Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Happy Saturday!

by - Σάββατο, Οκτωβρίου 18, 2014

Σάββατο σήμερα και το πρωινό μας το περάσαμε στο πάρκο..
Ευτυχώς ο καιρός είναι με το μέρος μας και η ζέστη καλά κρατεί..
Δεν θυμίζει καθόλου φθινόπωρο οφείλω να ομολογήσω!..
Φορέσαμε τα κοντομάνικα και έτοιμοι για παιχνίδι..
Καιρό είχαμε να το επισκεφτούμε το συγκεκριμένο πάρκο..
Μιας και ήμουν  χωρίς αυτοκίνητο εδώ και πολύύ καιρό..
Επιτέλους, όμως, πήραμε καινούργιο και είμαστε έτοιμοι για βόλτες...
Πολλές βόλτες..

Συναντήσαμε οικείες φιγούρες και ο Ντίνος χάρηκε πολύ με αυτό..
Αυτό που μου προκαλεί εντύπωση είναι το πόσο πολύ επιζητούν τα παιδιά τη ρουτίνα..
Αισθάνονται ασφαλής όταν συναντούν οικεία πρόσωπα - μη συγγενικά- αλλά και όταν διαλέγεις ένα συγκεκριμένο χώρο ψυχαγωγίας..
Ξέρει κάθε γωνιά του πάρκου, κρυφή και μη..
Λίγο πριν το μεσημεράκι παρέλαβα και το καινούργιο, αγαπημένο μου βιβλίο μαγειρικής της φίλης μου Ερμιόνης Τυλιπάκη "στην κουζίνα των γεύσεων"..
Αύριο πρωινό Κυριακής και λέω να υλοποιήσω κανά δυο ιδέες της όσον αφορά το κυριακάτικο τραπέζι..
Ίσως να δοκιμάσουμε και κάποιο από τα smoothies της..
Ξέχασα να σας πω ότι η χτεσινή ημέρα μου κύλησε υπέροχα..
Όχι μόνο γιατί επιτέλους πήραμε το αυτοκίνητό μου αλλά και γιατί την πέρασα μαζί με την αγαπημένη μου φίλη, την οποία παρεμπιπτόντως είχα να συναντήσω από το μαιευτήριο που γέννησα τη Stacy..
Είναι από τις μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού φίλες μου που μπορώ να εκμυστηρευτώ τα πάντα..
Την αγαπώ γιατί είναι αντικειμενική και γνήσιο παιδί..
Δεν χαιδέυει αυτιά αν δεν το εννοεί και ποτέ μα ποτέ δε θα διστάσει να εκφράσει τη γνώμη όταν κάτι δεν της αρέσει ή δεν τις γεμίζει το μάτι..
Είμαστε μαζί από το γυμνάσιο και θα έλεγα ότι χαίρομαι ιδιαιτέρως που η φιλία μας, παρότι κινούμαστε σε διαφορετικά μήκη κύματος τα τελευταία 3 χρόνια, μπορεί και αντέχει στο χρόνο..

Έχουμε περάσει μαζί εφηβεία και φοιτητική ζωή μιας και είμαστε απόφοιτοι της ίδιας σχολής!..
She is my girlfriend and i love her!..
Πώς περνάνε τα χρόνια όμως..
Πραγματικά σαν νεράκι..
Πφφ..
Τα μικρά ξύπνησαν..
Ώρα για πλαστελίνες και ζωγραφική..
Και για το απογευματινό μας κολατσιό..
Πάω να ετοιμάσω κρεπούλες για το Ντινάκο μου!..
Σας μαμαδογλυκοφιλώ!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts