Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

BIRTHDAY's RESOLUTIONS

by - Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 20, 2017

Αυτό το post δεν ξέρω κατά πόσο θα καταφέρω να το κάνω ανατρεπτικό, να πραγματοποιήσω ή να τηρήσω όσα θα γράψω και είμαι σίγουρη πως σε ένα τρίμηνο από τώρα όλο και κάπως θα έχουν αλλάξει τα μυαλά μου, θα το διαβάζω και θα μουρμουράω λέγοντας ''Μα καλά, τι σκεφτόμουν όταν το έλεγα αυτό'' και διάφορα άλλα τέτοια! Όπως και να έχει σήμερα είναι τα 31α μου γενέθλια και είμαι απίστευτα πολύ χαρούμενη για πολλούς και διάφορους λόγους! Ήρθα λοιπόν να σου πω γιατί αισθάνομαι τόσο ωραία που έγινα 31! 

my 31st birthday

Το να είσαι μαμά και μάλιστα από πολύ μικρή ηλικία σε κάνει να αισθάνεσαι απότομα πιο μεγάλη ηλικιακά από όσο είσαι στην πραγματικότητα! Είναι κάτι που δεν μπορείς να αποφύγεις μιας και η ζωή σου παίρνει άλλη διάσταση, αλλάζουν οι προτεραιότητές σου, μεγαλώνουν οι ευθύνες σου και όση δόση ανεμελιάς σε χαρακτήριζε έρχεται να δώσει χώρο παραπάνω στις δουλειές και στις υποχρεώσεις! Το να είσαι μαμά δύο παιδιών είναι σίγουρα ένα μεγάλο φορτίο το οποίο πρέπει καθημερινά να κατευθύνεις, να ελέγξεις και να σηκώσεις στις πλάτες σου! Δεν αναφέρομαι στα παιδιά! Αναφέρομαι στην καθημερινότητα και στις συγκυρίες που δεν σε ευνοούν και ιδιαίτερα να μεγαλώσεις τα παιδιά σου όπως θα ήθελες πραγματικά!


my 31st birthday

Στα 31 μου χρόνια είμαι μαμά δύο παιδιών και χαίρομαι απίστευτα που ο Θεός μου έδωσε αυτά τα δύο πλάσματα, τα οποία καθημερινά με βοηθούν να γίνω καλύτερος άνθρωπος! Χαίρομαι που έκανα μικρή παιδιά γιατί έχω όρεξη, κουράγιο αλλά και την πολυτέλεια να μην εργάζομαι μέχρι τώρα! Είναι πολύ σημαντικό που ήμουν μαζί τους σε αποκλειστικότητα τα πρώτα χρόνια της ζωής τους και αισθάνομαι περήφανη για τον εαυτό μου που τα καταφέρνω τόσο καλά σε όλα! Ξέρεις κάτι?..Κοιτώντας πίσω σίγουρα αναπολώ φάσεις της ζωής μου, ειδικά εκείνες που είχαν μέσα τους πολύ διασκέδαση, ποτό, ξενύχτι, βόλτες, ταξίδια, ξύπνημα το μεσημέρι χωρίς άγχος και τα συναφή και ναι υπάρχουν πολλές στιγμές που γκρινιάζω και διαμαρτύρομαι! Τώρα, όμως, αυτή τη στιγμή που μιλάμε αν με ρωτούσες αν θα ήθελα να τα ζήσω πάλι από την αρχή θα σου έλεγα πως ευχαριστώ αλλά η ζωή με τα παιδιά μου είναι πιο ουσιώδης και πολύ πιο ενδιαφέρουσα! Καθημερινά δέχομαι προκλήσεις, περνάω δοκιμασίες και μαθαίνω τόσα πολλά μέσα από τα ίδια τα παιδιά! Ναι, σίγουρα τεστάρονται οι αντοχές μου, δεν το συζητώ αυτό! Ωστόσο, γίνομαι καλύτερος άνθρωπος και 'κλέβω' λίγη από την μαγεία που τους διακατέχει για λόγους ακόμα που δεν μπορώ να διευκρινίσω αλλά και πολλή αγάπη! Η αγάπη που μου δίνουν είναι ανιδιοτελής, όπως ακριβώς και η δική μου αγάπη για αυτά τα ίδια!


my 31st birthday

Σήμερα κλείνω τα 31 και εύχομαι ολόψυχα να ζήσω τουλάχιστον άλλα 31 χρόνια! Η ζωή λένε είναι μικρή και δεν ξέρεις πως θα στα φέρει καμιά φορά! Είμαι ρεαλίστρια, όμως, έτσι με έμαθε να είμαι η ίδια η ζωή από τα 18 μου χρόνια, και θα πω πως σκοπός μου δεν είναι να ζήσω πολλά χρόνια! Σκοπός της ζωής μου είναι να ζήσω όσο το δυνατόν καλύτερα μπορώ όσα χρόνια ακόμα είναι γραφτό να ζήσω! Να είμαι εκεί για τα παιδιά μου, δίπλα τους στα εύκολα και στα δύσκολα, να τους κρατώ και να μου κρατούν το χέρι!Όσα χρόνια και αν περάσουν δεν θα μου είναι αρκετά να τα χορτάσω! Είναι κομμάτι του εαυτού μου, του σώματός μου και μόνο αυτά τα δύο πλάσματα ξέρουν πως ηχεί ο χτύπος της καρδιάς μου! Είμαστε ένα! 

Όχι, όχι μην σε παίρνει από κάτω! Αυτό εδώ είναι ένα χαρούμενο post! Γιορτάζω και νιώθω πληρότητα με όσα έχω στη ζωή μου! Είμαι τυχερός άνθρωπος, ίσως να στο έχω ξαναπεί! Σε πολλά πράγματα μου χαμογέλασε η τύχη και όχι μόνο μια φορά!Στα 31 μου τολμώ να πω πως δεν είναι όλα μοιραία στην ζωή μας! Κάποιους παράγοντες βάζουμε και εμείς το χεράκι μας και τους δημιουργούμε ή τους αλλάζουμε κατεύθυνση! Κάποιες επιτυχίες στη ζωή μας, προσωπικές ή επαγγελματικές δεν έχει καμία σημασία, είναι και θέμα τύχης!Εγώ νομίζω πως ξέρω ποιος ευθύνεται για την τύχη μου αυτή! Πρόλαβε και μου παρέδωσε το κοκαλάκι της νυχτερίδας και ας έφυγε από κοντά μου ένα μουντό πρωινό Παρασκευής!


my 31st birthday

Στον τίτλο αναφέρω την λέξη resolutions και όχι τυχαία! Σήμερα είχα την πολυτέλεια το πρωινό μου να το περάσω ήρεμα στο σπίτι μου παρέα με το αγαπημένο μου τσάι και την χαλαρωτική μουσική μου!Άναψα τα αγαπημένα μου κεριά, απόλαυσα την ησυχία και αφέθηκα σε σκέψεις! Στάθηκα ακίνητη και έζησα τη στιγμή! Τη στιγμή του να νιώθεις ευγνωμοσύνη! Μία απόφαση που πήρα λίγο πριν μετρήσω 31 κεράκια στην τούρτα μου επάνω, είναι να αγαπώ και άλλο τον εαυτό μου! Σου είχα μιλήσει παλιότερα για τους 10 τρόπους να αγαπήσεις περισσότερο τον εαυτό σου εδώ! Το 2017, ήταν μια καταλυτική χρονιά με πολλές και ωραίες αλλαγές, οι οποίες ήρθαν απλά και μόνο γιατί το επέτρεψα εγώ να έρθουν! Μία δεύτερη απόφαση μου, λοιπόν, είναι να επιτρέψω να μου συμβούν ακόμη περισσότερο exciting πράγματα, να ζήσω έντονα τις στιγμές και να ρουφήξω κάθε στιγμή με τα παιδιά μου! Να δίνω έμφαση στον ποιοτικό χρόνο και όχι τόσο στο να κάνω πολλά πράγματα μαζί ταυτόχρονα και χωρίς λόγο! Ένα βήμα τη φορά, ένα πράγμα κάθε μέρα! Γιατί όπως λέει και ο λαός, δυο καρπούζια σε μια μασχάλη δεν χωράνε! Έτσι δεν είναι?

31 λοιπόν ευλογημένα χρόνια της ζωής μου ήρθαν να δώσουν την σκυτάλη σε άλλον ένα χρόνο γεμάτο νέα μονοπάτια, ευκαιρίες, ανησυχίες, τρέξιμο, καθημερινότητα, εκπλήξεις και όλα αυτά περιτριγυρισμένα μόνο από αγάπη, έρωτα και πάθος για ζωή! Είμαι εδώ, στέκομαι στα πόδια μου δυνατή και υγιής και περιμένω να ζήσω άλλον έναν χρόνο γεμάτο ΖΩΗ!

      🎈Χρόνια μου καλά και ευτυχισμένα!🎈
      🎇Χρόνια μου καλά και ευλογημένα!🎇


Εδώ μπορείς να διαβάσεις τις περσινές μου σκέψεις την ημέρα των γενεθλίων μου!


Σε μαμαδογλυκοφιλώ!



You May Also Like

7 σχόλια

  1. Χρόνια πολλά Εύη μου! Να πραγματοποιήσεις όλα όσα σε κάνουν ευτυχισμένη κι ακόμη περισσσότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά! Εύχομαι να πραγματοποιηθούν όλες σου οι επιθυμίες και να είσαι πάντα με το γλυκό χαμόγελό σου ζωγραφισμένο στα χείλη σου!
    kathy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τα εκατοστήσεις Ευάκι μου! Είσαι μόλις 31, λέω εγώ! Είσαι πολύ νέα και έτσι να αισθάνεσαι μέχρι να γίνει τριψήφιος ο αριθμός :) Σε έχω στην καρδιά μου, το ξέρεις! <3 Όλα να πάνε όπως τα ονειρεύεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύχρονη και πολύχρωμη να είσαι Εύη μου! Να ζήσεις πολλά χρόνια, να χαίρεσαι τη ζωή σου και να καμαρώνεις πάντα τα αστεράκια σου!
    Σωτηρία
    www.mylittleworld.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να τα εκατοστήσεις αγαπάκι κι όλα στη ζωή σου να σου πάνε όπως τα ονειρεύεσαι κοριτσάκι μου! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να σκορπάς χαμόγελα ευτυχίας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά και καλά λοιπό γεμάτα αγάπη και πολλά χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

My Insta Posts