Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

BANOFFEE BIRTHDAY CAKE

by - Σάββατο, Μαρτίου 18, 2017

Διαβάζοντας αυτό το #post πολύ πιθανόν να σου τρέξουν τα σάλια! Ειδικά αν τρελαίνεσαι για #banoffee όπως και εγώ! Όπως σου είπα και σε προηγούμενο post ο μπαμπάς μας έχει γενέθλια!Δεν θα μπορούσαμε,λοιπόν, να μην του φτιάξουμε μία τούρτα από τα χεράκια μου για τα γενέθλιά του!Αφού, λοιπόν, λατρέψαμε την Τάρτα Parfait Banoffee μου με λίγες θερμίδες σκέφτηκα η τούρτα του να είναι πάλι banoffee! Δεν χρειάστηκε να ψάξω πολύ! Το ΜΟΝΟ ΣΟΚΟΛΑΤΑ μου έδωσε την λύση χωρίς ψάξιμο στο internet και τα sites!

Τούρτα Μπανόφι
Η συνταγή που έχει ο Άκης στο βιβλίο του δεν θα σου πω ότι δεν με παίδεψε!Θέλει αρκετή ώρα να διαθέσεις και σίγουρα δεν είναι μία τούρτα που μπορείς να την φτιάξεις την ίδια μέρα των γενεθλίων! Εκτός και αν ξυπνήσεις, όπως εγώ ας πούμε, από τις 6 τα χαράματα! Το κουραστικό, εντός εισαγωγικών, της εκτέλεσης αυτής είναι η γέμιση που πρέπει να βράσεις τα ζαχαρούχα για 3 ώρες! Αν βέβαια έχεις χύτρα -όπως εγώ- αλλά πρέπει να ξέρεις και να την χρησιμοποιείς- εγώ δεν ξέρω ας πούμε😅😏- τότε σε μία ωρίτσα είναι έτοιμο το βράσιμο του ζαχαρούχου! Ωστόσο, μπορείς πολύ απλά να αντικαταστήσεις αυτό το κομμάτι της εκτέλεσης με μια άλλη εκδοχή της γέμισης του banoffee που δεν χρειάζεται τόση ώρα βράσιμο η κρέμα με το ζαχαρούχο, όπως αυτή της Ερμιόνης!Θα μου πεις τότε δεν θα μιλάμε για την ίδια τούρτα banoffee αλλά that's not a problem!Σκοπός είναι να κάνουμε πιο εύκολα την ζωή μας!
banoffee birthday cake
Η γεύση της είναι ιδιαίτερη και καθόλου μα καθόλου συνηθισμένη! Μπορεί αυτό το αγόρι να έχει πιο απαιτητικές εκτελέσεις, ωστόσο γευστικά το αποτέλεσμα πάντα είναι ξεχωριστό! Εμείς την βρήκαμε ακαταμάχητη και τα παιδιά την ευχαριστήθηκαν γιατί έκρυβε μέσα της 2 στρώσεις μπανάνας! 🍌🍌🍫🍫 
τούρτα μπανόφι
Η τούρτα του μπαμπά μας ήταν αυτή για φέτος λοιπόν! Αν και ήμουν έτοιμη να φτιάξω πάλι την περσινή μιας είναι είναι η πιο εύκολη και γρήγορη τούρτα που μπορείς να φανταστείς, ωστόσο είπα να κάνω κάτι πιο ξεχωριστό! 41 κεράκια ήταν αυτά! Ήθελαν το κάτι πιο εξεζητημένο! Τα digestive σε συνδυασμό με την Nestle Dessert και οι μπανάνες με την σαντιγί από κρέμα γάλακτος την καθιστούν στις πιο top συνταγές που έχω φτιάξει τελευταία!Την συνταγή θα την βρεις στη νέα κυκλοφορία του Άκη που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Πατάκη εδώ!
Χρόνια Πολλά στον μπαμπά μας, στην κολόνα του σπιτιού μας, στο στήριγμά μας! Χρόνια ευτυχισμένα και ευλογημένα σε αυτό το ιδιότροπο ψαράκι που όταν έχει όρεξη μας κάνει και γελάμε απίστευτα με τις πλάκες του!Στα επόμενα 41 χρόνια που θα μας βρουν μαζί!!💕💕
Σε μαμαδογλυκοφιλώ!


You May Also Like

4 σχόλια

  1. φοβερη η τουρτα και χρονια πολλα!! Να τον χαιρεστε και να σας χαιρεται Ευη μου!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελπίδα μοΥ! (κάλλιο αργά παρά ποτέ η απάντηση στο σχόλιο έτσι?)

      Διαγραφή
  2. Να χαιρεσαι τον μπαμπακα σου! Χιλιοχρονος.
    Το banoffee παραδοξως δεν ειανι απο τα αγαπημένα μου αλλα η αναρτηση σου με ξεσηκωσε ευχαριστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

My Insta Posts