Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Happy December!!

by - Τρίτη, Δεκεμβρίου 01, 2015

Ήρθε επιτέλους η πιο όμορφη εποχή του χρόνου!!
Ο καιρός μας έκανε την χάρη και μπήκε και αυτός σε χειμωνιάτικο mood, οι αυλές και τα μπαλκόνια στολίστηκαν και φωτίστηκαν και τα σπίτια γέμισαν στολίδια, καμπανούλες, γιρλάντες και γκι!..

Είναι η αγαπημένη μου εποχή του χρόνου και αυτό γιατί περνάμε περισσότερες ώρες σαν οικογένεια, βάζουμε τα γιορτινά μας και υποδεχόμαστε φίλους αλλά και ετοιμάζουμε ταξιδάκι αστραπή στην δική μου οικογένεια στην Θεσσαλονίκη!..Είναι αυτή η εποχή του χρόνου που σκέφτομαι μόνο θετικά, αισθάνομαι "πλούσια" -φαντάζομαι αντιλαμβάνεστε πώς το εννοώ - και θέλω να προσφέρω! Ετοιμάζω δωράκια για τους αγαπημένους μου, είτε πλέκοντας σκουφάκια είτε αγοράζοντας κάτι ανάλογα με τις προτιμήσεις του καθενός που ήδη γνωρίζω!...Τέλος, είναι οι ημέρες που καταπιανόμαστε με πολλά diys στο σπίτι με τα πιτσιρίκια! -(δείτε την δική μας Χριστουγεννιάτικη γιρλάντα εδώ)-..Μπορεί η αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα να έχει ξεκινήσει, το δικό μας όμως Christmas Calendar δεν είναι ακόμα έτοιμο!..Πολλές οι υποχρεώσεις και λίγες οι ελεύθερες ώρες της ημέρας!..Σήμερα πρόλαβα να ολοκληρώσω τις αγορές και ευελπιστώ αύριο να καταφέρω να το ετοιμάσω!Όχι τίποτα άλλο αλλά το υποσχέθηκα στο μικρό και δεν κρατιέται να δει τι κρύβει η κάθε μέρα μέσα στο φακελάκι!..

Αυτές τις μέρες πολύ συχνά συναντάς Bazzar και εκθέσεις και είμαι σίγουρη πως κάποια- ος από εσάς όλο και σε κάποιο αντίστοιχο event θα είναι καλεσμένος..Εγώ φέτος στις 11 Δεκέμβρη θα βρίσκομαι στον Άγιο Δημήτριο, στη αίθουσα Olympia Πριάμου 11, να ενισχύσω την φίλη μου Αναστασία στα πρώτα της βήματα στο εικαστικό κόσμημα και σε αντικείμενα διακόσμησης!..
Ήδη έχω ρίξει κάποιες κλεφτές ματιές στα δημιουργήματά της και οφείλω να σας ομολογήσω πως περιμένω πως και πως να αποκτήσω αυτά που έβαλα στο μάτι!Θα χαρώ πολύ να σας δω στον υπέροχο αυτό χώρο να στηρίξουμε όλες-οι μαζί τα δυο όμορφα και φρέσκα κορίτσια στο ξεκίνημά τους!

Στο τέλος της εβδομάδος θα σας δείξω και πόσο όμορφα περάσαμε στο 2ο γενέθλιο party της μικρής μου Stacy's!//..
Προς το παρόν σας μαμαδογλυκοφιλώ!...


You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts