Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ

by - Τρίτη, Σεπτεμβρίου 18, 2018

Σαν να πήρε να φθινοπωριάζει λιγάκι ε?..Ε, ο καιρός του είναι, μην γκρινιάξεις! Μπορεί κατά τη διάρκεια της ημέρας να έχει ζέστη ακόμα, αλλά το βραδάκι και νωρίς το πρωί καταλαβαίνεις την αλλαγή στη θερμοκρασία! Εγώ αγαπώ αυτή την αλλαγή του καιρού και ας είμαι τρελό κορίτσι του καλοκαιριού! Επέλεξα τις πιο αγαπημένες μου φωτογραφίες για τον Σεπτέμβρη και έρχομαι να τα πούμε για άλλη μια φορά στη στήλη μου Me, myself and I! Τα χρώματα του Σεπτέμβρη!


september colours

Κάτι που μου αρέσει πολύ να κάνω είναι να δίνω nicknames  σε ανθρώπους, όχι περιπαικτικά εννοείται, και να προσδιορίζω ό,τι μου αρέσει, μήνες, εορτές ή μέρη με το χρώμα που πιστεύω πως τα αντιπροσωπεύει ή με μια χαρακτηριστική μυρωδιά που αφήνει το καθετί στο πέρασμά του! Για παράδειγμα, τα Χριστούγεννα δεν μπορεί να μην είναι κόκκινα και να μην μυρίζουν κανέλα και γαρύφαλλο! Ο Απρίλης δεν μπορεί να μην είναι κάτι ανάμεσα σε άσπρο και ροζ σαν τις αμυγδαλιές που ανθίζουν και να μην μυρίζει νυχτολούλουδο!Έτσι και ο Σεπτέμβρης έχει τα δικά του χρώματα, που δεν είναι τίποτα άλλο από καφέ, ώχρα, λαδί, μουσταρδί , πορτοκαλί και μπεζ, στα δικά μου μάτια! Θέλησα να συγκεντρώσω όλα εκείνα που μου άρεσαν τις ημέρες αυτές και αποθανάτισα με το φωτογραφικό μου φακό!Και να' μαι εδώ, τα μοιράζομαι μαζί σου!

-------------------------------------------------------------
Μέσα στο σπίτι:
-------------------------------------------------------------

Φθινόπωρο χωρίς νέα λουλούδια στη βεράντα μου δεν γίνεται! Τα περισσότερα λουλουδάκια μου δεν άντεξαν στο πέρασμα του καλοκαιριού και αυτό γιατί δεν ήμουν εδώ να τα φροντίσω για δυο μήνες σχεδόν! Οπότε τι να σου κάνουν και αυτά! Κάθε τέτοια εποχή ανανεώνω τις γλάστρες μου και επιλέγω λεβάντες, θυμάρι, πετούνιες, έρικες και τα συναφή! Μια βόλτα στις φίλες μου, αδερφές Τομαρα, στην Λεωφόρο Αλίμου και στο υπέροχο ανθοπωλείο τους και αμέσως η διάθεσή μου για κηπουρική ανεβαίνει!


ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ

ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ

ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ

Η κουζίνα μου και το σαλόνι μου μαζί γεμίζουν φθινοπωρινά χρώματα! Βγαίνουν  και πάλι οι κούπες μου στη φόρα για αχνιστό καφέ φίλτρου, τα διακοσμητικά μου αλλάζουν θέση και τα πρώτα cake της χρονιάς αρχίζουν και πάλι να φουρνίζονται δειλά δειλά και με μέτρο! Τα μαξιλάρια που στολίζουν τους καναπέδες μου αλλάζουν και αυτά! Και όλα μαζί έχουν ένα όμορφο αρμονικό αποτέλεσμα στο χώρο!


ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ


ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ

ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ



ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ


ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ



ΕΥΚΟΛΑ MUFFINS

ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ

-------------------------------------------------------------Φθινοπωρινές βόλτες
-------------------------------------------------------------
Ο Σεπτέμβρης είναι μια καλή εποχή για βόλτα στην Αθήνα νομίζω, σε σχέση με τους καυτούς μήνες του καλοκαιριού! Την περιοχή Αναφιώτικα την αγαπώ πολύ και μου αρέσει να κάνουμε βόλτες εκεί με τα παιδιά! Αυτό που δεν μου αρέσει, όμως, είναι πως επιτρέπουν την διέλευση αυτοκινήτων από τα στενά δρομάκια αλλά αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο που λέει και ο λαός! Αγαπάμε την Πλάκα και τις φωτογραφίες που βγαίνουμε εκεί!


ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ


ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ

ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ


ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ

ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ
------------------------------------------------------------
Τα χρώματα που επιλέγω να φορώ
-------------------------------------------------------------

Το Φθινόπωρο τα χρώματα που επιλέγω να φορώ είναι σίγουρα πιο γήινα και πιο ήσυχα στο μάτι! Τα χρώματα του καλοκαιριού είναι σίγουρα πιο ζωηρά και άλλωστε έτσι πρέπει να είναι για να αναδεικνύεται καλύτερα και το μαύρισμά μας!! Τους μήνες αυτούς αγαπώ να φοράω τα σακάκια, τις πουκαμίσες και τις ζακέτες μου! Είμαι ''της ζακέτας'' από τα φοιτητικά μου χρόνια! Όποτε αγοράζω t-shirts αγοράζω και ζακέτες που ταιριάζουν!  Σου δείχνω μερικά από τα look μου και εδώ μπορείς να δεις 5 φθινοπωρινά outfits για μαμάδες!


FALL OUTFITS

FALL OUTFITS

FALL OUTFITS
Θα τα βρεις όλα εδώ
5 FALL OUTFITS FOR MOMS
Θα κλείσω μιλώντας σου για την φετινή Έκθεση βιβλίου που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο και φέτος! Όλοι οι αγαπημένοι μου συνεργάτες Εκδοτικοί Οίκοι ήταν εκεί και δήλωσαν το παρόν με όμορφες εκδηλώσεις παρέα με αγαπημένους συγγραφείς! Χάρηκα γιατί συνάντησα δυο αγαπημένους στο κιόσκι της Διόπτρας! Ο δικός μου αγαπημένος κ. Κώστας Κρομμύδας και η αγαπημένη των παιδιών μου κ. Μαρίνα Γιώτη! Ζήτησα πολύ ευγενικά να τους φωτογραφίσω και χαίρομαι που δέχτηκαν! Χάρηκα, όμως, διπλά και τριπλά για τα όμορφα σχόλια που αποκόμισα από εκείνους για την δουλειά που κάνω στο blog! Αφήνω εδώ λίγες λήψεις μου από εκείνη την υπέροχη βόλτα μας!


ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ
ΜΙΚΡΗ ΣΕΛΗΝΗ

ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ
ΔΙΟΠΤΡΑ

ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ
ΕΛΛΗΝΟΕΚΔΟΤΙΚΗ
ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ
ΚΩΣΤΑΣ ΚΡΟΜΜΥΔΑΣ
ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ
ΚΩΣΤΑΣ ΚΡΟΜΜΥΔΑΣ & ΜΑΡΙΝΑ ΓΙΩΤΗ

Και μην ξεχνάς, είναι ο μήνας των γενεθλίων μου για αυτό είμαι ένα τσικ παραπάνω χαρούμενη! Το καλύτερο δώρο που μπορείς να μου κάνεις είναι ένα σχόλιο με ευχές και μια κοινοποίηση αν σου αρέσουν όσα γράφω! Μένουμε σε επαφή για όσα όμορφα θα έρθουν!

****************************************
                           My birthday's
****************************************
Σε μαμαδογλυκοφιλώ!


You May Also Like

2 σχόλια

  1. Ομολογώ ότι αγαπώ το Φθινόπωρο λόγω χρωμάτων και μόνο! Τα λουλούδια σου φοβερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

My Insta Posts