Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

*XmaS RecipeS Round Up* Όλες οι Χριστουγεννιάτικες συνταγές μου σε μία ανάρτηση!

by - Τετάρτη, Δεκεμβρίου 21, 2016

Οι μέρες φίλη μου έφτασαν και νομίζω πως ήδη ψάχνεις συνταγές για το γιορτινό τραπέζι και για το ρεβεγιόν που πιθανόν να ετοιμάζεις για να γιορτάσετε με την οικογένεια και τους φίλους σου!Επειδή είμαι και εγώ λιγάκι της τελευταίας στιγμής κάποιες φορές,θέλησα να μαζέψω τις συνταγές που πιθανόν θα χρειαστώ και να τις συμπεριλάβω μέσα σε μία ανάρτηση!Θέλω να ξέρεις πως τις έχω όλες σημειώσει στο αγαπημένο μου Pocket στο Iphone μου και μπορώ ανά πάσα στιγμή να βρω εύκολα και γρήγορα το link ου χρειάζομαι!! Σου συνιστώ να κάνεις το ίδιο! Να κατεβάσεις μια παρόμοια εφαρμογή ώστε να αποθηκεύεις εκεί συνδέσμους που θέλεις να ανατρέχεις χωρίς ψάξιμο και χάσιμο χρόνου στο διαδίκτυο!!😊✌Για πάμε λοιπόν να δούμε ποιες συνταγές ξεχώρισα και σου προτείνω!🎄🎄🎅🎅🎇🎇
Xmas Recipes Round Up


Θα ξεκινήσω με τις κλασσικές παραδοσιακές μας συνταγές για γλυκά γιατί σίγουρα υπάρχουν μανούλες που εργάζονται και μπορεί να μην έχουν προλάβει ακόμα να φουρνίσουν!! Ποτέ δεν είναι αργά ειδικά για homemade γλυκά!!
Θέλω να σου πω πως αυτή εδώ η ανάρτηση θα ανανεώνεται συνεχώς μέχρι την Πρωτοχρονιά και πως θα ακολουθήσουν και άλλες αναρτήσεις με εορταστικά γλυκά και αλμυρές πανδαισίες!
Μείνε συντονισμένη γιατί σου χρωστώ την συνταγή για Πουτίγκα~
Αυτό το γλυκό δεν λείπει ποτέ από το δικό μας σπιτικό τέτοιες μέρες να ξέρεις!🌟🌟✨✨
Σε μαμαδογλυκοφιλώ!😙😚




You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts