Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

#Bloggers_WineNight 2016!!!

by - Δευτέρα, Ιουλίου 04, 2016

#Bloggers_Winenight2016

Πριν από μέρες έζησα μία μαγική βραδιά με φίλες μου bloggers!Αποδέχτηκα με μεγάλη χαρά το κάλεσμα της αγαπημένης μου Owl Mommy για ένα χαλαρό βράδυ στην στολισμένη της αυλή!..Ήξερα από πριν, ύστερα από όσα είχα δει και διαβάσει στο blog της τα τελευταία 3 χρόνια, πως όταν αναλαμβάνει να οργανώσει κάτι η παλαβιάρα αυτή φίλη μου τότε το κάθετί θα ξεπεράσει τις προσδοκίες μου!.Ανυπομονούσα για ένα τρελό Wine Night Party με πολλές bloggers, μαμαδο-bloggers και μη, και ήμουν έτοιμη για μία βραδιά με πολύ κρασί, φαγητό και κουβεντούλα, πολύ κουβεντούλα!...
Photo credits Owl Mommy
Αφού ξεπροβόδισα τους δύο άντρες του σπιτιού, οι οποίοι πήραν το δρόμο για ένα weekend παρέα με το σκάφος και αφού καλωσόρισα την καλή κυρία που φροντίζει τα παιδιά μας όταν έχουμε έξοδο ετοιμάστηκα, έβαλα τα καλά μου, το λουλούδι στα μαλλιά μου όπως πρόσταζε η περίσταση, το λαμπερό μου χαμόγελο και ετοιμάστηκα για μία super βραδιά με γυναίκες που είχαμε πολλά κοινά και μιλούσαμε την ίδια γλώσσα! Ή τουλάχιστον με τις περισσότερες!
Κατευθυνόμενες στον προορισμό μας ξεσπάσαμε πολλές φορές σε χαχανητά με την φίλη μου την Craftland!!!! Λίγο το gps, λίγο η χημεία μας καταφέραμε να μπούμε ήδη σε mood γυναικείας βραδιάς..Είχα καιρό να ξεσκάσω έτσι..Και χαίρομαι τόσο πολύ γιατί το τελευταίο διάστημα ξεσκάω όλο και περισσότερο!!!Επιτέλους ο τροχός γύρισε!!!!!Επιτέλους έχω ποιοτικό χρόνο για τον εαυτό μου!Επιτέλους καλύπτω ορισμένες ανάγκες μου πριν αυτές αρχίσουν να φουντώνουν μέσα μου!Επιτέλους ξαναβρίσκω τον παλιό μου εαυτό! Σε επόμενη ανάρτηση θα σου μιλήσω για αυτό το κάτι, ή μάλλον το πιο cool άτομο που έχω γνωρίσει τον τελευταίο καιρό , το οποίο κατάφερε να αλλάξει την ζωή μου με μαγικό τρόπο!..Ω!!Ναι!!Είμαι σίγουρη θα σου αρέσει πολύ αυτό που θα διαβάσεις!Stay tuned, λοιπόν!..
(Ομολογουμένως, αν είχα το i-phone μου και δεν είχε πέσει από το σκάφος σίγουρα θα γέμιζα αυτή την ανάρτηση με πλούσιο φωτογραφικό υλικό. Για κακή μου τύχη δεν είχα μαζί μου ούτε φωτογραφική οπότε όλες οι φωτογραφίες που θα μοιραστώ σήμερα μαζί σου είναι από τις αγαπημένες μου φίλες bloggers!!..)
Φτάνοντας στον προορισμό μας και αντικρίζοντας το μαγικό σκηνικό που ετοίμασε η οικοδέσποινά μας Owl Mommy τα μάτια μου άστραψαν!..Ο στολισμός ήταν υπέροχος και φυσικά έκρυβε από πίσω  του το χρυσό χεράκι της Λευκής μας από το Happy Teapot!! Την ευχαριστούμε πολύ που θέλησε να ομορφύνει την βραδιά μας με τις δικές της πινελιές!..Ο μπουφές μας ήταν γεμάτος ποτήρια του κρασιού έτοιμα να γεμίσουν με δροσερό Moschato D' Asti και ροζέ κρασί, κασεράκια και κριτσίνια να συντροφεύουν το ποτό μας!..
Girls night
Θα ήθελα πολύ στο σημείο αυτό να ευχαριστήσω θερμά την Κάβα ''Κωνσταντίνου Παναγιώτης & ΣΙΑ Ο.Ε'' στον Άγιο Δημήτριο Αττικής, για την ευγενική χορηγία των 6 μπουκαλιών Moschato!!Αν έχεις κατάστημα μικρής λιανικής, εστιατόριο, καφέ ή bar η κάβα Κωνσταντίνου είναι ο δικός σου συνεργάτης, με δύο καρα- κουκλάρες (το λέω εγγυημένα), να σε εξυπηρετήσουν άψογα!!!!!!Δες εδώ το site της επιχείρησης!!


Κατευθείαν πιάσαμε το μπίρι μπίρι, γυναίκες καταλαβαίνεις, και θυμάμαι πως τουλάχιστον για κανένα μισάωρο αγκαλιαζόμασταν με τις bloggers που είμαστε σε στενή επαφή! Λίγο αργότερα η πονηρή οικοδέσποινα πήρε το μικρόφωνο και άρχισε τις συνεντεύξεις!!..Ήταν πολύ διαβασμένη οφείλω να σας ομολογήσω..Ξεσκόνισε τα blog μας και ετοίμασε από 2-3 ερωτησούλες στην καθεμία!Έτσι γνωριστήκαμε ακόμα καλύτερα και θυμηθήκαμε λεγόμενά μας και στήλες μας που είχαμε αφήσει παραπονεμένες εδώ και καιρό!!Την ευχαριστώ πολύ για την υπέροχη συνέντευξη!

Κάπου στη μέση των ερωτήσεων κατέφθασαν οι πίτσες!!Νηστικές θα την βγάζαμε??..Ευχαριστούμε θερμά την Roma Pizza που συνόδευσε τόσο νόστιμα το κρασί μας!!Εγώ προσωπικά θα έχετε καταλάβει ότι είμαι #romapizzalover !!Γιατί να το κρύψω άλλωστε?..!!Την ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική χορηγία!!
Roma pizza lover
Roma Pizza lover!
Bloggers Wine night
Roma Pizza Official Greece
Αφού λοιπόν τελείωσαν οι συνεντεύξεις, ανέβηκε η ένταση της μουσικής, η οποία ήταν άκρως καλοκαιρινή και αρχίσαμε να φωτογραφιζόμαστε, να κουβεντιάζουμε για το καλοκαιράκι και τα προσεχή σχέδιά μας καθώς και να χορεύουμε στον ρυθμό των τραγουδιών!.Η λατρεμένη οικοδέσποινά μας, Βέρα, μας ετοίμασε ένα super video με διάφορες στιγμές της βραδιάς!..Το λάτρεψα!!!!!!

 Πάρτε μια ματιά από το πόσο όμορφο περάσαμε!! Οι φωτογραφίες μας τα μαρτυρούν όλα!!

Bloggers Friends
ShareYourLikes.gr
Owl Mommy.gr
Anthomeli.gr


Στις φωτογραφίες θα δεις όλες τις αγαπημένες μου φίλες οι οποίες κάνουν ομορφότερες τις ημέρες αλλά και τις νύχτες της ζωής μου στην Αθήνα!!
Friends
Maria's 'lil' Men
Parentsland
4SeasonswithGeo
Friends
Maria's 'lil' Men


MyLovableBaby
CraftCookLove
BusyMama'sCorner

Κλείνω με άλλη μία ομαδική μας!!
Mom bloggers


Ανυπομονώ για τα καλύτερα που θα΄ ρθουν !!
Ανυπομονώ να μεγαλώσει και άλλο η παρέα μας!
Ανυπομονώ για τις επόμενες κουβέντες!!
Και εις άλλα με υγεία!!
Σας μαμαδογλυκοφιλώ!!

P.s.: Δείτε τι έγραψε η hostess μας εδώ καθώς και τις bloggers που συμμετείχαν στην συνάντηση αυτή!!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts