Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

{London Calling} Me & London

by - Τετάρτη, Μαΐου 14, 2014

Παρεάκι μου αγαπημένο ήρθε η ώρα και η στιγμή να σου εκμυστηρευτώ την αγάπη μου για μία ξακουστή πόλη του πλανήτη μας! Σήμερα θα ξεκλειδώσω άλλο ένα παραθυράκι της καρδιάς μου, του οποίου το περιεχόμενο αποτελεί και μεγάλο απωθημένο!Θα σου μιλήσω για το Λονδίνο!💂💂 Το Λονδίνο της καρδιάς μου! Όπως το έζησα και το αφουγκράστηκα εγώ όσες φορές το επισκέφτηκα!🙋


Tower Bridge


Από πολύ μικρή εκδήλωσα ενδιαφέρον για την αγγλική γλώσσα!Από την πρώτη τάξη του δημοτικού κιόλας ήθελα να μάθω  να μιλάω αγγλικά. Δεν ξέρω πως μου είχε κολλήσει αυτή η ιδέα από την ηλικία αυτή! Ίσως επειδή όσο ήμουν νήπιο ο μπαμπάς μου παρακολουθούσε ιδιαίτερα μαθήματα αγγλικών στο σπίτι!Μάλιστα, μου είχε μάθει να γράφω το όνομά μου στα αγγλικά!Θυμάμαι να κρυφακούω τα μαθήματα τους τα απογεύματα στο χώρο της τραπεζαρίας..Επίσης, θυμάμαι να κλέβω τα βιβλία και τις σημειώσεις του την αμέσως επόμενη χρονιά, προσπαθώντας να καταλάβω τα ακαταλαβίστικα για μένα τότε γράμματα..Ήμουν μόλις 6 όταν είχα πάρει το αγαπημένο μου notebook, το οποίο μου το είχε αγοράσει ο μπαμπάς μου από ένα βιβλιοπωλείο και μύριζε bubble gum, και προσπαθούσα να γράψω την αλφαβήτα τους..
Νομίζω ότι ο μπαμπάς μου με ώθησε σε αυτό..Η υπερβολική αδυναμία που του είχα είχε ως αποτέλεσμα να μου κινεί την περιέργεια ότι τον κρατάει μακριά μου τις ελάχιστες ώρες που είναι σπίτι...Από την πρώτη δημοτικού και μέχρι την τρίτη τάξη, που τελικά ξεκίνησα να μαθαίνω τη γλώσσα, κάθε Σεπτέμβρη είχαμε τα ίδια κλάματα...Εγώ πότε θα μάθω αγγλικά??...Η μαμά μου δεν ήξερε πως να μου το εξηγήσει..Δεν μου έφταναν όσα επιχειρήματα μου έδινε! Τα έβλεπα σαν δικαιολογίες.Μέχρι να έρθει εκείνη η χρονιά κοιμόμουν με το βιβλίο του μπαμπά μου "αγγλικά χωρίς δάσκαλο" κάτω από το μαξιλάρι μου..Τέτοια όρεξη είχα να μάθω τη γλώσσα!


London Park


Μεγαλώνοντας ήμουν άριστη μαθήτρια και πολύ αυστηρή με τον εαυτό μου σε αυτό..Τις γιορτές δεν έκανα επανάληψη τη γραμματική του σχολείου αλλά διάβαζα αγγλικά διηγήματα που μου έφερνε ο μπαμπάς μου από το βιβλιοπωλείο της γειτονιάς..Πάντα είχα δίπλα μου ένα λεξικό μιας και οι άγνωστες λέξεις ήταν άπειρες..Έπειτα στην εφηβεία προσπάθησα να διαβάζω αγγλικές εφημερίδες από περίπτερο που επισκεπτόταν ο μπαμπάς μου στο κέντρο της πόλης, παρακολουθούσα ταινίες αποφεύγοντας τους υπότιτλους και φυσικά άκουγα μόνο ξένες επιτυχίες..Έπαιρνα τα cd των αγαπημένων μου συγκροτημάτων και τραγουδιστών και μέρες ατελείωτες καθόμουν και έγραφα τους στίχους να τους μάθω απ' έξω!..Τους στοίχους τους έχω ακόμα κρατημένους σε ένα λεύκωμα μέσα γραμμένους!


London Calling

Σήμερα, έχω καταφέρει να επισκεφτώ πολλές φορές την πόλη αυτή! Το Λονδίνο για μένα και το να ζήσω εκεί κάποια στιγμή της ζωής μου αποτελεί όνειρο ζωής! Μπορεί να μην κατάφερα να σπουδάσω εκεί ή να συνεχίσω τις σπουδές μου ωστόσο ευελπιστώ να το κάνουν τα παιδιά μου και μαζί τους να αγγίξω και εγώ λιγάκι το όνειρό της ζωής μου! Δεν ξέρω τι είναι αυτό που με μαγνητίζει σε αυτή την πόλη! Όσες φορές την επισκέφτηκα αισθάνθηκα ένα deja vu σε ορισμένες γωνιές. Όχι σε γνωστά μέρη, περιβόητα, αλλά σε μικρά μαγαζάκια της γειτονιάς! Ίσως στην προηγούμενη ζωή μου να ζούσα εκεί ποιος ξέρει? 


London

Αυτό το μέρος για μένα μυρίζει πολυτέλεια! Τα μαγαζιά του, οι βιτρίνες του, τα υπέροχα πάρκα του, τα επιβλητικά του κτίρια, οι όμορφες πλατείες του, τα luxurious εμπορικά του, τα όμορφα omnibus, τα υπέροχα και τεράστια παζάρια του, τα μικρά μαγαζάκια με τα υπέροχα πραγματάκια μέσα, το μοσχομυριστό του streetfood το οποίο by the way είναι και πεντανόστιμο, όλα του!! Τι να πρωτοθυμηθώ από τα ταξίδια μου εκεί! Τα γέλια κάτω από το Big Ben και οι αμέτρητες κουνημένες φωτογραφίες?-ναι, τότε δεν το είχαμε καθόλου με την φωτογραφία- Το μπέρδεμα μέσα στο metro του, east και west? Η βροχή που φάγαμε στην Trafalgar Square και το χαλάζι στην Oxford Street? Η καλύτερη πίτσα ever στο Pomodoro? Τα ανέμελα πρωινά για picnic στα πάρκα τριγύρω από το Buckingham?Το δέος που με είχε πλημμυρίσει όταν ανέβηκα στο London Eye🎡? Η βόλτα στο πανέμορφο Notting Hill? Οι γεύσεις που ακόμα τις αισθάνομαι στον ουρανίσκο μου από το Street Food στην Camden Town? Τι?? Τι να πρωτοθυμηθώ!💗💗💗


Notting Hill Gate

Σου γράφω και δάκρυα με πλημμυρίζουν! Όχι από λύπη αλλά ούτε και από χαρά! Είναι αυτά τα περίεργα της ζωής που σε βυθίζουν σε σκέψεις και σε κάνουν να ψάχνεις όλο και περισσότερο βαθύτερα το νόημα στη ζωή σου? Το νόημα της δικής μου ζωής, λοιπόν, κρύβεται σε όλα αυτά που μου προκαλούν έντονα συναισθήματα! Και η πόλη αυτή μου έχει προσφέρει πολλά από αυτά!😏😊
Η ανάρτηση αυτή ήρθε για να εγκαινιάσει την νέα μου στήλη Me and London!Είναι μόνο για London Lovers💂💗! 
Σας καλωσορίζω λοιπόν!
Ως την επόμενη συνάντησή μας, σε μαμαδογλυκοφιλώ!















You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts