Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

[BACK TO SCHOOL PROJECT] #2 ΟΙ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΑΣ ΤΣΑΝΤΕΣ

by - Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 08, 2017

Και να που οι καλοκαιρινές διακοπές τελειώσαν, επιστρέψαμε στη βάση μας και τρέχουμε πυρετωδώς να οργανωθούμε μικροί μεγάλοι για το σχολείο! Μετράμε αντίστροφα, μόλις 3 μέρες μας έμειναν για την ακρίβεια και δεν σου κρύβω πως εκτός από τα πιτσιρίκια ανυπομονώ και εγώ να χτυπήσει το κουδούνι στις 8! Είναι η πρώτη χρονιά που και τα δύο μου παιδιά θα βρίσκονται στο σχολείο και χαίρομαι πολύ που μεγάλωσαν τόσο πολύ!Η πρώτη μας ''υποχρέωση'' με το όνομα ''σχολικές τσάντες'' μόλις εκπληρώθηκε και είμαι στην ευχάριστη θέση να σου δείξω τις φετινές μας, οι οποίες μεταξύ μας είναι τόσο γερές που είμαι σίγουρη θα μας κρατήσουν χρόνια!


school bags my sunshine.gr

Αν δεν ξέρεις τι τσάντα να πάρεις στο παιδί σου και αν είσαι σε αναζήτηση - σύγκριση τιμών τότε θα σου δείξω τι επέλεξα εγώ φέτος! Ξέρεις αυτό που λένε πως ότι πληρώνεις παίρνεις ισχύει, άλλωστε είναι αποδεδειγμένο πια, και δεν έχει νόημα να πάρεις μόνο κάτι που να το σηκώνει η τσέπη αλλά και κάτι που ξέρεις πως θα σε βγάλει ασπροπρόσωπη όλη την χρονιά, γιατί όχι και την επόμενη! Για μένα, αρχικά, ο πρώτος παράγοντας είναι αυτός! Κοιτώ να συνδυάσω τιμή με ποιότητα! Έπειτα, όσον αφορά το σχέδιο αφήνω το παιδί να διαλέξει ελεύθερα γιατί είναι πολύ σημαντικό η επιλογή της τσάντας να είναι του γούστου του! Να την κρατά και να καμαρώνει! Όπως ακριβώς τα δικά μου παιδιά στις φωτογραφίες που θα δεις σε αυτό το post!


School Bags My Sunshine.gr

Για το MySunshine.gr μου έχει δοθεί η ευκαιρία να σου μιλήσω και άλλη φορά, τότε με τα υπέροχα βιβλία μαυροπίνακες της JaqJaq Bird και σε video στο Κανάλι μου στο You Tube αλλά και εδώ μέσα από ένα χρωματιστό post! Το My Sunshine το εμπιστεύομαι από την πρώτη στιγμή που έγινα μαμά, πριν ακόμα γίνω blogger, και έχω επιλέξει προϊόντα από όλες τις κατηγορίες που διαθέτει! Φέτος, για πρώτη φορά, επέλεξα και σχολικές τσάντες και είμαι σίγουρη πως θα μείνω ικανοποιημένη! Μέσα από μια μεγάλη γκάμα από τσάντες της εταιρείας Safta, επέλεξα μια για το κάθε παιδί, ακριβώς εκείνη που ήξερα ότι θα το έκανε χαρούμενο!

mysunshine.gr

Λίγα λόγια για την εταιρεία Safta:
Η εταιρεία αυτή είναι Ισπανικής καταγωγής και σήμερα διαθέτει τσάντες εξαιρετικής ποιότητας και ιδιαίτερα ανθεκτικές. Η ίδρυσή της πραγματοποιήθηκε το  1908 και μέχρι σήμερα βρίσκεται στην κορυφή στην Ευρώπη, διαθέτοντας μία τεράστια γκάμα από τσάντες για τα παιδιά μας σε όλα τα σχέδια και στυλ που επιτάσσει η μόδα, οι παιδικές σειρές που κυκλοφορούν στην τηλεόραση και στον κινηματογράφο αλλά και το urban style. Εξειδικεύεται στον σχεδιασμό των trolleys για την μεταφορά της τσάντας, και μεγάλη επιτυχία έχει το γνωστό Evolution ανά τον κόσμο! Το My Sunshine.gr είναι αποκλειστικός αντιπρόσωπος στην Ελλάδα και εγγυάται την απίστευτη ποιότητα τους, διαθέτοντας τα περισσότερα σχέδια που κυκλοφορούν στην καλύτερη τιμή της αγοράς!

Ο Ντίνος φέτος έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για το ποδόσφαιρο! Λίγο ο ξάδερφός του που είναι ποδοσφαιριστής και τον θαυμάζει πολύ, λίγο η φύση των αγοριών που αγαπούν πολύ τέτοιου είδους αθλήματα, μπορείς να φανταστείς για ποιο λόγο, λοιπόν, καταλήξαμε να διαλέξουμε την τσάντα Barcelona! Άλλωστε, η τσάντα του θα πηγαίνει ασορτί με την στολή της ομάδος που φιγουράρει συχνά πυκνά, ειδικά όταν αυτή αγωνίζεται σε κάποιο γήπεδο!


school bags

my sunshine.gr

school bags


Η, δε, μικρή και τσαχπίνα Stacy σαν πιστή Frozen Lover που είναι εδώ και 2 χρόνια (ακόμα να σου δείξω το 2ο Frozen Party της) διάλεξε μια από τις πολλές Frozen τσάντες που διαθέτει το ηλεκτρονικό κατάστημα και μπορείς να τις δεις όλες εδώ με ένα click


MYSUNSHINE.GR



my sunshine.gr


mysunshine.gr

Και κάπως έτσι μείναμε όλοι ικανοποιημένοι και την φετινή χρονιά! Και τα παιδιά που θα κρατούν τσάντες, τις οποίες μπορούν να υποστηρίξουν πλήρως, και η μαμά γιατί δεν θα πρέπει στα μέσα της χρονιάς να αγοράσει τσάντα που θα έχει χαλάσει το φερμουάρ της ή θα έχει σκιστεί και ο μπαμπάς που εξοικονόμησε χρήματα! Υπάρχει τίποτα καλύτερο από αυτό?

Θα κλείσω με αυτή την φωτογραφία, την οποία τράβηξα αφού τελειώσαμε με τα πιτσιρίκια την φωτογράφιση και λίγο πριν αρχίσουν να τρέχουν δεξιά και αριστερά στο θεατράκι της γειτονιά μας! Ο Ντίνος δηλώνει περήφανος μεγάλος αδερφός και υπεύθυνος για την αδερφή του στα διαλείμματα που θα την συναντά από το διπλανό προαύλιο!

mysunshine.gr

Μείνε συντονισμένη γιατί θα ακολουθήσει και τρίτο post [Back to School Project] και αν έχεις παιδάκι που μόλις ξεκινά το προνήπιο- νήπιο σε αφορά πλήρως! Κάνε subscribe στο mail list μου εδώ δεξιά για να είμαστε συνέχεια σε επαφή! Εδώ μπορείς να δεις το πρώτο Back to School post που ετοίμασα για σένα!
Σε μαμαδογλυκοφιλώ!


You May Also Like

2 σχόλια

  1. Εύη μου πρώτο ως κόρη fashionista θα μιλήσω για αυτά τα δύο τυπάκια που αγαπώ! Τι στυλ, τι πόζα! Με έχουν ενθουσιάσει. Και μάλλον ακούν τις συμβουλές σου γιατί η δικιά μου όλο στραβή βγαίνει ακολουθώντας τις δικές της πόζες. Τέλος πάντων. ΟΙ τσάντες σας φέτος είναι σούπερ! Ε καλά ως κοριτσάκι κι εγώ μια προτίμηση έχω στης Stacy αλλά και του Ντίνου για αγόρι ει΄ναι ιδιαίτερα του γούστου μου! Καλή σας αρχή και καλή δύναμη και στις τσάντες για αυτά που έχουν να τραβήξουν! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι δεν μπορώ να πω είναι υπάκουα παιδιά! Και η μικρή θέλει να κάνει κάτι ακροβατικά αλλά την επαναφέρω στην τάξη με λίγο κραγιόν..αχαχαχα χαίρομαι που σου άρεσαν Κάλη μου! Καλή σχολική μας χρονιά και εύχομαι όλα να μας έρθουν βολικά!

      Διαγραφή

My Insta Posts