Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Glam&Art Exhibition!

by - Σάββατο, Δεκεμβρίου 03, 2016


Παρεάκι μου αγαπημένο, μόλις γύρισα από την Έκθεση Glam & Art και είμαι πολύ ενθουσιασμένη! Τα κορίτσια μου, I Love Glam και Eleftheriart  θέλησαν και φέτος να μας καταπλήξουν με τις δημιουργίες τους! Στον ζεστό και οικείο χώρο του Olympic Seminar & Conference Hall, Πριάμου 11 στον Άγιο Δημήτριο, θα τις βρείτε μέχρι και αύριο αργά το βράδυ! Θα μπορέσετε να θαυμάσετε τις δημιουργίες τους και φυσικά να αγοράσετε δωράκια για όλα τα αγαπημένα σας πρόσωπα που γιορτάζουν τις ημέρες αυτές! Και δεν είναι λίγα η αλήθεια είναι! 

LoveGlam Eleftheriart Exhibition

Εγώ κατάφερα σήμερα να τις επισκεφτώ και ομολογώ πως δεν ήξερα τι να διαλέξω πρώτο! Η Αναστασία φρόντισε για τα κοσμήματα που θα φορώ στις Χριστουγεννιάτικες εμφανίσεις μου, ενώ η Ελευθερία με βοήθησε να διαλέξω τα πιο ιδιαίτερα δώρα για τις κουμπάρες μου και τις φίλες μου! 
Εσύ, που με διαβάζεις καιρό θα ξέρεις πως πάντα διαλέγω χειροποίητα δωράκια για τους αγαπημένους μου! Θέλω αυτό που θα τους προσφέρω να τους χαρακτηρίζει αλλά και να είναι φτιαγμένο για λίγους! Οι κούπες για παράδειγμα της Ελευθερίας είναι πολύ ιδιαίτερες και μπορεί να σου την φτιάξει όπως επιθυμείς εσύ! Τις λάτρεψα όλες και ειδικά εκείνη με την λύρα επάνω, το μουσικό όργανο!
Περάσαμε ένα υπέροχο μεσημέρι Σαββάτου και οφείλω να σας πως  πως γράψαμε και γράμμα στον Άι Βασίλη μας! Το γράμμα αυτό είναι πολύτιμο και ξέρεις γιατί? Γιατί για κάθε γράμμα που θα γράψει κάθε παιδάκι που θα επισκεφτεί την Έκθεση των κοριτσιών, θα δοθεί ένα γεύμα σε ένα παιδί στο Κοινωνικό Παντοπωλείο Αγίου Δημητρίου! Υπέροχη κίνηση και πρωτοβουλία! Δεν νομίζεις?
Αύριο είναι η τελευταία μέρα της Έκθεσης! Προλαβαίνεις να πάρεις το πιτσιρίκι σου φίλη και να πεταχτείς! Ο χώρος βρίσκεται ακριβώς πίσω από το Athens Metro Mall και μπορείς να πας και με το Metro πολύ εύκολα, αφού βρίσκεται ακριβώς απέναντι από τη στάση Αγίου Δημητρίου! Μην το σκέφτεσαι! Θα ξετρελαθείς και με τα κοσμήματα για σένα αλλά και με τις κεραμικές δημιουργίες της Ελευθερίας!
Αν ωστόσο δεν τα καταφέρεις, μπορείς να επισκεφτείς τις δημιουργούς στις προσωπικές τους σελίδες Love Glam και Eleftheriart! Χάρισέ τες ένα Like ώστε να ενημερώνεσαι για τις νέες δημιουργίες τους! 
Εγώ και το Glam κορίτσι μου, σας μαμαδογλυκοφιλούμε!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts