Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

{Τάρτα Parfait Μπανόφι} Το Μπανόφι αλλιώς! #mysweetandskinnylife

by - Πέμπτη, Φεβρουαρίου 02, 2017

Αυτήν την εβδομάδα θα μοιραστώ μαζί σου super συνταγή για σπιτικό γλυκό από εκείνα που φαντάζουν δύσκολα να ετοιμάσεις μόνη σου στο σπίτι! Κι όμως η συνταγή αυτή είναι εύκολη, με λίγα λιπαρά και από εμφάνιση σκίζει!Ο λόγος για το γλυκό Τάρτα Parfait Banofee όπως το ονομάζει η αγαπημένη μου chef Marisa Churchill στο βιβλίο της My Sweet and Skinny Life!
Μπανόφι


Που λες, από καιρό θέλω να φτιάξω μπανόφι! Προσπαθούσα να βρω μία συνταγή με όσο πιο λιγότερα λιπαρά μπορούσα! Έτσι, θυμήθηκα το βιβλιαράκι της Μαρίσας που έχω στην κουζίνα μου και είπα να δοκιμάσω την τύχη μου! Χτύπησα διάνα!Η chef είχε να μου προτείνει Τάρτα Μπανόφι σε μορφή Parfait στην πιο ελαφριά του εκτέλεση! Τσέκαρα αν έχω όλα τα υλικά, φόρεσα την ποδιά μου και σήκωσα μανίκια στην κουζίνα μου!
Τάρτα Parfait Μπανόφι

⇛⇛Ήξερες ότι η λέξη parfait στα ελληνικά αναφέρεται σε παγωτό με πολλά λιπαρά? Εγώ πάντως όχι!Στην ξένη γαστρονομική ορολογία, όμως, parfait λέγεται κάθε γλυκό που σερβίρεται σε ποτήρι και αποτελείται από κρέμα, ζελέ, παγωτό ή γιαούρτι με φρούτα! Όπως ακριβώς και το σημερινό μας γλυκό! ⇚⇚

Υλικά που θα χρειαστείς:
  • 350 ml Σάλτσα καραμέλα (δες κάτω τα υλικά- εκτέλεση↓)
  • 4 μπανάνες κομμένες σε ροδέλες
  • 12 μπισκότα digestive
  • 120 ml κρέμα γάλακτος με χαμηλά λιπαρά
  • 152 γρ. άπαχο γιαούρτι
  • 1 1/2 κ.σ. ζάχαρη
  • 4 κ.γ. κακάο
Για την Sweet and Skinny σάλτσα καραμέλας:
  • 205 γρ. ζάχαρη
  • 95ml κρέμα γάλακτος με χαμηλά λιπαρά
  • 1 πρέζα αλάτι
Η σάλτσα αυτή είναι πολύ διαφορετική από τις υπόλοιπες σάλτσες καραμέλας που ήξερες!Η συγκεκριμένη συνταγή οφείλω να σου πω ότι έχει 47% λιγότερα λιπαρά και λιγότερες θερμίδες από την συνηθισμένη συνταγή για σάλτσα καραμέλα που είναι full στο βούτυρο!
Πώς να την φτιάξεις:
Σε ένα κατσαρολάκι ανακατεύεις την ζάχαρη με 60 ml νερό και το αφήνεις να βράσει σε μέτρια φωτιά.Μόλις το σιρόπι γίνει διαυγές δυναμώνεις την φωτιά μέχρι να αποκτήσει η ζάχαρη ένα βαθύ χρώμα καραμέλας. Μόλις γίνει αυτό απομακρύνουμε την κατσαρόλα από το μάτι και ρίχνουμε την κρέμα γάλακτος. Το μείγμα αρχικά θα πιτσιλάει-κοχλάζει. Μόλις ηρεμήσει ρίξε μέσα 110 ml νερό και μία πρέζα αλάτι! Ανακάτεψε ώσπου να γίνει μία λεία σάλτσα! Όσο θα κρυώνει τόσο θα πήζει!

Πάμε τώρα στο γλυκό μας!
Αφού έχεις ετοιμάσει την σάλτσα καραμέλας σου, την αφήνεις σε πολύ χαμηλή φωτιά ώστε να είναι χλιαρή όταν χρειαστεί να την χύσεις. Θρυμμάτισε τα μπισκότα με την βοήθεια του multi σου και κόψε τις μπανάνες σε ροδέλες. Χτυπάς στο mixer την κρέμα γάλακτος σε υψηλή ταχύτητα και ρίχνεις την ζάχαρη σταδιακά. Μόλις σφίξει η σαντιγί ρίξε μέσα το γιαούρτι. Ανακάτεψε με την βοήθεια μιας μαρίζ. Έπειτα ρίξε τις μπανάνες μέσα στην καραμέλα.

Ώρα να στήσεις το ποτήρι σου!
Ρίχνεις μία στρώση μπισκότο , λίγη σάλτσα καραμέλας με περίπου 3 μπανάνες. Έπειτα ρίχνεις ξανά μπισκότο και πάλι σάλτσα καραμέλας με 2-3 μπανάνες μέσα.Στην κορυφή κάθε ποτηριού προσθέτεις 3-4  κουταλιές σαντιγί και αν θέλεις πασπαλίζεις με κακάο άγλυκο όπως έκανα και εγώ για περισσότερη ομορφιά!
Αφήνεις το γλυκό σου στο ψυγείο τουλάχιστον 3 ώρες πριν το σερβίρεις!Έτοιμο!👌👌
Μπανόφι αλλιώς
Ξέρω γέμισα την οθόνη σου με μικρές αμαρτίες, ωστόσο το κάθε ποτήρι έχει μόλις 11 γρ. λιπαρά, 39 γρ. υδατάνθρακες και 40.75mg χοληστερίνη. Το κάθε ποτήρι μόλις 208 θερμίδες! Για αυτό μου αρέσει πολύ αυτό το βιβλίο της Μαρίσας! Αφενός σου δίνει λύσεις για γλυκό πολύ πιο ελαφρύ αλλά εξίσου νόστιμο με τα πιο παχυντικά και αφετέρου σου εξηγεί αυτό που τρως πόσο αμαρτωλό μπορεί να είναι! Μπανόφι τόσο χαμηλό σε λιπαρά και θερμίδες δεν νομίζω να βρεις!
Ως την επόμενη γλυκιά αμαρτία μου, σε μαμαδογλυκοφιλώ!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts