Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Peanut Butter Cake!!

by - Κυριακή, Ιανουαρίου 31, 2016

Λαχταριστό Cake με φυστικοβούτυρο και κομμάτια σοκολάτας!!


Το πόσο αγαπώ το φυστικοβούτυρο δεν λέγεται!!!!!

Και αν δεν ήξερα πως ήταν τόσο παχυντικό θα μπορούσα να το τρώω καθημερινά και ανελέητα!!..
(γλυκατζού εδώ...φαντάζομαι μετά από τόσο καιρό με έχεις καταλάβει!)..
Κάθε φορά που σκέφτομαι να φτιάξω κέικ σίγουρα θέλω να έχει μέσα κομμάτια σοκολάτας ή σταγόνες κουβερτούρας γάλακτος!Κάποιες φορές το συνοδεύω είτε με ξύσμα πορτοκαλιού είτε λεμονιού..
Χτες, σε μία από τις απογευματινές μου βόλτες στα μαγαζιά σκέφτηκα το ΦΥΣΤΙΚΟΒΟΥΤΥΡΟ!..
Δεν ξέρω πώς, αλλά έπεσα τυχαία πάνω σε ένα βαζάκι με φυστικοβούτυρο..
Χεχεχε...Το τσάκωσα και έτρεξα σπίτι με μεγάλα χοροπηδηχτά βήματα...
Την συνταγή ήξερα πως θα την βρω στο αγαπημένο μου site για συνταγές του μοναδικού κούκλου συμπατριώτη μου Άκη!!!......
Click εδώ για να μεταφερθείς στην τέλεια συνταγή του!!...

Ένα τέτοιο cake θέλει και την επικάλυψή του φυσικά!!
Για αυτό και εγώ σαν καλή follower του ακολούθησα πιστά την συνταγή του και έκανα και την επικάλυψη βανίλιας αλλά και την επικάλυψη με φυστικοβούτυρο!!
Δοκιμάσέ την και εσύ αν θέλεις κάτι διαφορετικό για την εβδομάδα που μας έρχεται!!

Happy Sunday φίλη μου!!
Σε μαμαδογλυκοφιλώ!!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts