Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

'Το περιστέρι πρέπει να κάνει μπάνιο"..

by - Τρίτη, Απριλίου 12, 2016

Το περιστεράκι αυτό η αλήθεια είναι πως στην αρχή δεν μου γέμισε το μάτι!Επειδή, όμως, γέμισε το μάτι του αγοριού μου, μιας και έχει έρωτα να ταίζει τα περιστέρια στις πλατείες και τα πάρκα, το κάναμε δικό μας χωρίς δεύτερη σκέψη.. Άλλωστε πολύ σωστά λένε "never judge a book by its cover"!!..Δεν ξέρω αν κάποιοι από εσάς το έχετε διαβάσει ήδη, εμείς πάντως το διαβάσαμε σήμερα για πρώτη φορά και όχι μόνο μία , αλλά και δεύτερη και τρίτη!Είναι ένα πολύ ευχάριστο βιβλίο που διαπραγματεύεται το ζήτημα του μπάνιου που πολλά παιδάκια αποφεύγουν, -πραγματικά δεν ξέρω για ποιο λόγο.-
Εκδόσεις Παπαδόπουλος

Μπορεί να μην αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα στο να πείσω να παιδιά μου να μπουν στην μπανιέρα για μπάνιο- ακόμη και το καλοκαίρι που κάθε βράδυ μπανιαριζόμαστε και δεν κάνουμε απλά ντουζ- ωστόσο το βιβλίο αυτό μου φάνηκε χρήσιμο.Το ατιμούτσικο αυτό περιστεράκι, αν έχεις όρεξη και θέλεις να μεταφέρεις με αστείο τρόπο τα λόγια του, μας προσέφερε στιγμές απόλυτου γέλιου..Η σκηνή που το έχει πάρει απόφαση ύστερα από μία εκτενή συζήτηση και με πολλά επιχειρήματα, και δοκιμάζει ξανά και ξανά το νερό, ανοίγει και κλείνει τη βρύση, αδειάζει και ξαναγεμίζει το νερό, βάζει και βγάζει τα παιχνίδια, έκανε τον μικρό να διασκεδάσει πολύ!Ok! Ήμουν και εγώ λιγάκι παραπάνω παραστατική και με αστεία φωνή αλλά  οφείλω να παραδεχτώ πως γέλασα και εγώ πολύ!
Εκδόσεις Παπαδόπουλος
Ο Mo Willems  και οι Εκδόσεις Παπαδόπουλος κατάφεραν να ομορφύνουν το απόγευμά μας και να το κάνουν διασκεδαστικό!Την σελίδα της φωτογραφίας έμεινε να την κοιτάει και να την σχολιάζει μαζί με την Stacy για κάμποση ώρα!Η εικονογραφία του βιβλίου ήταν αυτή που έκανε εντύπωση στον μικρό και μάλιστα μου το τόνισε αυτό. 'Πρώτη φορά μαμά διαβάζουμε βιβλίο με τέτοιο στυλ..''Έξυπνη παρατήρηση. δεν συμφωνείτε?.Άλλωστε , έχει τιμηθεί με το βραβείο εικονογράφισης ''Caldecott Medal'' που απονέμει κάθε χρόνο η Αμερικανική Ένωση Βιβλιοθηκών.
Η μικρή πάλι φώναζε συνεχώς '' βρωμιαρούλη περιστεράκο, θα σε μαλώσει η μαμά..''..
Αν σας άρεσε η νέα μας βιβλιο- ιστορία μπορείτε να την αποκτήσετε από το epbooks.gr εδώ..

Θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλια σας όσοι το έχετε διαβάσει και όσοι δεν έχετε προφτάσει ακόμη θέλω να ακούσω πως σας φάνηκε!..
Ως την επόμενη βιβλιο- ιστορία μας σας μαμαδογλυκοφιλώ!


You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts