Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Coaching my life! {Inspired For Life}

by - Τετάρτη, Ιουλίου 06, 2016

Όταν γνώρισα την Nichole...
Αχ!!Αυτό το κορίτσι!!..Αυτή η αύρα και η ενέργειά που εκπέμπει και προσφέρει απλόχερα κάθε φορά που την συναντάς είτε live είτε στην ομάδα μας στο FacebookΕίναι από τα άτομα που όλοι θα χαιρόντουσαν να κάνουν παρέα..Είναι φωτεινή, δοτική, μεταδοτική, σαφής, γεμάτη θετική ενέργεια και αποτελεσματική..Είναι η δική μου Life Coacher και δεν μπορώ να σου περιγράψω την χαρά που με κατακλύζει!Όχι δεν είναι ψυχολόγος, θα μπορούσε όμως να είναι με τεράστια επιτυχία αν το ήθελε..Είναι ο άνθρωπος που θα σε βοηθήσει πώς να αγαπήσεις τον εαυτό σου, πώς να ανακαλύψεις τι είναι αυτό που σου λείπει από τη ζωή και συνέχεια νιώθεις ότι σου φταίει κάτι. Είναι εκείνη η Life Coacher που θα σου συμπαρασταθεί και θα σου πει ΜΠΟΡΕΙΣ!ΤΟΛΜΗΣΕ ΤΟ!..Δηλώνω περήφανα Inspired For Life Girl και δεσμεύτηκα να τηρήσω την υπόσχεση που έδωσα στον εαυτό μου πριν από σχεδόν δύο μήνες..I SAID I DO, and it was the first time after long time that i meant every single world i promised to myself!
Life Coaching

Οφείλω να ομολογήσω πως από την στιγμή που έγινα μαμά η ζωή μου άλλαξε και σε κάποιες στιγμές δεν σου κρύβω πως αισθάνθηκα ένα τίποτα..Έπιανα τον εαυτό μου να αισθάνεται πως δεν προσφέρει τίποτα.. Πως κινούμαι μηχανικά, ότι δεν νιώθω πολλά πολλά, ποια εγώ που ήμουν όλο εκρήξεις, ενέργεια και φαντασία, πως τρέχω όλη μέρα χωρίς να προσφέρω κάτι ποιοτικό στον εαυτό μου, πως όλα μου φταίνε..Ένιωθα πελαγωμένη.Έξω από τα νερά μου..Ειδικά τον πρώτο χρόνο που αποφάσισα να ακολουθήσω τονΔημήτρη στην πρωτεύουσα ήταν που ξεκίνησε η κάτω βόλτα του εαυτού μου..Εκεί παρέδωσα τα όπλα..Η μόνη ευχάριστη ώρα της ημέρας μου ήταν αυτή του blogging αλλά και πάλι αυτό δεν μπορούσε να ηρεμήσει τις ανάγκες μου που φώναζαν μέσα μου καθημερινά..Ώσπου έπεσα πάνω σε μια ανάρτηση και αμέσως τα ματάκια μου έβγαλαν αστεράκια..Ένα μήνυμα ήταν αρκετό.Την επόμενη ημέρα ήμουν και εγώ ένα Inspired Girl έτοιμη να αντιμετωπίσω τον εαυτό μου, τις φοβίες μου, τις ικανότητές μου, τις επιθυμίες μου, να ανακαλύψω τις αξίες μου..Έτοιμη να ανακαλύψω την φωτεινή πλευρά της ζωής..
H Nichole με κέρδισε από την πρώτη στιγμή που κοίταξα τα μάτια της!Την πρώτη μας συνάντηση δεν θα την ξεχάσω ποτέ.Δεν ξεχάσω την ανυπομονησία που είχα μέχρι να φτάσω και την ανακούφιση που ένιωσα φεύγοντας από την συνάντησή μας!Τα υπόλοιπα κορίτσια της ομάδας μου τα αγάπησα και είμαι σίγουρη πως με την επιστροφή από τις διακοπές μας θα ανοίξει άλλος ένας κύκλος της ζωής μου με όμορφα πρόσωπα που έχουν να μου δώσουν πολλά αλλά και να προσφέρω και εγώ με την σειρά μου!..
Οι συναντήσεις μας από τότε έχουν υπάρξει καταλυτικές..Δεν σου κρύβω πως κοιτάζοντας βαθιά μέσα μου κλονίστηκα πολλές φορές, αναρωτήθηκα αμφέβαλα και ένιωθα πως κάπου κάτι είχα κάνει λάθος στην ζωή μου..Ύστερα , όμως, από την καθοδήγηση της coacher και το μαγικό αυτό βιβλιαράκι του IFL που σας δείχνω στην φωτογραφία όλα άρχιζαν να μπαίνουν μέρα με τη μέρα στη θέση τους..Οι άνθρωποι οι ίδιοι γύρω μου άρχισαν να μπαίνουν στη θέση τους. Άρχισα να λέω ΟΧΙ..Ναι όχι..Ξέρεις πόσο σημαντικό είναι αυτό??..Άρχισα πρώτα να σκέφτομαι εμένα και ύστερα όλους τους υπόλοιπους..Μην το βρίσκεις εγωιστικό ή εγωκεντρικό γιατί δεν είναι..Είναι η πραγματικότητα που είμαι σίγουρη πως την βιώνεις και εσύ.. Από τότε που ξεχάσαμε να λέμε ΟΧΙ μην τυχόν και στεναχωρήσουμε κάποιον, αφήσαμε στην άκρη τον εαυτό μας..Κάπως έτσι ξεκινάς να ζεις και να αναπνέεις μόνο για τους άλλους..Λέγοντας συνέχεια ΝΑΙ..
Από την σελίδα Take Ten στο Facebook
Σταθμός στην ζωή μου υπήρξε ο διαλογισμός που έκανα για πρώτη φορά..Δεν θα το πιστέψεις αλλά έγινε μέσω ''Facetime''..Και όμως ήμουν εξολοκλήρου εκεί..Με παγίδευσε η φωνή της και άφησα τον εαυτό μου να ζήσει την καλύτερη ημέρα της ζωής μου..Είδα τι είναι αυτό που έχω πραγματικά ανάγκη. Τι είναι αυτό που ζητά το υποσυνείδητό μου, τι είναι αυτό που προστάζει η καρδιά και το κορμί μου..Έκτοτε έχω κάνει μόνη μου 2 φορές διαλογισμό..Με έχει βοηθήσει τόσο πολύ να ηρεμήσω και να επαναπροσδιορίσω τα ΘΕΛΩ μου..Μην γελιέσαι..Τα θέλω σου δεν μπορεί να είναι κάθε εποχή τα ίδια!Και δεν είναι κακό να αλλάζεις γνώμη..Ανάλογα με τις συγκυρίες και τα δεδομένα που έχεις να αντιμετωπίσεις κάθε φορά αλλάζουν οι απόψεις σου για τη ζωή.Δεν είναι κακό να αλλάζεις γνώμη ούτε να παραδέχεσαι πως έκανα λάθος..Ίσα, ίσα..Αυτό σε βοηθάει να πας μπροστά,..Να προχωρήσεις!Να εστιάσεις σε νέα πράγματα που σε κάνουν ευτυχισμένο!Να ζήσεις την ζωή που ονειρεύεσαι!!Να μην την αφήσεις παγιδευμένη στα όνειρά σου!Να την ελευθερώσεις!...Το χρωστάς στον εαυτό σου, στον σύντροφό σου..στα ίδια σου τα παιδιά!..
Take Ten Θα μπορούσα να γράφω ώρες για την εμπειρία μου αυτή..Θα ακολουθήσουν και άλλες αναρτήσεις!Αυτό που θέλω όμως να σου πω είναι πως αν και εσύ νιώθεις έτσι στη ζωή σου μην το αφήνεις στην τύχη του το πράγμα...Άρπαξε την ευκαιρία και δώσε μία ευκαιρία στον εαυτό σου να ζήσεις ξανά ευτυχισμένη, ικανοποιημένη και να αισθανθείς πλήρης..Καλώς ή κακώς κάποιες στιγμές δεν μπορούμε να τα καταφέρουμε μόνοι μας..Δεν έχει να κάνει με θέμα δυναμισμού. Όλοι είμαστε δυναμικοί άνθρωποι. Όλοι μπορούμε να αντεπεξέλθουμε σε αυτά που μας φέρνει στην πόρτα μας η ζωή. Χρειαζόμαστε καθοδήγηση.. Έμπνευση.Παρότρυνση..Χρειαζόμαστε κάποιον να μας κρατήσει το χέρι την στιγμή που δεν μας καταλαβαίνει κανείς. Τόλμησέ το!!Το χρωστάς στον εαυτό σου!..Το αξίζεις!.Η Nichole είναι ο άνθρωπός σου!.Trust me!..
Ρίξε μια ματιά στην σελίδα της στο Facebook Take Ten και μην διστάζεις να επικοινωνήσεις μαζί της!Γνώρισε την ακόμα καλύτερα στην ιστοσελίδα της !
Όσα μοιράστηκα σήμερα μαζί σου αποτελούν κατάθεση ψυχής..Σου αποκάλυψα το μυστικό μου και αισθάνομαι τόσο ανακουφισμένη!Γιατί?..Γιατί είμαι ευγνώμων! Ευγνώμων που τόλμησα να ξεφύγω από τα στερεότυπα και να κάνω το επόμενο σωστό βήμα στη ζωή μου. Γιατί ξεπέρασα το κόμπλεξ πώς να μιλήσω ανοιχτά για τη ζωή μου στην ομάδα. Πώς θα μοιραστώ όσα με απασχολούν, που δεν έχω τολμήσει να τα μοιραστώ ούτε με την καλύτερή μου φίλη που λέει ο λόγος! Το  Women Group Coaching τελικά αποδείχτηκε super εμπειρία για μένα! Και δεν ξεχνώ αυτό που πάντα μου λέει η αγαπημένη μου Νικόλ..
''Once inspired, always inspired!
Σε μαμαδογλυκοφιλώ..


You May Also Like

2 σχόλια

  1. Χωρίς σχόλια ένα τέτοιο άρθρο, είναι δυνατόν;
    Είναι κρίμα. Τέτοιες καταθέσεις ψυχής, τέτοιες παροτρύνσεις είναι που πρέπει να γίνονται viral. Μπράβο Εύη μου για τα βήματα της αλλαγής σου και εύχομαι πάντα να βρίσκεις τον καλύτερο δρόμο να προχωράς...
    Έχω γνωρίσει τη Nichole, την έχω παρακολουθήσει μέσα από τα social και τις ομάδες της, την έχω παρακολουθήσει και live κάποιες μεμονωμένες φορές. Tελευταία "δουλεύω" μέσα μου και το πότε θα είναι για εμένα η κατάλληλη στιγμή να παρακολουθήσω όλο το IFL πρόγραμμά της και νομίζω πως δε θα αργήσει και αυτό. Σε φιλώ γλυκά, σμουτςςςςςς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου, το άρθρο μου αυτό είχε πολλά σχόλια από κάτω! Ο blogger όμως μετά από κάποιες αλλαγές που έκανα στο template μου με τιμώρησε μην δίνοντάς μου την δυνατότητα να τα πάρω μαζί μου φεύγοντας!! Δεν πειράζει όμως..Είμαστε εδώ για να ξαναγράψουμε!! Η Νικόλ είναι μοναδική στο είδος της! Με βοήθησε όπως είπα και σε άλλο σχόλιο να επανέλθω στις εργοστασιακές μου ρυθμίσεις! Την βρήκα μια εποχή που ήμουν πελαγωμένη! Και με βοήθησε! Μου έδειξε πως δεν είναι όλα άσπρο ή μαύρο στη ζωή, και ας είναι αυτά τα δύο αγαπημένα της χρώματα!! χεχε..Την αγαπώ και νομίζω πως και όσοι την έχουν γνωρίσει αισθάνονται το ίδιο με εμένα!

      Διαγραφή

My Insta Posts