Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

SUN-MI HWANG

by - Τρίτη, Μαρτίου 28, 2017

Κάτι που μου λείπει πολύ σαν έγινα δεύτερη φορά μαμά είναι το διάβασμα! Όχι μόνο εκείνο που σε βοηθά να χαλαρώσεις αλλά και εκείνο που άφησα στην μέση λόγω δεύτερης εγκυμοσύνης, το διάβασμα για την μεταπτυχιακή μου!Η Stacy είναι παιδί που κάνει ανήσυχο ύπνο τα βράδια και έτσι ακόμα και ο βραδινός μου ύπνος ήταν λειψός μέχρι και πριν από λίγους μήνες!Από την ώρα, όμως, που η μικρή έπαψε να ξυπνάει και κατάφερα και εγώ να ξεκουράζομαι περισσότερο άρχισα να βάζω στην βραδινή μου ρουτίνα το διάβασμα βιβλίων που έχουν να μου προσφέρουν κάτι!Τα βιβλία της Sun-mi Hwang είναι εκείνα που χρειάστηκε να αφιερώσω λίγο χρονικό διάστημα για να τα διαβάσω, όμως, μου πέρασαν πολλά μηνύματα που είχα ξεχάσει λόγω της αγχωτικής καθημερινότητας που ζούμε!
εκδόσεις διόπτρα
Η κότα που ονειρευόταν να πετάξει και Ο σκύλος που τόλμησε να ονειρευτεί είναι δυο ιστορίες που με συγκλόνισαν πραγματικά!Μου έδωσαν ένα γερό χαστούκι και ξύπνησα από τον λήθαργο που είχα πέσει τα τελευταία χρόνια! Μου έδωσαν μια ώθηση τεράστια!Να πιστέψω και πάλι στον εαυτό μου και να σταθώ γερά στα πόδια μου!Η δυναμικότητα πάντα ήταν κάτι που με διέκρινε! Όλοι είχαν να λένε με πόσο δυναμισμό και αποφασιστικότητα αντιμετώπιζα πάντα τις συνθήκες που προέκυπταν στην ζωή μου! Από τότε που ήμουν 20 χρονών δηλαδή και αναγκάστηκα να ζήσω με την παντοτινή απουσία του Φώντα! 
εκδόσεις διόπτρα
Η κότα μου υπενθύμισε τα ιδανικά μου, τις αξίες μου, το πείσμα μου!Η συγγραφέας μίλησε straight to my heart, που λένε,  μέσα από το αλληγορικό της κείμενο για την ζωή, που είναι γραμμένο με τόση μαεστρία! Μπορεί η ιστορία να διαδραματίζεται μέσα σε ένα στάβλο που ζουν ζώα, ωστόσο η ιστορία της κότας δεν θα μπορούσε να είναι πιο κατάλληλη για εμάς τους ανθρώπους!
Ο σκύλος μου υπενθύμισε πως όλοι οι άνθρωποι έχουμε δικαίωμα στην ευτυχία! Όλοι είμαστε ίσοι απέναντι στον άλλο και κανείς μα κανείς δεν έχει το δικαίωμα να σου στερήσει τίποτα! Πως η άσχημη η εμφάνιση δεν σημαίνει πως υπάρχει και ασχήμια στην ψυχή! Πόσοι άνθρωποι το ξεχνούν αυτό? Πόσοι κρίνουν πρώτα από την εξωτερική όψη και πόσο έξω πέφτουν κάθε φορά!?Η Μαλλιαρούλα, η μικρή σκυλίτσα, είναι έτοιμη να ζήσει την περιπέτεια και να κάνει το πρώτο βήμα που θα της αλλάξει την ζωή!Έμαθε να ζει στο περιθώριο λόγω της άσχημης εμφάνισής της!Είναι, όμως, γεμάτη όνειρα και προσδοκίες! Αρκεί να τολμήσει να κάνει αυτό το βήμα που θα την βοηθήσει να ζήσει την πιο συναρπαστική περιπέτεια που έχει ζήσει μέχρι τώρα, έξω από την ασφαλή αυλή του αφεντικού της!
εκδόσεις διόπτρα


Και οι δυο ιστορίες αφορούν ζώα που ζουν περιορισμένα σε φάρμα ή σε αυλή σπιτιού! Και στις δύο περιπτώσεις είδα παρομοιώσεις με τις δικές μας ζωές!Τις ανθρώπινες!Όλοι ζούμε σε μια κοινωνία που μας δεσμεύει εμμέσως πλην σαφώς! Άλλοι δεσμευόμαστε περισσότερο άλλοι λιγότερο! Έχουμε μάθει να μπαίνουμε σε καλούπια και να πορευόμαστε βάση πεποιθήσεων και προκαταλήψεων σε κάποιες περιπτώσεις!Η συμβίωση δεν είναι πάντα εύκολο πράγμα, όχι απαραίτητα μόνο μέσα σε ένα σπίτι αλλά και στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον! Είναι τόσα τα ζητήματα που έχουμε να αντιμετωπίσουμε σαν όντα και εμείς είμαστε αυτοί που δημιουργούμε τα προβλήματα στον εαυτό μας αλλά και στους οικείους μας!

Οι ιστορίες και των δύο ζώων μου θύμισαν δικές μου καταστάσεις, χαρακτήρες που έχω συναντήσει στη ζωή μου, ανθρώπους που κατάφερα να ξεπεράσω και να βγάλω από την καθημερινότητά μου και καταστάσεις που μου προκαλούσαν άγχος και θυμό! Πιστεύω ακράδαντα πως ο καθένας μας είναι άξιος της μοίρας του, πως ότι μας δίνεται μόνο για κάποιο λόγο γίνεται και πως είναι αποκλειστικά και μόνο θέμα δικής μας επιλογής το τι ζωή θέλουμε να ζήσουμε!Τελεία και παύλα..
Τις δύο ιστορίες αυτές αξίζει να τις βάλεις στη ζωή σου!
Αγόρασε τες από εδώ και εδώ! Αφού τις διαβάσεις κάνε μια ανασκόπηση και τόλμησε να αλλάξεις όλα όσα σε ενοχλούν και δεν σε αφήνουν να κάνεις εκείνο το βήμα που θα σου αλλάξει την ζωή προς το καλύτερο!
Σε μαμαδογλυκοφιλώ!


You May Also Like

6 σχόλια

  1. σε καταλαβαινω απόλυτα... το διαβασμα μου λειπει και εμενα πολυ! ενδιαφερουσες οι προτασεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ!Ζήβνα! Πότε λες θα μπορέσουμε να επιστρέψουμε στις εργοστασιακές μας ρυθμίσεις??χαχαχ!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ θέλω να τα διαβάσω τα συγκεκριμένα βιβλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη θα σου αρέσουν πολύ! Είναι ίδιας φιλοσοφίας! Η κότα είναι το κάτι άλλο βέβαια, για μένα προσωπικά!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που τις βρήκες ενδιαφέρουσες!!Καλό Σαββατοκύριακο παρέα με την SunMi!

      Διαγραφή

My Insta Posts