Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

HAPPY (MY) SEPTEMBER

by - Σάββατο, Σεπτεμβρίου 01, 2018

Ο αγαπημένος μου μήνας ήρθε και είμαι, όπως καταλαβαίνεις, πολύ χαρούμενη!Ο Σεπτέμβριος για μένα είναι state of mind που λένε και πάντα τις ημέρες του τις ζω εξίσου έντονα με εκείνες του καλοκαιριού και των διακοπών! Φυσικά, ακόμα είναι καλοκαίρι εδώ στην Ελλάδα μας και διόλου φθινοπωρινός ο καιρός! Happy (my) September, λοιπόν, και φέτος με ένα ακόμη post που φέρει τον ίδιο τίτλο με όσες αναρτήσεις έχω γράψει την πρώτη μέρα του Σεπτέμβρη από το 2014 που γράφω στο blog μου!

HAPPY (MY) SEPTEMBER

Ο Σεπτέμβριος είναι για μένα ο μήνας της αλλαγής, της λίστας, την αναδιοργάνωσης, του ξεκαθαρίσματος! Είναι ο μήνας που γυρνώ ανανεωμένη από τις διακοπές μας, ξεκούραστη και πανέτοιμη για την νέα σχολική χρονιά που ανυπομονεί να κάνει την έναρξή της! Είμαι έτοιμη για όλα! Και όταν λέω για όλα εννοώ για όλα! Εσύ μπορεί να έχεις αυτό το feeling τον Ιανουάριο που αλλάζει ο χρόνος! Εγώ σπάνια κάνω resolutions posts εκείνη την περίοδο! Για μένα ο Σεπτέμβρης είναι ο μήνας της δράσης και των αποφάσεων!

---------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------

HAPPY (MY) SEPTEMBER

Είναι ο μήνας των γενεθλίων μου! Ο μήνας που ένας ακόμη χρόνος προστίθεται στις πλάτες μου και όσο κι αν γκρινιάζω χαίρομαι πολύ που μεγαλώνω! Βέβαια, ο αριθμός καθώς ανεβαίνει μου μοιάζει απειλητικός, ωστόσο έχω τόσα πολλά που με κάνουν να αισθάνομαι χαρούμενη και τυχερή που προσπαθώ να τον ξεχνώ! Έχω τον άντρα μου (ακόμα αντέχει ο ένας τον άλλον), έχω τα παιδιά μου, την μανούλα μου σε όλα δίπλα μου, τα αδέρφια μου τα μοναδικά, τα ξαφέρφια-αδέρφια μου, τους φίλους μου, την δουλειά μου, το αγαπημένο μου blog που τόσο αγαπώ και πάει λέγοντας! Μεγαλώνοντας καταλαβαίνω πόσο πολύ αλλάζει ο χαρακτήρας μου, οι προτεραιότητές μου, οι ανάγκες μου, τα θέλω μου, ο ελέυθερός μου χρόνος, οι προτιμήσεις μου και οι άνθρωποι που επιλέγω πια να συναναστρέφομαι! Σαν παρθενάκι που είμαι έχω πολλές ''σταθερές'' στη ζωή μου, το ξέρω! Είναι, όμως, να μην μου τη σβουρίξει που λένε και εκεί δεν καταλαβαίνω τίποτα!

Πιστεύεις στα ζώδια? Εγώ πιστεύω και μάλιστα όσες φορές έχει τύχει να ακούσω προβλέψεις για το ζώδιό μου, αυτές τυγχάνουν να επαληθεύονται! Συμφωνώ και επαυξάνω απόλυτα με τα χαρακτηριστικά που δίνει η αστρολογία στο ζώδιό μας! Με τα περισσότερα τουλάχιστον! Αν είσαι και εσύ Παρθένος τότε κάτσε να μιλήσουμε για τον εαυτό μας λιγάκι!
  • Είμαστε ανεξάρτητα και δυναμικά πλάσματα! Από τα 18 μου χρόνια εργάζομαι παράλληλα με τις σπουδές μου και συντηρούμαι μόνη μου! Έχω αυτοκίνητο και σπίτι δικό μου! Εννοείται πως έχω φάει λάχανο και αγγούρι πολλές μέρες συνεχόμενα! Χωρίς λεφτά, όμως, δεν έχω μείνει ποτέ γιατί ο Φώντας πάντα μου άφηνε χρήματα χωρίς να τα ζητήσω! Και όταν έφυγε ο Φώντας είχα τον αδερφό μου που έκανε επίσης το ίδιο! 
  • Είμαστε άνθρωποι δημιουργικοί, μας αρέσουν οι δουλειές και η τάξη- καθαριότητα και δεν έχουμε ησυχία κοινώς! Τα χόμπυ μας έχουν να κάνουν με χειρωνακτικές δουλειές, όπως το πλέξιμο που αγαπώ εγώ αλλά και τα diys!
  • Λειτουργούμε με βάση λογικής και σπάνια βάση συναισθήματος! Διέκοψα μια σχέση βάση λογικής! Ήξερα πως δεν θα πήγαινε πουθενά, μιας και είχαμε την ίδια ηλικία και ήμουν ακόμη πολύ ερωτευμένη μαζί του και παρά τα 6 χρόνια σχέσης και την αγάπη που του έτρεφα έκοψα την επαφή μέσα σε μια νύχτα που λένε!
  • Αγαπάμε να αναλύουμε! Πριν πάρουμε μια απόφαση την επεξεργαζόμαστε καλά, πολύ καλά όμως! Εξετάζουμε ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια! Κουραστικό σίγουρα, αλλά φέρνει αποτελέσματα!
  • Προσαρμοζόμαστε πολύ εύκολα στις καταστάσεις! Βασικά λειτουργούμε πάλι βάση μυαλού και λογικής! Αν ξυπνήσουμε όμορφα θα μοιάζουν όλα όμορφα γύρω μας, θα είμαστε ευχάριστοι και θετικοί! Αν ξυπνήσουμε στραβά τότε θέλουμε την ησυχία μας, απομονωνόμαστε και είμαστε τέρμα κυκλοθυμικοί! Οπότε beware!😏
  • Η μεθοδικότητα είναι το φόρτε μας! Δώστε μας προβλήματα, μπερδεμένα χαρτιά, σπίτι ακατάστατο, ντουλάπες ανακατεμένες και διάφορα άλλα τέτοια και θα στα έχουμε όλα υπό έλεγχο και σε πλήρη τάξη μέσα σε μόνο λίγες ώρες! Δεν ξέρεις πόσες ντουλάπες φίλων μου έχω τακτοποιήσει, πόσα πράγματα τις βοήθησα να ξεφορτωθούν και τι χαρτούρα έχω στείλει στην ανακύκλωση! Μα καλά, ορισμένοι άνθρωποι κρατάνε τόσα άχρηστα πράγματα μέσα στο σπίτι τους που απορώ γιατί!
  • Είμαστε ικανοί να πούμε ότι όλα πάνε καλά ή ότι αισθανόμαστε καλά ακόμα κι αν δεν είναι έτσι τα πράγματα! Είμαστε πάντα πρόθυμοι να αναλύσουμε και τα λύσουμε τα προβλήματα των άλλων! Στα δικά μας όμως θέματα προτιμούμε να ξεγλιστράμε μέχρι να μας έρθει η όρεξη να τα λύσουμε εν τέλη! Η αλήθεια είναι πως είμαστε επιρρεπείς να ζούμε στην άρνηση γι αυτό και πολύ συχνά μας λένε γκρινιάρηδες! Εγώ είμαι σίγουρα γκρινιάρα δεν το συζητώ!
  • Έχουμε ανάγκη να αισθανόμαστε σημαντικοί, χρήσιμοι, θέλουμε οι φίλοι μας να στηρίζονται επάνω μας, να είμαστε το πρώτο τηλεφώνημά τους την δύσκολη στιγμή! Θέλουμε να γνωρίζουμε τα πάντα, να ελέγχουμε τα πάντα και έχουμε ανάγκη να εμπιστευόμαστε! Επίσης, όταν πληγωνόμαστε δεν το δείχνουμε ποτέ!
  • Λειτουργούμε με το μυαλό! Όλα βρίσκονται εκεί μέσα! Αν καταφέρεις να μπεις στο μυαλό μας είναι σαν να μπήκες και στην καρδιά μας! Εννοείται πως είμαστε πολύ συναισθηματικοί τύποι και πολύ ευαίσθητοι!Κλαίμε πολύ και κλαίμε και γοερά!  Ξέρουμε όμως να διαχειριζόμαστε την απώλεια εντελώς ορθολογικά!Κάπως έτσι ξεπέρασα τον χαμό του Φώντα μου! Βέβαια, βασανίστηκε αρκετά η καρδούλα μου! Αυτή το ξέρει μόνο!
---------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------

HAPPY (MY) SEPTEMBER

Ουφ! Είμαστε πολλά εμείς οι Παρθένοι που δεν χωρούν σε μια ανάρτηση! Όπως και να έχει, όσα στραβά και ανάποδα κι αν έχουμε είμαστε ένα ζώδιο που μας αγαπάτε! Έχω φίλους από την παιδική μου ηλικία και ξέρω πως δεν με αλλάζουν με τίποτα και με κανέναν!😋 Ακούγεται κάπως, αλλά έτσι είναι! Έχω τον αδερφούλη μου που είναι Παρθενάκι τρελό και επίσης δεν τον αλλάζω με κανέναν! Έχω την τρελή ξαδέρφη μου που την έχω σαν αδερφή μου και επίσης δεν την αλλάζω με κανέναν! Είμαστε αγαπησιάρηδες και σας αρέσει αυτό!

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

https://www.youtube.com/watch?v=pGtPNZw0FxY&start_radio=1&list=RDpGtPNZw0FxY

Λοιπόν, λέω αυτό και κλείνω! Αυτό το μήνα, που όπως είπα θα είναι ο μήνας της αλλαγής και μπλα μπλα μπλα, θα ξεκινήσω γυμναστήριο! Σε καμία περίπτωση δεν λέω στον εαυτό μου ότι θα ξεκινήσω γυμναστική ή διατροφή! Τον ξεγελώ και του λέω απλά πως θα είναι μια ευκαιρία να περνώ ακόμα περισσότερο χρόνο με το ένα Ανθομελάκι μου, που θέλω να την έχω σε αποκλειστικότητα, γιατί όποτε είμαστε οικογενειακώς τα παιδιά μου την απασχολούν συνέχεια και μετά βίας ανταλλάσσουμε μια κουβέντα της προκοπής! Οπότε να η μια αλλαγή στη ζωή μου! 😏 Τις υπόλοιπες θα στις γράφω εδώ σιγά σιγά!

---------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------

HAPPY (MY) SEPTEMBER

HAPPY (MY) SEPTEMBER

Happy (my) September και είμαι σίγουρη πως τα καλύτερα έρχονται! Όχι δεν θα 'ρθουν  από μόνα τους, γιατί τα φέρνει χελώνα κουτσή από την Ιαπωνία!😅Τα καλύτερα θα τα φέρουμε εμείς οι ίδιοι στην ζωή μας γιατί έχουμε θέληση, τσαγανό, όρεξη και όνειρα! Είπαμε άλλωστε πως είμαστε ότι δηλώνουμε και ότι όντως σύμπαν συνωμοτεί! Σίγουρα κάνεις και κάποιες στιγμές διακοπές αλλά όπως και να έχει όταν κάτι το θέλεις πολύ τότε θα το χεις!

---------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------


Μένουμε σε επαφή! 
Σε μαμαδογλυλοφιλώ!


You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts