Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Lazy nights..

by - Τρίτη, Οκτωβρίου 07, 2014

Σσσσσσ....
Τα παιδιά κοιμούνται..
Τι ευτυχία να κοιμούνται στην ώρα τους και από νωρίς..
Δεν περιγράφεται./..
Τις ώρες αυτές από τις 9 και μετά μέχρι και πριν ξεραθώ τις αγαπώ τόσο πολύ..
Έχω συμμαζέψει..όλα στη θέση τους..
Κοιτάζω στην tv..
Τίποτα το ιδιαίτερο..
Ευτυχώς αύριο έχει Grey's Anatomy στο Foxlife!
Καινούργιο επεισόδιο..
Διάλεξα να ακούσω σήμερα αυτή τη συλλογή..



Σήμερα, λοιπόν, ήταν η μέρα του παιδιάτρου..
Και τα δύο τα μικρούλια είχαν να κάνουν εμβόλιο..
Και φυσικά έχουμε και για τον επόμενο μήνα..
Αυτά της μηνιγγίτιδας..
Μετά πέρασα μια βόλτα από το αγαπημένο μου φαρμακείο..
Περισσότερη ώρα στάθηκα στο stand το βρεφικό παρά στο γυναικείο..
Πήρα τις αγαπημένες μου κρεμούλες για τα μικρούλια μου..
Έπειτα κοντοστάθηκα..
Μια περίεργη "ζυγαριά" μου έκλεινε το μάτι..
Φυσικά επρόκειτο για ζυγαριά- λιπομετρητή..
Anyway..το προσπερνώ..
Μπροστά μου το stand με τα χάπια αδυνατίσματος..
Πόσα υπάρχουν Θεέ μου..
Και σκέφτομαι..
Μα καλά γιατί δεν βγάζουν και ένα χάπι που να σε αδυνατίζει χωρίς να πάψεις να στερείσαι όλες τις λιχουδιές που λατρεύεις..
Εννοείται ότι έκανα λιπομέτρηση..
Εννοείται ότι απογοητεύτηκα..
Εννοείται ότι θα πάρω να κλαφτώ στην διαιτολόγο μου για αυτό αύριο..
Και φυσικά εννοείται ότι αγόρασα φυτικά χάπια που θα με βοηθήσουν μαζί με τη διατροφή μου να χάσω το περιττό βάρος που μου στάθηκε σαν μπάστακας μετά από δυο εγκυμοσύνες..
Θέλω να σας πω ότι είμαι σίγουρη πως με νιώθετε..
Ξέρω ότι είμαστε πολλές σε αυτό το στάδιο..
Ξέρω, επίσης,ότι είναι δύσκολο να αλλάξουμε τις διατροφικές μας συνήθειες..
Ναι και εγώ μέχρι πριν τις εγκυμοσύνες έτρωγα ότι να ναι ότι ώρα να 'ναι και δεν έβαζα γραμμάριο..
Ήμουν από αυτές όμως που απήλαυσα και τις δυο μου εγκυμοσύνες..δεν στερήθηκα τίποτα..
Δεν είχα καμία καούρα ούτε άλλου είδους διαταραχή και καμία δυσανεξία σε κανένα φαγητό..καυτερό..ξινό και οτιδήποτε άλλο..
Έφαγα πολύ..μαγείρεψα πολύ..
Αλλά ως εδώ..

Έχω βρει τη διατροφολόγο μου και την αγαπώ που μπορεί και με εμψυχώνει..
Μου φωνάζει κιόλας, βέβαια, αλλά αυτό την κάνει ξεχωριστή..
Βρείτε και εσείς τον άνθρωπο που σας εκφράζει και πολύ απλά ακολουθείστε τις οδηγίες του..
Μην το βάζετε κάτω μανούλες μου..
Μπορούμε όλες να ξαναγίνουμε όπως ήμασταν..
Εδώ καταφέραμε να φέρουμε στον κόσμο νέες ζωούλες!!..
Εκεί θα κολλήσουμε..??..
Keep trying and believing to yourself..!!!!!
I Do!!..
Έχω γεμίσει την πόρτα του ψυγείου μου με τη διατροφή μου..
Έξυπνα tips..
Και ενθαρρυντικά χρωματιστά μηνύματα//..
Και συνεχίζω..
Το επόμενο καλοκαίρι θα θυμίζω περισσότερο τον παλιό μου εαυτό..
Μου το υπόσχομαι!!..
Σας μαμαδογλυκοφιλώ!!...
Σας αφήνω με αυτό..

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts