Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

ΤΟ ΓΚΡΟΤΛΙΝ BENJI DAVIES

by - Παρασκευή, Μαρτίου 23, 2018

Ο ένας και μοναδικός Benji Davies επιστρέφει στις βιβλιοθήκες μας με ένα νέο βιβλίο, εξίσου συναρπαστικό και μοναδικό όσο και όσα μας έχει χαρίσει μέχρι σήμερα! Το Γκρότλιν είναι η νέα του ιστορία και κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Ίκαρος για μία ακόμη φορά, σε απόδοση του λατρεμένου -πια- Αντώνη Παπαθεοδούλου!

Εκδόσεις Ίκαρος

Αν αγαπάτε και εσείς τον Benji Davies δείτε εδώ όλα τα βιβλία του!! 

Αρχίζοντας θέλω να σου πω ότι εγώ & ο Ντίνος αγαπάμε όσα βιβλία έχουν αυτού του είδους την εικονογράφηση, εκείνη δηλαδή που θυμίζει κηρομπογιές, μαυροπίνακα γεμάτο χρώματα και μοιάζουν να είναι φιλοτεχνημένες από χέρι μικρού παιδιού! Βγάζουν απίστευτη τρυφερότητα και παιδικότητα και τα παιδιά νομίζω πως το αγαπούν αυτό το είδος!Ο Ντίνος και η Stacy τουλάχιστον σίγουρα!

Εκδόσεις Ίκαρος

Εκδόσεις Ίκαρος

Το Γκρότλιν φαίνεται να είναι μια ιστορία που ίσως να κρύβει μέσα του μυστήριο και φόβο ίσως και όχι! Αυτή ήταν η πρώτη σκέψη που μας ήρθε με τα παιδιά παρατηρώντας το υπέροχο εξώφυλλο!  Η μικρή Ρουμπίνη, βρίσκεται στο δωμάτιό της και προσπαθεί να κοιμηθεί, αλλά μάταια! Στο μυαλό της στριφογυρίζει το τραγούδι που ακόμα ηχεί στα αυτιά της ''το γκρότλιν σπίτι σου τα βράδια στριφογυρίζει στα σκοτάδια! Μα πρόσεχε, μην μπερδευτείς! Το μάτι βλέπει ότι σκεφτείς!'' 

ΤΟ ΓΚΡΟΤΛΙΝ BENJI DAVIES



Στέκομαι σε αυτή την τελευταία πρόταση και λέω στον εαυτό μου μέσα μου! Δεν τι υπέροχο μήνυμα περνάει αυτό το βιβλίο στα παιδιά μου! Όλη η κοσμοθεωρία μου βρίσκεται ακριβώς μπροστά μου! Το μάτι βλέπει ότι σκεφτείς! Ή όπως το λέω εγώ ελκύεις μόνο ότι εκπέμπεις! Και κάπου εκεί ξεκινώ να μιλώ στα παιδιά μου για την δική μου θεωρία ζωής, όσο με παίρνει δηλαδή!

Εκδόσεις Ίκαρος

Οι Εκδόσεις Ίκαρος και ο Benji Davies για άλλη μια φορά μας έδωσαν αφορμή για ωραίες συζητήσεις γύρω από ένα βιβλίο!Θα το βρεις με ένα click εδώ!
Σε μαμαδογλυκοφιλώ!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts