Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

ΨΑΡΟΝΕΦΡΙ ΜΕ ΣΑΛΤΣΑ ΚΡΕΜΑ & SPECIAL ΣΑΛΑΤΑ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΙ ΜΕΣΑ ΤΗΣ SUPERFOODS

by - Κυριακή, Μαρτίου 05, 2017

Κυριακή σήμερα και θέλω να σου δείξω μια αγαπημένη μου πρόταση για το Κυριακάτικο τραπέζι!Με το κρέας είμαι πολύ δύσκολη γενικότερα! Αποφεύγω κρέας με λίπος, ακόμα και τον κιμά τον ζητάω άπαχο όπως και το μοσχαράκι! Το ψαρονέφρι είναι το αγαπημένο μου! Ειδικά όταν συνοδεύεται από το αγαπημένο μου ρύζι με λαχανικά και την λαχταριστή πράσινη σαλάτα με Superfoods τότε δεν μπορώ να αντισταθώ!

Tenderloin with green salad and superfoods

Ψαρονέφρι με σάλτσα κρέμα με μουστάρδα & μέλι

Θα χρειαστείς για την σάλτσα κρέμα:
  • 4 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
  • μουστάρδα απαλή ή dijon, περίπου 3 κουταλιές της σούπας
  • 2 κουταλιές της σούπας μέλι
  • χυμό από 1 λεμόνι 
  • σκόρδο, όσο επιθυμείτε
  • λίγο δενδρολίβανο
  • αλάτι, πιπέρι
Βάζεις σε ένα μπολ όλα τα υλικά, τα ανακατεύεις καλά και ώσπου να σχηματιστεί μία πηχτή κρέμα! Όσο πιο πολύ ανακατεύεις τόσο πιο πηχτή θα γίνει η κρέμα!Τοποθετείς τα κομμάτια με λαδόκολλα στο ταψί και ρίχνεις την κρέμα από πάνω τους! Με την βοήθεια ενός πινέλου βοηθάς την κρέμα να πάει παντού, σε όλες τις πλευρές! Ψήνεις για μία ώρα περίπου μέχρι να ροδίσουν τα κομμάτια στους 180 βαθμούς!

Είμαι πολύ τυχερή γιατί έχουμε καταπληκτικό κρεοπώλη στην γειτονιά μας!Ο κύριος Νίκος είναι πολύ ευγενικός και γενναιόδωρος πάντα μαζί μου! Δεν υπάρχει περίπτωση να περάσω και να μην μας κεράσει κάτι! Ειδικά όταν έχω τα πιτσιρίκια μαζί μου! Ξέρω πως μου δίνει τα καλύτερα κομμάτια και δεν μου χαλάει ποτέ χατίρι! Μου φτιάχνει το πιο νόστιμο ρολό από κοτόπουλο και το ψαρονέφρι μου το κόβει ροδέλες ώστε να ψηθεί καλύτερα και πιο γρήγορα!

Για την πράσινη σαλάτα:
πράσινη σαλάτα με superfoods


Η αγαπημένη μου πράσινη σαλάτα πρέπει να περιέχει οπωσδήποτε εκτός από μαρούλι, σίγουρα σπανάκι και ρόκα! Μου αρέσει πολύ ο συνδυασμός αυτών των λαχανικών!Εμπλουτίζω με κρεμμυδάκι φρέσκο, ντοματίνια, αγγουράκι και μικρά ντάκος!Δεν ξεχνώ τα Superfoods μου! Ρίχνω λίγους σπόρους κάνναβης, κινόα, κολοκυθόσπορο και ηλιόσπορο! Όχι πολύ! Τόσο όσο που λέει και η μαμά μου!Η σαλάτα μου έχει χρώμα αλλά κυρίως είναι πλούσια, θρεπτική και χορταστική! 
Είναι η αγαπημένη μου σαλάτα η συγκεκριμένη! Την προτιμώ και για μεσημεριανό πολλές φορές προσθέτοντας πρωτείνη, κοτόπουλο ή τόνο συνήθως! Πραγματικά είναι χορταστική και σε κρατάει για πολλές ώρες!
Το ψαρονέφρι είναι ένα είδος κρέατος που με εξυπηρετεί κυρίως τις ημέρες που τρέχω και δεν φτάνω!Είναι εξαιρετική επιλογή για όσους δεν έχουν χρόνο!Μαγειρεύεται εύκολα και γρήγορα, όπως ανέφερα και πιο πάνω, και είναι ένα πιάτο κομψό και ντελικάτο, που μπορεί να φέρει άνετα στο τραπέζι έναν πιο γιορτινό αέρα!Εγώ το μαγειρεύω συνήθως Κυριακές που μαζευόμαστε η οικογένεια στο σπίτι ή όταν περιμένουμε φίλους! 
Για τα παιδιά φροντίζω να το συνοδεύσω με αρωματικό ρύζι basmati με λαχανικά! Του ταιριάζει απόλυτα!Λίγο καλαμπόκι βρασμένο, λίγο αρακά (επίσης βρασμένο), κρεμμυδάκι φρέσκο και την ακριβή δοσολογία νερού που αντιστοιχεί στο basmati που θα ετοιμάσω και είναι έτοιμο το ρυζάκι για τα παιδιά!
ρύζι basmati


Μου άνοιξε η όρεξη πραγματικά! Ώρα για το Κυριακάτικο τραπέζι!
Σε μαμαδογλυκοφιλώ!



You May Also Like

2 σχόλια

My Insta Posts