Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Stacy's 2nd Peppa birthday party!

by - Δευτέρα, Δεκεμβρίου 07, 2015

Το μικρό μου κοριτσάκι έγινε 2 την προηγούμενη εβδομάδα και εγώ δεν μπορούσα να μην της κάνω ένα όμορφο party με θέμα την αγαπημένη της γουρουνίτσα!..Ναι, ναι το ομολογώ ότι έχασα αρκετό ύπνο, ότι κουράστηκα πολύ, ότι πάνω από 1 εβδομάδα ασχολιόμουν με χαρτόνια, ψώνια και έψαχνα ιδέες αλλά το αποτέλεσμα ήταν τόσο όμορφο και γλυκό που ήταν σαν να μην είχα κουραστεί καθόλου!...
Άλλωστε μία φορά γίνεται 2 το κορίτσι μου!Έτσι δεν είναι?..
birthday party

Το πρώτο μου μέλημα ήταν να βρω τα πιο όμορφα peppa printables.....Για το συγκεκριμένο σας το ομολογώ δεν κουράστηκα πολύ ούτε έψαξα ιδιαίτερα..Ξέρω πως όταν έχουμε party η πρώτη σελίδα που θα επισκεφτώ είναι της Δώρας και το αγαπημένο μου e- shop της - blog Pretty Party Ideas..Τα printables που χρησιμοποίησα θα τα βρεις εδώ..Τα εκτύπωσα στο αγαπημένο μου βιβλιοπωλείο και το μόνο που είχα να κάνω ήταν να τα κόψω , άλλα να τα κολλήσω στα ξυλάκια χειροτεχνίας και άλλα να τα κάνω banner συνδέοντας τα με σπάγκο!..
Από το party μας φυσικά δεν λείπει ποτέ ένα banner από το αγαπημένο μας υλικό την τσόχα με το όνομα της Stacy's να φιγουράρει σύμφωνα με το θέμα που διαλέξαμε..Σταθερά την δουλειά αυτή την αναλαμβάνει το κορίτσι μου το γλυκό, η αγαπημένη μου crafter Αλεξάνδρα με το παιχνιδιάρικο Craftland της...Το έχω πει και παλιότερα αλλά θα το ξαναπώ..Με την αγαπημένη μου δεν λέμε πολλά..Της δείχνω τι ετοιμάζω εγώ παράλληλα, βλέπει τα χρώματα που επιλέγω να έχω στον buffet και τριγύρω στο σπίτι και από εκεί και πέρα κάνει αυτό που ξέρει καλά..Για άλλη μια φορά την ευχαριστώ!..
Peppa birhday party
Το καινούργιο στο party μας αυτήν την φορά ήτα η παρουσία μιας υπέροχης piniatas από τα χεράκια της γλυκιάς Κατερίνας και το πλούσιο σε ιδέες και φαντασία Ανθομέλι..Οι περισσότεροι από εσάς είμαι σίγουρη πως γνωρίζετε τις 2 αδερφές , μιας και μας εντυπωσιάζουν με την θεματολογία τους συνέχεια και τα diys τους, εγώ όμως τις αγαπώ λιγάκι παραπάνω μιας και είναι συμπατριώτισσες σε μου -Θεσσαλονικιές- και είναι γνήσια κορίτσια!..Και για να δείτε πόσο μικρός είναι ο κόσμος του blogging, με την αγαπημένη μου Κάλλη βρεθήκαμε ένα ηλιόλουστο πρωινό μπροστά από το σχολείο του μικρού μου και πάθαμε σοκ το πόσο κοντά βρισκόμαστε..Κάτι σαν bloggers της διπλανής πόρτας ένα πράγμα..Η piniata που μας ετοίμασε η Κατερίνα είναι ίσως η πιο όμορφη και περιποιημένη που έχω δει ως τώρα...Την αγαπημένη μας γουρουνίτσα της πέτυχε τόσο πολύ που η μικρή την πέρασε για κούκλα θέλοντας να την βάλει στο κρεβάτι της..Την στόλισε και με tutu μιας και η εορτάζουσα θα φορούσε τέτοια φουστίτσα την ημέρα των γενεθλίων της..Κατερίνα μου σε ευχαριστούμε πολύ πολύ για την υπέροχη Peppa αλλά και εσένα Κάλλη μου για το τέλειο μαγικό ραβδάκι και τη στέκα κορώνα που δεν άφησε από το χέρι της η Stacy..Ραντεβού τον Ιούνη τώρα..
Peppa party
 Η τούρτα μας ήταν από τις πιο όμορφες που έχω δει με ζαχαρόπαστα..Η νέα μου φίλη Sugar Addict έβαλε όλη την φαντασία της να δουλέψει και δημιούργησε μία τούρτα που δεν ήθελες να την χαλάσεις ..Όλοι την χαζεύαμε στον buffet και μάλιστα κάποιοι την πέρασαν για ντεκόρ του τραπεζιού!..
Peppa pig party
Στο θέμα της διακόσμησης δεν παρέλειψα να βάλω και εγώ την δική μου πινελιά..Μπορεί στον χώρο του καθιστικού μας να υπήρχε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο χρωματίζοντας μαζί με τα υπόλοιπα διακοσμητικά τον χώρο με κόκκινο και πράσινο, εγώ παρ' αυτά κρέμασα μπαλόνια και σημαιάκια ,από χαρτόνι της επιλογής μου, στις αποχρώσεις του ροζ-μωβ..Στόλισα τον buffet με το αγαπημένο μου ροζ τραπεζομάντηλο και έβαλα ένα μωβ γκοφρέ χαρτί σαν runner για να δώσει λιγάκι τσαχπινιά στο απαλό ροζ..Και αμέσως αμέσως η ατμόσφαιρα έγινε πιο girly..
decoration peppa party
Και επειδή θέλησα να χρωματίσω την εξωτερική πόρτα μας, με τα χαρτόνια που διάλεξα έφτιαξα την μικρή Peppa και την υπόλοιπη οικογένεια της και τους ανέθεσα το καλωσόρισμα των καλεσμένων μας....
Peppa pig
Άλλη μία όμορφη πινελιά του party ήταν η Φοίβη από τα PaidikaParty.gr που ήρθε να μας κάνει face painting!...Τα μικρά το διασκέδασαν πολύ αλλά και εμείς οι μεγάλοι μπορώ να πω ακόμα περισσότερο!...Όλοι οι καλεσμένοι μας ήταν αγαπημένα νέα πρόσωπα, που ήρθαν στην ζωή μας τα τελευταία 2 χρόνια και που κατέχουν ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μας..Από το party μας δεν θα μπορούσαν να λείψουν οι φίλες μου bloggers Μαρία και Αλεξάνδρα..Φυσικά μας έβαψε και εμάς η γλυκιά Φοίβη..Κρατάμε ζωντανό το παιδί μέσα μας..
Bloggers friends
Και ο μπαμπάς μας μπήκε στο mood του party και θέλησε να γίνει για μία νύχτα ο Batman..Το διασκεδάσαμε πολύ η αλήθεια είναι..Η μόνη που μας ξέφυγε από το face painting ήταν η μαμά μου..Μανούλα μας το χρωστάς αυτό μην το ξεχνάς..
Happy couple
O buffet μας τώρα τι να σας πω..Ακόμα τον λιγουρεύομαι!..Είχαμε συμφωνήσει με την μαμά μου να μην φτιάξουμε πολλά..Λίγες νοστιμιές και καλές..Τα περισσότερα από τα χεράκια της μαμάς μου οφείλω να ομολογήσω...
  • κοτομπουκιές 
  • πεινιρλί
  • τυρόπιτα + σπανακοτυρόπιτα
  • μακαρονοσαλάτα
  • κρουασάν βουτύρου αλμυρά

Peppa pig party
Εγώ έβαλα όλη την μαεστρία μου στα Cupcakes που λατρεύω να φτιάχνω..Χρωμάτισα την garni μου με χρώμα ζαχαροπλαστικής ροζ και πασπάλισα με μωβ κας κας και καραμελάκια πολύχρωμα σε κάποια άλλα..Τα πιτσιρίκια τα τίμησαν δεόντως..
Peppa pig party
Και κάπως έτσι με χορό και με τραγούδι κύλησε το απόγευμα της Κυριακής του party..
Εύχομαι στην μικρή μου νεραιδούλα να είναι όλα τα χρόνια της ζωής της γεμάτα αγάπη, μοναδικές γλυκές στιγμές, επιτυχίες, στόχους και επιτεύγματα..Πάνω από όλα όλα όμως της εύχομαι Υγεία και Γαλήνη..
Ο κόσμος στον οποίο γεννήθηκε δεν είναι και τόσο ειρηνικός!Ελπίζω να γίνει ,όμως, και όλα τα παιδάκια του κόσμου να μπορούν να ζήσουν την ζωή που τους αξίζει με όνειρα, αγάπη φροντίδα, στέγη και φαγητό...
Χρόνια σου πολλά μικρή μου πεταλουδίτσα!
Always yours!
Always mine!
My little peppa pig birthday girl

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts