Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Μια αξέχαστη εμπειρία!!~~

by - Δευτέρα, Μαΐου 25, 2015

Την Παρασκευή που μας πέρασε έζησα μια απίστευτη εμπειρία..Ανεπανάληπτη,πρωτόγνωρη,διασκεδαστική,φαντασμαγορική!Δεν φαντάστηκα ποτέ ότι θα ζήσω κάτι ανάλογο αλλά να που τελικά το έζησα! Ο λόγος φυσικά για το Dinner in the sky....



Εσείς το έχετε ακουστά? Το πήρε το μάτι σας μέσα στην Τεχνόπολη τους τελευταίους 3 μήνες?..Είχα δει τo spot αλλά ποτέ μου δεν πίστεψα ότι θα είχα τα κότσια να ανέβω....Μπορεί να μην έχω υψοφοβία, αλλά το ενδεχόμενο να γευματίσω στα 50 μέτρα αιωρούμενη δεν το φαντάστηκα ποτέ..Δείτε εδώ περί τίνος πρόκειται!....Έζησα την απόλυτη μαγεία φίλοι μου...Η θέα της Ακρόπολης μαγευτική...Και του Λυκαβηττού...


Αλλά και του αστεροσκοπείου..


Για το μόνο που ανησυχούσα ήταν να μην μου πέσει το κινητό.Βρίσκεσαι πραγματικά στον αέρα...Κάθεσαι σε αναπαυτικά bucket καθίσματα και απολαμβάνεις ένα λουκούλλειο γεύμα όλο γεύσεις και νοστιμιά..
Είσαι δεμένος καλά με ζώνες ασφαλείας σε περιστρεφόμενη θέση για άνεση κινήσεων και τα πόδια σου μπορείς να τα στηρίξεις σε ένα σκαλοπάτι προέκταση της καρέκλας..Πριν απογειωθούμε...



Αφού όμως σηκωθείς στα 50 m τριγύρω σου το κενό..Το απόλυτο κενό...


Η επιλογή της ώρας φαντάζομαι δεν είναι τυχαία..Μπορείς να αποθανατίσεις τις στιγμές σου λίγο πριν δύσει ο ήλιος αλλά και αργότερα που είναι φωταγωγημένη όλη η Αθήνα..Εκεί κρύβεται όλη η μαγεία του event ....Να μπορέσεις να δεις όλα τα φώτα της Αθήνας να λαμπυρίζουν, μέσα σε αυτό το πορτοκαλί χρώμα της που σε ζεσταίνει..Δεν σταματήσαμε να βγάζουμε selfies όπως πολύ καλά μαντέψατε..Φυσικά σε τέτοια μέρη πηγαίνεις μόνο με αγαπημένους φίλους που ξέρεις ότι θα περάσεις όμορφα..





Το προσωπικό ήταν απόλυτα εξοικειωμένο με το ύψος, πάντα χαμογελαστό και πολύ πολύ εξυπηρετικό, με υπέροχη διάθεση και για χαβαλέ αλλά και να μας βγάλουν φωτογραφίες..Εμάς σίγουρα θα μας θυμούνται από την πολύ φασαρία που κάναμε με τα γέλια μας..


Σας το συστήνω ανεπιφύλακτα..Είναι ωραίο να δοκιμάζεις καινούργια πράγματα, γιατί όχι και extreme...Εγώ πάντως το ευχαριστήθηκα πολύ...Φαίνεται άλλωστε και από τις φωτογραφίες μου..


Ελπίζω να σας μετέφερα το ωραίο μας κλίμα που είχαμε εκεί ψηλά με το παρεάκι μου....Θα μου μείνει αξέχαστο....


Dinner in the sky i heart you!!

Σας μαμαδογλυκοφιλώ...



You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts