Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

a little bit of me!

by - Παρασκευή, Οκτωβρίου 03, 2014

Η φίλη μου η Μαρθούλα κάνει party..
Κάποιοι από εσάς προφανώς θα τη γνωρίζουν από το blog της και ίσως ακόμη περισσότερο από το νέο ηλεκτρονικό περιοδικό mama relax που ξεκίνησε με τη βοήθεια και άλλων μαμάδων!!
Είμαι περήφανη Θεσσαλονικιά αλλά  '' Londoner in heart and soul" που ζει πλέον μόνιμα στην Αθήνα..

Θα μπορούσε η μαμά μου να με έχει κάνει με Άγγλο ένα πράμα εάν υπήρχε περίπτωση ποτέ να απατήσει τον μπαμπά μου..(!!~~!@!~)
Είμαι απόφοιτος θεολογικής( ω!ναι..) με μεταπτυχιακές σπουδές στο ζήτημα του Ιστορικού Ιησού, και ύστερα από αυτήν την έρευνα μου άλλαξαν οι περισσότερες θρησκευτικές πεποιθήσεις μου..
Το πάθος μου πάντα ήταν οι σπουδές στην αγγλική γλώσσα...
Από μικρή διάβαζα μόνο ξένη λογοτεχνία και περιοδικά..
Πάντα έβλεπα ταινίες χωρίς υπότιτλους και όνειρό μου ήταν να σπουδάσω την αγγλική γλώσσα στο Λονδίνο..
Όλα αυτά σταμάτησαν κάπου στα 24 μου χρόνια, όταν γνώρισα τον άντρα μου και έμεινα έγκυος μετά από λίγο..
Ετοιμαζόμουν να δώσω κατατακτήριες στην Αγγλική φιλολογία του Αριστοτελείου όταν ο πελαργός μας χτύπησε την πόρτα..
Συνέχισα, όμως, κανονικά το όνειρό μου κάνοντας ιδιαίτερα μαθήματα αγγλικών σε μικρά παιδάκια για περίπου 4 χρόνια, διαβάζοντας πολύ αγγλική ποίηση, δράμα και γλωσσολογία..
Λατρεύω τα παιδιά μου και τον άντρα μου, για αυτό άλλωστε χωρίς δεύτερη σκέψη τον ακολούθησα στην Αθήνα, να εκπληρώσει τις επαγγελματικές του υποχρεώσεις..
Η ζωή μου όλη γυρίζει γύρω από αυτά τα δυο σκαθαράκια..


Μεγαλώνω μαζί τους, ανακαλύπτω νέες πτυχές του εαυτού μου, μαθαίνω καινούργια πράγματα..
Είμαι η μαμά τους, η φίλη τους, η παιδαγωγός τους, ο υποστηρικτής τους...
Είμαι μαζί τους σε όλα..
Και είναι και αυτά μαζί μου σε όλα..
Στην χαρά, στη στεναχώρια, στα όνειρά μου για το μέλλον..
Στο δικό μου blog θα βρείτε την καθημερινότητά μας σκιαγραφημένη και με πολλές πολλές εικόνες, οι οποίες τις περισσότερες φορές μιλούν από μόνες τους..
Πλούσιο φωτογραφικό υλικό από τις εξορμήσεις μας με το φουσκωτό..
Τα κουζινομαγειρέματά μας..
Τα παιχνίδια μας και τι μας αρέσει να διαβάζουμε..
Τα ταξίδια μας..
Πολύ πολύ Λονδίνο..
Και πλούσιο υλικό σε printables για κάθε εποχή και περίσταση που συλλέγω από αγαπημένα blogs του εξωτερικού..
Πιο πολύ από όλα, όμως, μου αρέσει να μοιράζομαι τις ανησυχίες μου μαζί σας, καθισμένη αναπαυτικά στην αγαπημένη μου γωνιά του σπιτιού τα βράδια ακούγοντας πάντα την αγαπημένη μου jazz μουσική..
τις ανησυχίες μου για το μέλλον..τις αναδρομές μου στο παρελθόν..
Και λέω σιγά σιγά να μοιραστώ και τις αγαπημένες μου αλχημείες για τονωτικά σπιτικά cocktails, ότι πρέπει για κουρασμένες μαμάδες..
Αυτή είμαι εγώ..
Και θα χαρώ πολύ να τα λέμε..
Σας μαμαδογλυκοφιλώ!




My friend Martha is throwing a party..
You might know her from her blog or perhaps have read her new "kid" mama relax the magazine!
So, let's talk about me ..this is one of my favourite mottos about   life..
I' m a "Londoner in heart and soul" from Thessaloniki, who lives in Athens..
I have a bachelor on Theology studies and a master on Historical Jesus..
Studying about whether he existed or not really made me rethink many standards we' ve be given from our church and change a little bit my religious belief!
I have a passion and that's my love for studying English..
Since i was a kid i used to study most english literature and magazines from all over the world..
I always loved watching movies without subtitles...
My dream was to move to London and study English but maternity knocked on my door, so plans changed without having a second thought..
I used to having english lessons to pre- schoolers, toddlers and 1st - 3rd classes kids , but i stopped after having a second baby..
My life now is all around my children..
I am a proud mommy of two and love playing with them, exploring other facets of myself and learning more about life through their eyes..

I am more than just their mother.. I am their friend, their educationist, their proponent..
We are something like " one hand washes the other and together they wash the face"..
Really, like saying that to them!..
Going aroung my blog you will find plentiful image library from our daily routine..
Our trips..
Our vacations on our digny..
My sweet alchemies in kitchen with my little ones..
Free printables around the web..
And lots lots lots of London..
Most of all, I like sharing with you my cares about the future, always be sitted in my cosy corner of the house while listening to jazz, drinking homemade cocktails and trace back..
Τhat is me and hope you enjoy having time with me and my kids..
Pleasure to meet you and chat with you!
Hugs and kisses guys and gals!!


You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts