Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

happy October 1st!!~~

by - Τετάρτη, Οκτωβρίου 01, 2014

Happy Ocrober my friends!
Έχουμε ήδη μπει στο mood του φθινοπώρου μιας και οι καθαριότητες καλά κρατούν, τα παιδάκια βρίσκονται καθημερινά στο σχολείο με ήδη μεγάλο φόρτο εργασιών, οι ντουλάπες ανανεώνονται καθημερινώς με καινούργια ρούχα εποχής και έχουμε τις rain boots μας stand by..γιατί ποτέ δεν ξέρεις..
Βάλτε καφεδάκι και ελάτε να τα πούμε..
Πώς σας φαίνεται το εγχείρημά μου να σας δίνω printables?..

Εμένα να σας πω με έχουν ξετρελάνει..
Έχω γεμίσει το σπίτι με αυτά..
Έδωσαν νέο χρώμα στους τοίχους μας αλλά και την πόρτα του ψυγείου..(organizing the days of the week, months etc.- σας το χρωστάω αυτό!)
Άλλη η αίσθηση του χώρου..
Όλο αυτό μου θυμίζει αμερικανιά και με τρελαίνει..
Άλλωστε το δικό μου στυλ του σπιτιού είναι λιγάκι ακανόνιστο..
Καθόλου συντηρητικό και με στοιχεία country..
To mix and match κυριαρχεί και όλη αυτή η ιδέα ταιριάζει με το υπόλοιπο σύνολο..
Ελπίζω να το βρίσκετε ενδιαφέρον..
Είναι ο μήνας του Halloween στην Αμερική και τα σπίτια τους γεμίζουν με κολοκύθες, νυχτερίδες, αραχνούλες, μάγισσες πάνω σε σκουπόξυλα με  μαύρες γάτες και τα συναφή..
Ως γνωστόν εμείς δεν την τιμούμε αυτήν την εορτή καθότι η εκκλησία μας τη θεωρεί ειδωλολατρική..
Διαβάστε εδώ και ενημερωθείτε για αυτήν την διασκεδαστική εορτή που γίνεται σε ολόκληρο τον κόσμο..
Την βρήκα ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα αυτήν την ανάρτηση..
Σας δίνω, λοιπόν, free printables να στολίσετε το σπίτι σας μέχρι και της 31 Οκτωβρίου που είναι η γιορτή αυτή.. ή σε περίπτωση που θα θελήσετε να κάνετε party..
Εγώ στο μεταξύ περιμένω την αδερφή μου στα μέσα του μήνα και σκέφτομαι να στολίσω τα cake και τις υπόλοιπες λιχουδιές που θα ετοιμάσω με αυτά τα toppers..
Αν θέλετε μπορείτε να επισκεφτείτε τη σελίδα στην οποία βρήκα κάποια από τα παρακάτω εδώ






Μην ξεχάσετε να πάρετε κολοκύθα να στολίσετε την κουζίνα σας..
Λίγο πριν το τέλος λέω να την κάνω κολοκυθόπιτα..
Θα σας δώσω και συνταγή της γιαγιάς μου υπέροχη..
Αυτός ο μήνας για μένα είναι μήνας αγάπης μιας και έχει γενέθλια η μανούλα μου..
Δυστυχώς στα γενέθλιά της δεν θα έχει επιστρέψει σπίτι της ακόμη αλλά με το που θα αποβιβαστεί στον Αερολιμένα Θεσσαλονίκης την περιμένει μεγάλη έκπληξη σίγουρα..
Yeyy..Έτσι είμαστε εμείς..
Μας αρέσουν οι εκπλήξεις..
Επίσης έχει γενέθλια και η σουσουραδίτσα κουμπαρούλα μου..
Ίσως καταφέρω να είμαι εκεί (Θεσσαλονίκη) στα γενέθλια της ..who knows..


So, καλό μήνα αγαπημένοι μου..
Σας μαμαδογλυκοφιλώ..
Καλό υπόλοιπο ημέρας!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts