Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Happy Wednesday!!

by - Τετάρτη, Οκτωβρίου 08, 2014



Τεταρτούλα Τεταρτούλα και η μαμά σήμερα είναι πάλι στην κουζίνα..
Το φαγητό της ημέρας είναι ευκολάκι..
Μακαρόνια με κιμά..

Ετοίμασα όμως το ζυμαράκι μου να ετοιμάσω τυροπιτάκια για τα μωράκια μου..
Εύκολη και γρήγορη ζύμη φτιαγμένη από τα χεράκια της μαμάς..
Πάμε να δούμε τα υλικά..
Τα τυροπιτάκια της μαμάς
Υλικά : 1 φαρινάπ, 1 βιτάμ χρυσό, 1 γιαουρτάκι στραγγιστό, 1 κουτ. γλ. αλάτι
Πολύ λίγα υλικά..
Τα βάζω όλα στη λεκανίτσα μου και ζυμώνω μέχρι να γίνει το ζυμαράκι μου ομοιόμορφο και αφράτο..
Αφήνω λίγο να φουσκώσει και να "ξεκουραστεί" όπως λέει η μαμά μου..
Έπειτα τα δίνω τη μορφή που θέλω..
Εγώ συνήθως τα κάνω στρόγγυλα!
Γέμιση:  φέτα , αυγό, λίγο πιπέρι, λίγο μοσχοκάρυδο
Μόλις τα τυλίξω στο σχήμα που θέλω πασπαλίζω με παπαρουνόσπορο..
Τον αγαπώ και πάντα τον συνοδεύω με αυτές τις ζύμες μου!/..
Την τελευταία φορά που τα έκανα έγιναν ανάρπαστα..
Ο μικρός μου τα τίμησε δεόντως..
Σας μαμαδογλυκοφιλώ!!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts