Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

ΠΙΤΑΚΙΑ ΜΕ ΤΑΧΙΝΙ -ΝΗΣΤΙΣΙΜΑ

by - Δευτέρα, Απριλίου 11, 2016

Ποιος είπε πώς στην νηστεία δεν έχεις πολλές επιλογές για γλύκυσμα!?Η συνταγή που θα σας δείξω σήμερα είναι από τις αγαπημένες μου και την προτιμώ κυρίως γιατί κρύβει μέσα της ένα αγαπημένο συστατικό, θρεπτικότατο και νόστιμο!Το ταχίνι, όπως οι περισσότεροι θα γνωρίζετε, είναι super θρεπτικό μιας και είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία, σίδηρο, ασβέστιο, ψευδάργυρο, κάλιο, φώσφορο και βιταμίνες. Δεν υπάρχει θρεπτικό συστατικό που να μην το έχει και αυτό γιατί φτιάχνεται από 100% αλεσμένο σουσάμι, ένα ακόμη πολύ σημαντικό στοιχείο που παρέχει πολλά οφέλη στον οργανισμό μας!..Ευτυχώς τα παιδιά μου έμαθαν να το τρώνε από μικρά για πρωινό με το ψωμάκι τους, και τους αρέσει σε συνδυασμό όχι μόνο με το κακάο αλλά και με το μέλι!Έτσι σκέφτηκα να τους ετοιμάσω πιτάκια με ταχίνι για αλλαγή!..

Η συνταγή είναι του αγαπημένου μου Βαγγέλη Δρίσκα και το υπέροχο site του Master Class..Θα την βρείτε εδώ!!...Ξέρω θα μου πείτε είναι και super παχυντικό, δεν αντιλέγω!..Αν, όμως, το χρησιμοποιούμε με μέτρο και στην κατάλληλη ποσότητα τότε μόνο ωφέλιμο μπορεί να μας φανεί!..
Αυτήν την συνταγή την δοκίμασα πρώτη φορά πέρυσι και έκτοτε την προτιμάμε τις περιόδους νηστείας!..Αν την επιχειρήσετε, ή αν την έχετε ήδη δοκιμάσει θα ήθελα πολύ να μου πείτε τις δικές σας εντυπώσεις!
Ως την επόμενη μαμαδο-συνταγή σας μαμαδογλυκοφιλώ!



You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts