Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Happy week!!~...Happy Mother's Day!

by - Δευτέρα, Μαΐου 11, 2015

Καλή εβδομάδα φίλοι μου!!~...
Ο καιρός μπορεί τις τελευταίες δυο μέρες να είναι λιγάκι δροσερός σε σχέση με τις προηγούμενες της εβδομάδος που μας πέρασε, ο ήλιος όμως καλά κρατεί και μας χαμογελάει...
Ο μήνας κοντεύει στα μισά του και εγώ ήδη έχω αρχίσει να ετοιμάζομαι για το party του Ντίνου μου που είναι τέλος του επόμενου μήνα..
Θα μου πείτε ότι είναι νωρίς...ξέρω...
Με δυο παιδιά, όμως, πάντα φροντίζω να οργανωθώ πολύ νωρίτερα για τις ετοιμασίες της διακόσμησης, μιας και ο ελεύθερος χρόνος μου, όπως με νιώθετε, είναι λιγοστός..
Έχω ήδη παραγγείλει από την αγαπημένη μου φίλη Αλεξάνδρα το μπανεράκι μας που θα είναι ασορτί με την υπόλοιπη διακόσμηση, αλλά και κάτι για να στολίσει το κεφαλάκι του μικρού μου που θα έχει την τιμητική του..
Ήδη μου το ζητάει για τις ώρες που παίζει και πιστεύω ότι μόλις το δει θα πετάξει από τη χαρά του...
Δεν θα σας αποκαλύψω ακόμη το θέμα του party μας....
Θα σας δείξω, όμως, πόσο όμορφα περάσαμε πέρυσι..
Δείτε εδώ!!!!~~~,...
Το συζητούσαμε για μέρες...Έχω αρκετά στο μυαλό μου και ελπίζω να τα καταφέρω!

Χρόνια ΠολλάΤο weekend που μας  πέρασε ήταν λιγάκι παραπάνω κουραστικό, μιας και η μικρή σουσουραδίτσα μου ήταν άρρωστη με πυρετό υψηλό και επίμονο. Η Κυριακή όμως ήταν μία πολύ όμορφη ημέρα με βολτίτσα στην εξοχή αλλά και με μία πρωινή παράσταση κομμένη και ραμμένη στα '' μέτρα'' της Αναστασίας. Σας είχα μιλήσει για αυτήν εδώ.
Θα ετοιμάσω ανάρτηση και θα σας μιλήσω ξεχωριστά για αυτήν μία από αυτές τις μέρες..
Με αφορμή την γιορτή της μητέρας είπαμε να το ρίξουμε λιγάκι έξω..
Στη δική μου ανάρτηση για την γιορτή αυτή σας μίλησα για τη δική μου μανούλα...
Διαβάστε εδώ!!!!~~~
Πορευτήκαμε παραθαλάσσια...
Σας έχουμε δείξει άλλωστε τη λατρεία μας για την θάλασσα μέσα από τις περισσότερες αναρτήσεις μου..
Χρόνια Πολλά
Ο ήλιος έλαμπε από ψηλά και εμείς απλά γυρνούσαμε ...μία από εδώ...μία από εκεί...
Τα νότια προάστια της Αττικής τα έχω μέσα στην καρδιά μου..
Φτάσαμε μέχρι και το Λαύριο..
στο νοτιότερο τμήμα του λεκανοπεδίου..
Σταματήσαμε σε αγαπημένα μέρη να μυρίσουμε τη θάλασσα από κοντά και τον ήχο των κυμάτων που έσκαγαν μανιωδώς στα βράχια λόγω του αέρα..
Χρόνια Πολλά
Είχαμε συντροφιά έναν αγαπημένο μας φίλο, ο οποίος μας έδειξε αυτήν εδώ την "κρυψώνα'' του...
Όχι...όχι ...δεν μπορώ να σας πω που βρίσκεται..
Είναι μυστικό..
Το σίγουρο είναι ότι δεν είναι εύκολα προσβάσιμη..
Χεχε...
Ο αγαπημένος μας "G"...
Χρόνια Πολλά
Αγαπημένος φίλος του Δημήτρη τουλάχιστον 20 χρόνια τώρα...
Δεν χορταίνω να τους ακούω να λένε για τις περιπέτειες τους στην Αμερική..
Από τους λίγους φίλους μας που τους κατατάσσουμε σαν οικογένεια..
Χρόνια Πολλά
Φυσικά δεν έλειψαν οι selfies στο αυτοκίνητο με τα πιτσιρίκια..
Με τον Ντίνο να είναι όλο πειράγματα και φυσικά (μα φυσικά) τη γκρίνια της Stacy's...
Χρόνια Πολλά
Ήταν μια υπέροχη μέρα, η οποία τελείωσε με επίσκεψή μας σε αγαπημένο θείο του Δημήτρη και καρδιακό φίλο " αδερφό" του πεθερού μου...
Λυπάμαι τόσο που δεν πρόλαβα να γνωρίσω αυτόν τον άνθρωπο..
Σίγουρα θα τον αγαπούσα σαν τον δικό μου μπαμπά..
Θα σας αφήσω με τη δική μου "τρελλο-selfie"...
Και όπως είπα και στο instagram όταν την ανέβασα...: 
" No, no, no...i'm not crazy..i' m a mommy of two little munchins that drive me crazy 24hrs a day, 365 days of the year...Yoohoo..."...
Τους αγαπώ όσο και αν με τρελαίνουν...όσα και αν με κουράζουν...όσο και αν με ξενυχτούν τα βράδια..όσο και αν με κάνουν να γκρινιάζω πολύ παραπάνω και εγώ με τη σειρά μου....
Crazy mama
Καλή εβδομάδα αγαπημένο μου παρεάκι..
Με αγάπη μόνο...
Σας μαμαδογλυκοφιλώ..
Σμουτς!!~...

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts