Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

ΜΙΑ ΚΑΡΔΙΑ

by - Πέμπτη, Ιουνίου 22, 2017

Αν εσύ που με διαβάζεις τώρα είσαι μανούλα και έχεις κόρη, μία ή δύο ή και τρεις τότε αυτή η ανάρτηση σε ενδιαφέρει! Σου έχω το καλύτερο βιβλίο- δώρο που μπορείς να χαρίσεις στην κορούλα σου σαν ένα μικρό συμβολικό δώρο που θα επισφραγίσει την παντοτινή αγάπη που θα σας συνδέει! Η Μαρίνα Γιώτη κατάφερε πάλι να βάλει την σφραγίδα της αποτυπώνοντας με τα πιο κατάλληλα λόγια την μοναδική σχέση μητέρας και κόρης!
Μια καρδιά 💗
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Mama's 'n' Papa's🦄 (@mamas_n_papas.gr) στις

Όπως πολύ σωστά αναφέρει η συγγραφέας:
''το βιβλίο αυτό είναι αφιερωμένο στις γυναίκες που εναλλάσσονται στη θέση της μάνας και της κόρης! Αυτό το βιβλίο είναι όλα όσα θα θέλαμε να πούμε στις κόρες μας και στις μητέρες μας, αλλά συχνά το αφήνουμε για μια άλλη στιγμή, που δεν έρχεται ποτέ..''
Μαρίνα Γιώτη Διόπτρα

Τα συναισθήματα που κρύβει μέσα του είναι άπειρα! Διαβάζοντας το σκέφτηκα την δική μου μαμά, η οποία βρίσκεται πολλά χιλιόμετρα μακριά μου! Αναγνώρισα την δική μας σχέση, θυμήθηκα δικές μας ιστορίες, αγωνίες που μοιραστήκαμε, λόγια που ανταλλάξαμε, συναισθήματα που μοιραστήκαμε, χαρές που ζήσαμε μαζί αλλά και μεγάλες στενοχώριες! Χαίρομαι που ακόμη έχω την τύχη να την ζω, να την αγκαλιάζω και να της μιλώ! Γιατί όσα χρόνια και αν περάσουν δεν θα μου είναι αρκετά για να την αποχωριστώ και να την χορτάσω!

Μαρίνα Γιώτη Διόπτρα

Ήθελα πολύ να το χαρίσω στην μικρή μου αυτό το μικρό και χαριτωμένο βιβλίο, εικονογραφημένο στα χρώματα της αγάπης! Θα το φυλάω σαν θησαυρό να το έχει όταν θα είναι πολύ πιο μεγάλη! Όταν θα με έχει λιγότερο ανάγκη! Όλα όσα γράφει η Μαρίνα είναι ΕΓΩ! Είδα τον εαυτό μου εκεί μέσα! Είναι από εκείνα τα βιβλία που το περιεχόμενό τους δεν θα το ξεχάσω ποτέ!

Μαρίνα Γιώτη Διόπτρα

Κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Διόπτρα και μπορείς να το αγοράσεις από εδώ! Ένα βιβλίο για την μητέρα και την κόρη!

Μαρίνα Γιώτη Διόπτρα

Σε μαμαδογλυκοφιλώ!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts