Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

10 πράγματα που δεν τόλμησα και θα ήθελα να κάνω στην ζωή μου..

by - Παρασκευή, Ιουλίου 15, 2016

Θα ξεκινήσω αυτήν την ανάρτηση λέγοντας πως το blogging το αγαπώ γιατί πολύ απλά απαρτίζεται από πολύ αγαπησιάρικα άτομα!! Άτομα που προσφέρουν απλόχερα τις ιδέες τους, τον τρόπο ζωής τους, την θετική τους σκέψη, τις κατασκευές τους, τις ιστορίες ...και άλλα τόσα που θα μπορούσα να γράφω μέχρι αύριο..Το blogging είναι για μένα πλέον τρόπος ζωής, έκφρασης και επικοινωνίας...Όχι, όμως, επιφανειακής αλλά ουσιαστικής επικοινωνίας με ανθρώπους που μπορώ να του δω, να τους αγκαλιάσω, να τους αγγίξω. Ακόμα και όσους βρίσκονται μακριά μου (χιλιομετρικά) να τους νιώσω δίπλα μου!Μια νέα μου γνωριμία, λοιπόν, είναι με την ιδιαίτερη Shabby Mommy, της οποίας λατρεύω το όνομα που διάλεξε για το blog της!..Ύστερα, λοιπόν, από την πρόσκληση- πρόκληση που δέχτηκα πριν από μέρες είπα να γράψω για όσα δεν τόλμησα να κυνηγήσω στην μέχρι τώρα ζωή μου..Τα απωθημένα μου δηλαδή με λίγα λόγια..Και ταυτόχρονα να θέσω στόχους ώστε να πετύχω όσα μπορώ, ώσπου να φύγω από αυτήν τη ζωή..Σήμερα θα ξεκλειδώσω άλλη μία πόρτα της καρδιάς μου εδώ μαζί σας ..




Από που να αρχίσω...
Θα πάω αρκετά χρόνια πίσω..
  • Δεν τόλμησα να συνεχίσω το όνειρό μου στα σανίδια της σχολής μπαλέτου. Χρόνια ολόκληρα με πήγαινε με μεράκι η μαμά μου..Επτά συναπτά έτη.. Κάπου, όμως, εκεί λίγο πριν την εφηβεία αποπροσανατολίστηκα. Με κέρδισαν άλλα αθλήματα, τα οποία δεν κρατούσαν πάνω από μία χρονιά. Δοκίμασα καλαθοσφαίριση, υδατοσφαίριση, αντισφαίριση..Κάτι πήγε να γίνει όταν ξεκίνησα latin χορούς αλλά μπα..Δεν τραβούσε η ομάδα..Όποτε περνούσα μπροστά από σχολές μπαλέτου πάντα κοντοστεκόμουν και θυμόμουν τις δικές μου πουέντ που ήταν κρυμμένες στο κουτί της αποθήκης στο πατρικό μας.Στην ηλικία αλλά και στην σωματική κατάσταση που βρίσκομαι δεν μπορώ να το θέσω ως στόχο. Υπόσχομαι, όμως, στον εαυτό μου να του δώσω μία ευκαιρία και να συμβιβαστεί με κάτι παραπλήσιο..Ίσως να κοιτάξω πάλι τους latin χορούς..Το σώμα δεν ξεχνά και όσο το σκέφτομαι θα ήταν πολύ καλή ιδέα να το επιχειρήσω ξανά..
  • Θα ήθελα πολύ να είχα πει το ναι ''εκείνη'' την στιγμή που μου δόθηκε η ευκαιρία και να κάνω το μεγάλο βήμα να φύγω στο Λονδίνο..Αχ! το Λονδίνο..Αυτό το πολυσυζητημένο μέρος..Αυτή η μαγεία που κρύβουν οι δρόμοι του..Αυτός ο αέρας που έχει τόσο διαφορετική αίσθηση από τον δικό μας..Αυτή η κουλτούρα, η νοοτροπία, οι ρυθμοί ζωής..Πρόκειται για έρωτα φίλη μου..Όχι απωθημένο απλά! Για έναν ανεκπλήρωτο έρωτα που μου στέκεται στο λαιμό χρόνια τώρα.. Έρωτα όχι με άνθρωπο..Έρωτα με την ζωή εκεί, και όλα όσα θα μπορούσα να έχω γευτεί...Έρωτα με την γλώσσα, την καθομιλουμένη..Έρωτα με τα πάρκα, έρωτα με τον αγαπημένο μου μοσχομυριστό καφέ σε κάθε τετράγωνο που θα διέσχιζα με τα sneakers μου..Και κάπου εδώ σταματώ..Ονειρεύομαι μόνο να κλέψουν λίγο τα παιδιά μου από αυτό το όνειρό μου, να το κάνουν δικό τους και να τολμήσουν να φύγουν από εδώ..Τους το χαρίζω απλόχερα και συνειδητά. Η μανούλα θα είναι δίπλα τους αν μου το ζητήσουν!
  • Δεν τόλμησα να ζήσω την ασθένεια του μπαμπά μου ώστε να ρουφήξω κάθε στιγμή μαζί του μέχρι το τέλος. Θα ήθελα πολύ να ήμουν πιο δυνατή να αντιμετωπίσω πιο ψύχραιμα την κατάσταση. Ήμουν μικρή βλέπεις και δεν πίστευα ότι δεν θα αντέξει. Πώς να το πίστευα άλλωστε αφού ήταν τόσο δυνατός και δυναμικός όσο κανένας άλλος άνθρωπος που ήξερα μέχρι τότε στην ζωή μου! Φεύγοντας όλη αυτήν την δύναμη την χάρισε απλόχερα στην μαμά μου..Είμαι πεπεισμένη πλέον για αυτό!
  • Θα ήθελα πολύ να έχω μάθει και άλλες ξένες γλώσσες!Πάντα ''το είχα'' σε αυτό τον τομέα! Τα Αγγλικά για παράδειγμα τα είχα σαν παιχνίδι!Τα Γερμανικά μπορεί να με δυσκόλευαν και να μην ήμουν fan της προφοράς τους, ωστόσο τα αγάπησα γιατί τα αγαπούσε ο μπαμπάς μου!.. Μιλώντας για το σήμερα, θα ήθελα πολύ να αφιερώσω χρόνο στην εκμάθηση και άλλων γλωσσών..Σίγουρα ισπανικά, ιταλικά και τούρκικα!..
  • Θα ήθελα, επίσης, πολύ να είχα ταξιδέψει περισσότερο στο εξωτερικό!Υπάρχουν μέρη τα οποία δεν έχω επισκεφτεί και σίγουρα θα έπρεπε, ειδικά λόγω της ιδιότητάς μου. Ούσα Θεολόγος θα έπρεπε να έχω επισκεφτεί την Κωνσταντινούπολη, την Σχολή της Χάλκης, το Τελ Αβίβ και το Βατικανό!..Ευελπιστώ πως μεγαλώνοντας τα παιδιά, θα μου δοθούν οι ευκαιρίες να πραγματοποιήσω αυτά τα ταξίδια!
  • Δεν τόλμησα να πω ούτε μία φορά στους γονείς μου πόσο δύσκολα περνούσα κάποιες στιγμές, ούσα φοιτήτρια και μόνη στην πόλη!..Ωραία τα φοιτητικά χρόνια δεν το συζητώ! Με απίστευτες ιστορίες και εμπειρίες να μοιραστείς, με γλέντια, ξενύχτια, κρεπάλες, επιτυχίες, κατακτήσεις και τα συναφή..Υπήρχαν, όμως, και μέρες που το χαρτζιλίκι δεν έφτανε..Που δεν άντεχα άλλο να δουλεύω και να σπουδάζω παράλληλα.. Που κάτι τύχαινε και οι υποχρεώσεις έβγαιναν παραπάνω από το επιτρεπτό και ήθελα απεγνωσμένα να τα παρατήσω όλα και να γυρίσω στο σπιτάκι μου, με τα όλα του! Με τα μοσχομυριστά μου σεντόνια, με το ζεστό μου φαγάκι, με το αγαπημένο μου δωματιάκι γεμάτο αναμνήσεις..Δεν τολμούσα όμως να το πω..Ήμουν πολύ περήφανη για να το κάνω.. Ο Φώντας όμως με μυριζότανε..Ήξερε πότε να επέμβει γιατί πολύ απλά με ήξερε από έξω και ανακατωτά..Αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεν είναι κακό να δείχνεις αδυναμία! Σκοπός είναι την αδυναμία που θα αισθανθείς κάποια στιγμή σαν άνθρωπος να την κάνεις πλεονέκτημα..Εγώ απλά φούσκωνα από εγωισμό.
  • Θα ήθελα πολύ να κάνω και άλλα παιδιά..Ναι!! Σίγουρα άλλα δυο!Ξέρω πως έχω μιλήσει και άλλες φορές στο παρελθόν ότι θέλω να κάνω και τρίτο παιδί!..Θέλω πολύ να είμαστε μεγάλη οικογένεια!Ανοιχτή, με πολύ κόσμο!Έτσι μεγάλωσα!Με τραπέζια, γιορτές και πανηγύρια! Έτσι θέλω να μεγαλώσουν και τα πιτσιρίκια!Προς το παρόν η επιθυμία μένει μισή μιας και δεν μας το επιτρέπουν οι τωρινές συνθήκες της χώρας μας αλλά και το γεγονός ότι ζούμε μακριά από την οικογένειά μου!..Ειδάλλως το σπίτι μας , το δικό μας τώρα με τα παιδιά, θα ήταν γεμάτο ξαδέρφια, γείτονες και θείους!
  • Δεν τόλμησα να βάλω κάποιους ανθρώπους στη θέση τους όταν έπρεπε! Αποδείχτηκε εκ των υστέρων ότι οι υποψίες μου ήταν βάσιμες και έπρεπε να τις είχα εμπιστευτεί!..Η ζωή, όμως, κάνει κύκλους σαν την ρόδα που γυρίζει!..Ήδη κάποιοι από αυτούς βρήκαν τον μάστορά τους.. Ο Θεός ξέρει πότε να επέμβει..
  • Θα ήθελα πραγματικά πολύ να καταφέρω να φτάσω τον στόχο μου όσον αφορά το ζήτημα των περιττών κιλών που έχουν κάτσει πάνω μου για τα καλά τα τελευταία δυόμιση χρόνια!Να σου πω την αλήθεια αγαπώ τον εαυτό μου και έτσι!!Και ας γκρινιάζει η μαμά μου και ο άντρας μου!Με αγαπώ! Αν δεν με αγαπούσα δεν θα καθόμουν άπραγη τόσο καιρό!Επειδή, όμως, έχω αρχίσει να κουράζομαι με το γεγονός ότι η ντουλάπα μου έχει αγαπημένα μου κομμάτια μέσα, συναισθηματικής αξίας και μη, πρέπει επειγόντως να κάνω κάτι για αυτό!..Με νιώθεις σαν γυναίκα που είσαι σίγουρα!
  • Δεν τόλμησα να παραδεχτώ ότι χρειάζομαι βοήθεια από την στιγμή που μετακόμισα σε μια ξένη πόλη με 2 μικρά παιδιά!Το αποτέλεσμα ήταν να κάνω κακό στην ψυχολογία μου, στην Εύη που δεν την θύμιζε σε τίποτα. Ευτυχώς δεν άργησα να το συνειδητοποιήσω και τόλμησα αυτό που αν μου το πρότεινες πριν από δύο χρόνια θα σε κοίταγα με απορία! Το Life Coaching μου άλλαξε την ζωή και σίγουρα ήρθε για να μείνει!
Αυτά για σήμερα..Ώρα να κλείσω αυτό το παραθυράκι που άνοιξα και να ετοιμαστώ για τις καλοκαιρινές μας εξορμήσεις! Ανυπομονώ για θάλασσα, αλμύρα, καλαμπόκι, καρπούζι παιχνίδι, ανεμελιά και όμορφες στιγμές στα εξοχικά μας με τα πιτσιρίκια και την οικογένεια μας!..
Και είμαστε μεγάλη οικογένεια!!Ποιον να πρωτο-δείς!!Ποιον να πρωτο-ακούσεις και να χορτάσεις!!

Shabby Mommy σε ευχαριστώ για την τόσο ωραία ανασκόπηση- ονειροπόληση που με ώθησες να κάνω αυτές τις μέρες!Au revoir γλυκιά μου μανούλα!





You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts