και όχι στο γιαούρτι, με κρατά χορτάτη! Μην μες ρωτήσεις πως! Σίγουρα παίζουν ρόλο τα συστατικά του! Το πίνω σταδιακά, χωρίς άγχος, όπως ακριβώς θα απολάμβανα και τον πρωινό μου καφέ!
  4. Αγαπώ την σοκολάτα! Ποιος δεν την αγαπά άλλωστε! Και μαζί με αυτό αγαπώ και ότι σοκολατούχο κυκλοφορεί! Μια από τις τρεις γεύσης είναι η αυτή λοιπόν και εγώ δεν την αλλάζω με τίποτα! Ωστόσο η βανίλια & η μόκα είναι εξίσου καλή! 
  5. Όταν λείπουμε ταξίδι δεν ανησυχώ ούτε για το πρωινό μου ούτε για το απογευματινό μου! Ρίχνω μέσα στην τσάντα μου όσα σακουλάκια αναλογούν για τις ημέρες που θα λείψω και βολεύομαι κανονικά!
  6. Σταμάτησα να έχω στομαχόπονο λόγω κακής διατροφής! Παραλείποντας γεύματα και τρώγοντας λαίμαργα μετά από πολλές ώρες της ημέρας, δεν ήταν λίγες οι φορές που είχα τρομερό πόνο στο στομάχι!

ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΟ TOP DIET MOY!

Αν σε όσα διάβασες μέχρι τώρα αναγνωρίζεις στοιχεία του εαυτού σου τότε με καταλαβαίνεις απόλυτα! Εγώ τα δοκίμασα, μου άρεσαν στη γεύση, τα αντικατέστησα με τον καφέ μου το πρωί και το απόγευμα και έβαλα στην διατροφή μου το γιαούρτι, το οποίο σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες έχει αποδειχτεί πως αντικαθιστώντας ένα γεύμα μέρα την ημέρα με αυτό βοηθά πολύ στον έλεγχο του σωματικού βάρους! Αν σου αρέσει να το καταναλώνεις με γιαούρτι τότε μπορείς να ρίξεις μέσα κάποια quaker, σκέτη βρώμη ή φρούτα! Είναι εξίσου νόστιμο!
Η Power Health διαθέτει επίσης αναβράζοντα δισκία που βοηθούν να απαλλαχθείς από την κατακράτηση υγρών!Είναι το λεγόμενο water shape program που ακολουθείς για εφτά μέρες πίνοντας ένα δισκίο σε ένα ποτήρι νερό το πρωί και το απόγευμα πριν το γεύμα! Η βάση του είναι το εκχύλισμα από φραγκόσυκο cactinea, το οποίο ύστερα από μελέτες έχει αποδειχτεί ότι βοηθά να αποβάλει ο οργανισμός όλες εκείνες τις ουσίες που του προκαλούν πρήξιμο και φούσκωμα! Το προϊόν δεν περιέχει ζάχαρη, αλλά ασπαρτάμη!
☀️Wakey wakey☀️ 💦Happy Saturday & Happy Weekend💦 Βρισκομαι ήδη στην 7η μέρα που πίνω το #watershapeprogram της @powerhealthhellassa για την κατακράτηση υγρών με βάση το εκχύλισμα απο φραγκόσυκο #cactinea 🌵 Ενα το πρωι πριν το γεύμα και ενα το απόγευμα πριν το γεύμα ειναι η συνιστώμενη δόση! Try it αν αισθάνεσαι φούσκωμα και πρήξιμο💦 Δεν περιέχει ζάχαρη •περιέχει ασπαρτάμη #mamasnpapas💜💜 #greekblogger #momblogger #mombloggersofig #greekbloggers #mombloggergr #bloggermom #bloggergram #blogger #everydaytips #shape #onadiet #beware #foodstagram #powerhealth
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη ɱɑɱɑʂɲϼɑϼɑʂ.ɠɾ 🌈Evi Sachinidou (@mamas_n_papas.gr) στις
 

Δεν έχω στόχο στο μυαλό μου να γίνω όπως πριν ούτε αγχώνομαι ούτε κάνω αρνητικές σκέψεις! Ίσα ίσα μόνο θετικές σκέψεις έχω και χαίρομαι που κατάφερα να βρω κάτι που μου αρέσει και με βοηθά ταυτόχρονα! Αναλυτικότερες πληροφορίες για το top diet θα αντλήσεις από το site της Power Health όπου θα σου λύσει τυχόν απορίες!

Διανύω την τρίτη εβδομάδα κατανάλωσης αυτών και σύντομα θα ζυγιστώ! Το πιο σημαντικό από όλα είναι πως αισθάνομαι πιο ανάλαφρη και περισσότερο ευεξία! Είμαστε ότι τρώμε μην το ξεχνάς ποτέ αυτό! Ελπίζω να σε βοήθησα! Είμαι εδώ να ακούσω τις δικές σου εμπειρίες ή αν έχεις δοκιμάσει το top diet να μου πεις εσύ πως τα πήγες! Και να θυμάσαι! Η ψυχολογία είναι το παν! Αν εσύ θέλεις να έχει αποτέλεσμα και κάνεις τις απαραίτητες ''θυσίες'' τότε μόνο καλές αλλαγές θα δεις στην προσπάθειά σου αυτή!

Σε μαμαδογλυκοφιλώ!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts