Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Our Easter Bunny Garlands!

by - Παρασκευή, Απριλίου 22, 2016

Μιας και το σπίτι μας έχει γεμίσει Πασχαλινά διακοσμητικά και πινελιές σκέφτηκα πώς από το craft room μας έλειπε όσο να' ναι το Πασχαλινό στοιχείο! Έτσι πήγα στο αγαπημένο μου βιβλιοπωλείο, προμηθεύτηκα αγαπημένα χαρτόνια με πασχαλινά μοτίβα, πήρα μολύβι, σπάγκο και ψαλίδι και έπιασα δουλειά παρέα με την μικρή Stacy!..Η μία από τις Πασχαλινές μας γιρλάντες σίγουρα δεν είναι κάτι που δεν θα έχεις ξαναδεί, μιας και είναι μία εύκολη, γρήγορη και όμορφη λύση η οποία μπορεί να στολίσει ευχάριστα έναν μπουφέ ή κάποιο άλλο μέρος του σπιτιού μας. Η δεύτερη, όμως, που θα σου δείξω ίσως να μην την έχεις συναντήσει και τόσο πολύ!..
Bunnies

Το σημείο στο οποίο τις κρέμασα είναι ένας από τους μαυροπίνακες που έβαψα μόνη μου στο craft room μας, ένα μέρος που ζωγραφίζουν και γενικότερα δημιουργούν τα παιδιά μου!Η επιλογή του μαύρου χρώματος στον πίνακα με βοηθάει πολύ στο να κρεμώ και να τον στολίζω με όλα τα χρώματα!Είχα σκεφτεί αρχικά να τον κάνω πράσινο αλλά ευτυχώς σκέφτηκα πρακτικά και τον έκανα μαύρο!..Anyway..Διάλεξα λοιπόν τα χαρτόνια μου με πασχαλινές φιγούρες και ήθελα να παραμείνω σε παστέλ αποχρώσεις!Επίσης, τα συγκεκριμένα μου αρέσουν πολύ μιας και είναι διπλής όψεως!Και στις 2 πλευρές έχουν σχέδια!
Bunnies
Εκτύπωσα πρόσωπο κουνελάκι σε 2 μεγέθη και τα σχεδίασα με μολύβι πάνω στα χαρτόνια μου.Έπειτα τα έκοψα προσεκτικά και έκανα από μία τρυπούλα στο κάθε αυτί του κουνελιού.Στο τέλος ένωσα τα κουνελάκια μου με σπάγκο!Και έτοιμη η πρώτη μου Πασχαλινή γιρλάντα!
dIY eASTER GARLAND
Bunnies

Αφού λοιπόν την στόλισα στον μαυροπίνακα μου άρχισα να μαζεύω τα περισσεύματα όταν διαπίστωσα ότι σίγουρα θα μπορούσα να φτιάξω άλλη μία γιρλάντα αυτή τη φορά χωρίς τα προσωπάκια, παρά μόνο με το πλαίσιο στο οποίο βρίσκονταν μέσα. Για καλή μου τύχη ήμουν ιδιαίτερα προσεκτική όταν τα έκοβα και έτσι μπόρεσα να συναρμολογήσω εύκολα την 2η Πασχαλινή μου γιρλάντα! Την στόλισα και αυτήν στον τοίχο και στο προσωπάκι τους που έλειπε ζωγράφισα με κιμωλίες χρωματιστές τις φατσούλες τους!Σας αρέσει?
Bunnies

Με έναν σμπάρο δυο τρυγόνια φίλη μου! Άλλωστε είπαμε πως δεν πετάμε τίποτα, έτσι δεν είναι?..
Και κάπως έτσι το craft room μας απέκτησε χρώμα και διάθεση Πασχαλινή!..Άρεσε πολύ και στα μικρά και ο Ντίνος ειδικά όταν επέστρεψε στο σπίτι είπε:  WOW, ρε φίλε!Τζαμάτο!..Και έμεινε να χαζεύει για λίγη ώρα τα λαγουδάκια τους στον τοίχο!Είπε πως έτσι θα έχει σίγουρα περισσότερη έμπνευση ώστε να ζωγραφίσει κάτι πιο πασχαλινό μέχρι να φύγουμε για το χωριό!Μάλιστα!Τι λένε αυτά τα στοματάκια τους όμως ε?..
Bunnies

Ως το επόμενο diy μας, σας μαμαδογλυκοφιλώ!



You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts