Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Λαχταριστά σοκολατένια τρουφάκια!!~...My chocolate truffles!!!~~

by - Δευτέρα, Μαΐου 25, 2015

Σας είχα υποσχεθεί την αγαπημένη μου συνταγή για τρουφάκια σοκολάτας..
Φυσικά η συνταγή είναι από το βιβλίο συνταγών την μανούλας μου και την κάνουμε από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου αλλά και τα τέλεια parties που μας ετοίμαζε η μαμά μου, όλα φυσικά από τα χεράκια της...



Τι θα χρειαστείτε: 

1 βιτάμ χρυσό
1 φλιτζάνι τσαγιού ζάχαρη άχνη
2 κουταλιές του γλυκού λικέρ δικής σας επιλογής ( εγώ έβαλα το ρόδι που είχα φτιάξει τον χειμώνα)
1 συσκευασία μπισκότα πτι- μπερ στο multi θρυμματισμένα 
1 αυγό
4 κουταλιές της σούπας κακάο 
1 κουβερτούρα λιωμένη σε μπεν μαρι
1 φλιτζάνι του καφέ γλυκό κουταλιού ( εγώ έβαλα σύκο)..
τρούφα ή καραμελάκια

Τα ανακατεύεται τα υλικά σας σε ένα μεγάλο μπολ και έπειτα περιμένετε να σφίξει το μείγμα σας στο ψυγείο...( καμιά ώρα περίπου)...

Έπειτα κάνετε τα μπαλάκια σας και τα περνάτε με τρούφα..
Εγώ χρησιμοποίησα για το party του φίλου μας του Αναστάση και τρούφα σοκολάτας αλλά και καραμελάκια για αν δώσω λίγο χρώμα!!~..

Τα δικά μου παιδιά τα λατρεύουν αλλά και οι φίλοι μας επίσης..
Είναι και για μικρούς και για μεγάλους...

Τα καρτελάκια που βλέπετε πάνω σε ξυλάκια τα έφτιαξα με τα χεράκια μου!
Το εκτυπώσιμο σετ θα το βρείτε στο Pretty Party Ideas της αγαπημένης μου Δώρας αλλά και στο νέο της e- shop πολλά ακόμη διακοσμητικά για να στολίσετε το party σας!!~

Ελπίζω να βρήκατε λαχταριστή την συνταγή μας...
Σας μαμαδογλυκοφιλώ.!!~


You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts