Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Το κενό αυτοπροσώπως..

by - Κυριακή, Ιανουαρίου 17, 2016

Το χτεσινό απόγευμα είχα την ευκαιρία να απολαύσω μία εξαιρετική θεατρική παράσταση που είχα βάλει στο μάτι από καιρό, μιας και παίζουν ηθοποιοί που μου προκαλούν το ενδιαφέρον..Πρόκειται για την παράσταση "Το κενό αυτοπροσώπως" που παίζεται στο Θέατρο Πόλη με μεγάλη επιτυχία την φετινή σεζόν!..

Μιας και ελάχιστες φορές έχω την πολυτέλεια να μπορώ να βγω μόνη μου να διασκεδάσω, όποτε μου δίνεται η ευκαιρία φροντίζω να καλύπτω κάθε φορά μια διαφορετική μου ανάγκη..Το θέατρο, αλλά και το cinema, το αγαπώ ιδιαιτέρως μιας και έχω ωραίες αναμνήσεις από την παιδική μου ηλικία..Χτες, επέλεξα να πάω θέατρο λοιπόν σε μία κωμωδία με καυστικό black humor και ένα φινάλε που σε βάζει σε σκέψεις αφήνοντάς σε με έντονο το αίσθημα της χαρμολύπης..-ή τουλάχιστον με αυτό το αίσθημα άφησε εμένα-..
Τον κ. Δάνη Κατρανίδη πρώτη φορά είχα την ευκαιρία να τον απολαύσω σε ρόλο κωμικό..Τον έχω συνηθίσει σε ρόλους αυστηρούς ή "κακούς" ή τέλος πάντων πιο σοβαρούς και μου άρεσε ακόμη περισσότερο αυτή η πλευρά του..Υποδύεται έναν νευρωτικό, παρολίγον σκηνοθέτη με ροπή στις αινιγματικές σχέσεις, όπως αναφέρει και το δελτίο τύπου της παράστασης...Θα ήθελα να προσθέσω πως είναι προσιτός και καθόλου σνομπ και δεν μου χάλασε το χατίρι να φωτογραφηθούμε μετά το τέλος της παράστασης..
Το Θέατρο Πόλη όπως και να έχει βρίσκεται στην καρδιά μας οικογενειακώς, μιας και η αγαπημένη μας θεατρική παράσταση Βατραπουνζέλ παίζεται εκεί..

Η πανέμορφη Παναγιώτα Βλαντή εξίσου εξαιρετική στο ρόλο της..Η γυναίκα αυτή εκπέμπει μια απίστευτη γλυκύτητα τόσο μέσα από τους δέκτες μας όσο και από την σκηνή..Πέραν από το υποκριτικό της ταλέντο διαθέτει σπάνια ομορφιά και κορμοστασιά..Ο αέρας που αποπνέει έχει "κάτι" αξιοζήλευτο να σου μεταδώσει...

Ελπίζω να μου δοθεί σύντομα η ευκαιρία για μία ακόμη θεατρική έξοδο..
Όσοι μένουμε στην πρωτεύουσα έχουμε πολλές ευκαιρίες και όλες τις επιλογές στα "πόδια" μας..
Είναι κάτι για το οποίο αισθάνομαι τυχερή..
Και εις άλλα με υγεία θα πω και θα σας καληνυχτίσω!
Σας μαμαδογλυκοφιλώ..



You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts