Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

*THE BIRTHDAY THIEF* WONDERBLY

by - Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 13, 2017

Αν αγαπώ κάτι και εγώ αλλά και τα παιδιά μου, είναι ότι είναι φτιαγμένο, γραμμένο ή ραμμένο αποκλειστικά και μόνο για αυτά τα ίδια! Ξέρεις καλά εσύ που μας διαβάζεις χρόνια πως είμαστε βιβλιοφάγοι από κούνια και όχι τυχαία! Από μικρά τους διάβαζα αγαπημένα bedtime stories, κάτι που τους έγινε αρχικά ρουτίνα και με τον καιρό αγαπημένη συνήθεια καθημερινά! Αυτή τη ώρα που διαβάζουμε μαζί το βιβλίο που θα διαλέξουμε, χαλαροί και ξαπλωμένοι δεν την αλλάζω με καμία άλλη στιγμή της ημέρας! Είναι ώρα που αφήνουμε τον εαυτό μας ελεύθερο και ξεκινάμε τις μεγαλύτερες συζητήσεις! (Είμαστε και πολυλογάδες τι να κάνουμε😏). Όταν, μάλιστα, διαβάζουμε όλες αυτές τις #personalised ιστορίες που διάλεξα με πολλή αγάπη για αυτούς τότε η όρεξη τους μεγαλώνει ένα παραπάνω! Σήμερα φιλοξενώ για σένα, την νέα ιστορία που κυκλοφόρησε από το εδώ και 2 χρόνια αγαπημένο μου Wonderbly (πρώην Lost My Name) και ονομάζεται ''The Birthday Thief'', αυτός που έκλεψε τα γενέθλια!

Wonderbly

Σου έχω πει και σε παλιότερο post μου πως πρόκειται για μία Αγγλική εταιρεία που εκδίδει ιστορίες προσαρμοσμένες σύμφωνα με το όνομα του παιδιού, την ηλικία, τα γούστα, τα θέλω και τα συναφή! Δυστυχώς ακόμη δεν έχω νεότερα για το αν τα υπέροχα αυτά βιβλία τους, με την πολύ διαφορετική εικονογράφηση από όσα βλέπουμε εδώ στην Ελλάδα, μεταφραστούν και στα Ελληνικά! Ήδη μεταφράζονται και σε άλλες χώρες της Ευρώπης, ωστόσο εγώ επέλεξα συνειδητά να τα έχουν τα παιδιά μου στην Αγγλική γλώσσα! Σε κάποιους φαίνεται περίεργο, και όχι άδικα, γιατί δεν είναι η μητρική τους και ακόμα δεν την γνωρίζουν καν! Ωστόσο, είναι μία γλώσσα που ακούν σχεδόν καθημερινά μέσα από τα τραγούδια, τα κανάλια που βλέπουμε στην τηλεόραση και χαίρομαι γιατί ήδη έχουν από 3 ιστορίες γραμμένες αποκλειστικά και μόνο για τα μάτια τους και στην γλώσσα που αγαπώ προσωπικά ιδιαίτερα! Γενικότερα, εσύ που είσαι αναγνώστριά μου, ξέρεις πως είμαι πολύ openminded mom και πως ότι εξειδικευμένο, εξατομικευμένο και με λίγη μέσα του το θέλω για τα παιδιά μου! Ε, για αυτό αγαπώ το Wonderbly

Wonderbly


Εδώ μπορείς να δεις τις Fantastic First Cards που διάλεξα για δωράκι στο ανιψούδι μου που γεννήθηκε πρόσφατα!

Wonderbly

Τώρα, ήρθε η ώρα να σου πω και τον Κλέφτη που έκλεψε τα γενέθλια! Μα, καλά ποιος τολμάει να κάνει κάτι τέτοιο? Αυτή ήταν η πρώτη απορία που μας γεννήθηκε μόλις απέδωσα τον τίτλο, The Birthday Thief, στα Ελληνικά! Ποιος θα μπορούσε άραγε να κλέψει τα γενέθλια ενός παιδιού, αυτή την μοναδική μέρα που μόνο μία φορά το χρόνο γιορτάζει και τον βοηθά να μεγαλώσει κατά ένα ακόμη χρόνο?

Η ιστορία του Ντίνου, που κάποιος αόρατος του έκλεψε την γενέθλια τούρτα του, του έσκασε τα μπαλόνια και του χάλασε όλα σημαιάκια και τα περιτυλίγματα περνάει από διάφορα στάδια! Το παιδί ξεκινά ένα μαγικό ταξίδι προσπαθώντας να βρει τον Κλέφτη και να τον πείσει να του δώσει πίσω τα Γενέθλιά του! Συνομιλεί με αυτούς που φτιάχνουν κάθε βράδυ από ένα φεγγάρι, με Δικαστήριο των Μηνών, γνωρίζοντας σχεδόν όλους τους μήνες έναν έναν, ανακαλύπτει την ημερομηνία που γεννήθηκε, την ημέρα που τον κράτησε η μανούλα για πρώτη φορά στα χέρια της και με την βοήθεια πολλών ανθρώπων καταφέρνει να φτάσει στον μικρό αλλά τόσο αθώο κλέφτη!

Wonderbly

Το παιδί μέσα από μια υπέροχη εικονογράφηση αναγνωρίζει το όνομά του, την ημέρα των γενεθλίων του, το έτος που γεννήθηκε καθώς και τον Μήνα που τον αντιπροσωπεύει! Το όνομά του αναγράφεται κανονικά σαν banner στο ίδιο του το party, όπως ακριβώς δηλαδή συνηθίζουμε να κάνουμε και εμείς οι γονείς στα γενέθλιά τους! Αυτή η ιστορία, πίστεψέ με, ήταν το καλύτερο δώρο που μπορούσα να του κάνω για τα 6α γενέθλιά του αλλά και για την μικρή μου Stacy που σε δύο μήνες θα σβήσει 4 κεράκια στην τούρτα της! Άλλωστε, τέτοιες ιστορίες δεν μπορεί να τις έχει μόνο ένας στην διάθεσή του! Διακρίσεις δεν κάνουμε!😊

Wonderbly

Ένα ακόμα στοιχείο που αγαπώ στα συγκεκριμένα βιβλία είναι το ιδιαίτερο σχόλιο που μπορώ να αφήσω πίσω, κάτι σαν αφιέρωση δηλαδή, στο τέλος του βιβλίου! Εκεί συνήθως, σε όσα του έχω αφιερώσει εγώ, του γράφω τον λόγο που θέλησα να έχει το βιβλίο αυτό στην κατοχή του! Τι είναι αυτό που το κάνει ιδιαίτερο και με ποια αφορμή του το πήρα! Πιστεύω πως μεγαλώνοντας αυτές οι αφιερώσεις θα είναι ανεκτίμητης αξίας!
Το Wonderbly το αγαπώ και χαίρομαι πολύ που είμαι η πρώτη που σου το έδειξα εδώ στην χώρα μας! Το ευχαριστώ θερμά για την υπέροχη συνεργασία μας και σε προσκαλώ να μπεις και εσύ στον κόσμο τους με την μοναδική τους εικονογράφηση και τόσο διαφορετική για τα ελληνικά δεδομένα, και τις φανταστικές τους ιστορίες με ήρωες βγαλμένους από μια παλιά αλλά τόσο υπέροχη εποχή που κανείς δεν θέλει να ξεχάσει! Μονόκεροι, Χαμαιλέοντες, Ρομπότ, Μυρμηγκοφάγοι και άλλα πολλά ζωντανεύουν μόνο και μόνο για το όνομα και τις προτιμήσεις του παιδιού σου!

Μείνε συντονισμένη μαζί μου, εσύ wonder mom, που δεν θέλεις να χάνεις τα νέα μας αλλά και για να δεις και την επόμενη wonderbly ιστορία που πίστεψέ με θα θέλει το παιδάκι σου να έχει στην βιβλιοθήκη του αν αγαπά την σοκολάτα! Δεν θα σου πω περισσότερα! Κάνε subscribe εδώ δεξιά στην στήλη του mail και δήλωσε το mail σου στο mail list μου!
Σε μαμαδογλυκοφιλώ!


You May Also Like

2 σχόλια

  1. Έχω μόνο το ένα...δεν ήξερα οτι ειχε ολόκληρη σειρά. Θενκς για την ενημέρωση... Λαβ γιου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μαρίνα μου! Το wonderbly έχει όλα όσα σου δείχνω στην φωτογραφία συν ένα ακόμη έκπληξη που θα σας δείξω σε λίγες μέρες από τώρα! Η νέα τους κυκλοφορία θα μαγέψει πολλά παιδάκια! Σε φιλώ!

      Διαγραφή

My Insta Posts