Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

ΝΗΣΤΙΣΙΜΑ ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ

by - Δευτέρα, Απριλίου 11, 2016

Αφού επιστρέψαμε στη βάση μας μετά από πολλές μέρες έχω πολλά να σας δείξω από το ταξίδι μας στην Θεσσαλονίκη (μου)!...Εκτός από φωτογραφικό υλικό στα σοκάκια της αλλά και οικογενειακές στιγμές, σίγουρα έχω να σας δείξω και πολλές συνταγές τις οποίες δοκιμάσαμε για πρώτη φορά με τη μαμά μου στο πατρικό μου..Μιας και οι μέρες της Σαρακοστιανής μας νηστείας συνεχίζονται, λέω να αρχίσω με μία νόστιμη συνταγή για νηστίσιμα κουλουράκια με πορτοκάλι και σουσάμι..Τα κουλουράκια είναι ένα είδος γλυκίσματος που δεν λείπει από το σπίτι μας αλλά και από τον πρωινό μας καφέ..Είναι από τις νέες ιδέες που πρότεινε ο αγαπημένος μου Άκης και ήρθε η ώρα να σας την δείξω..

Αυτή η συνταγή είναι παιχνιδάκι..Τα υλικά που πρέπει να χρησιμοποιήσεις είναι λίγα και κυρίως βρίσκονται στο ντουλάπι της κουζίνας σου!..Ο μικρός έμαθε να πλάθει γρήγορα κουλουράκια και τα έδωσε αυτός σχήμα!Θα προτιμούσε από ότι μας είπε να γινόντουσαν donuts αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία..έτσι δεν είναι??..Τι σπίτι μύρισε πορτοκάλι και κανέλα, κάτι που εμένα προσωπικά κάθε φορά που συμβαίνει μου αλλάζει την διάθεση!!Λατρεύω τις μυρωδιές που αφήνουν πίσω τους αυτά που ψήνω κάθε φορά!..
Την συνταγή θα την βρείτε στο site του κούκλου Θεσσαλονικιού Άκη εδώ!Δοκιμάστε τα ακόμα και αν δεν νηστεύετε, πόσο μάλλον αν λατρεύετε το σουσάμι!!..
Ως την επόμενη μαμαδο-συνταγή σας μαμαδογλυκοφιλώ!!


You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts