Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

ΑΡΩΜΑΤΑ ΖΩΗΣ- ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΑΡΩΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ

by - Τρίτη, Ιουνίου 26, 2018

Σήμερα είμαι εδώ για να σου συστήσω ένα πολύ όμορφο e-shop που δημιουργήθηκε πρόσφατα, ωστόσο βρίσκεται στο χώρο των πωλήσεων εδώ και καιρό μέσα από το πανέμορφο και μυρωδάτο φυσικό του κατάστημα στην εξίσου πανέμορφη Θεσσαλονίκη (μου)!Ο λόγος για τα Αρώματα Ζωής, τα δικά μου ξεχωριστά αρώματα τύπου!

ΑΡΩΜΑΤΑ ΖΩΗΣ- ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΑΡΩΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ
                                              www.aromatazois.gr
Ας τα πάρουμε λιγάκι από την αρχή τα πράγματα! Αρώματα τύπου δεν αγόραζα ποτέ! Δοκίμασα πρώτη φορά πριν από 5 χρόνια, όταν μια γνωστή μου είχε κάνει δώρο ένα μικρό μπουκαλάκι σαν ένδειξη εκτίμησης! Ήταν η πρώτη μου επαφή με άρωμα που δεν έφερε την υπογραφή μεγάλου οίκου! Επειδή η μυρωδιά του δεν είχε καθόλου διάρκεια και στο τέλος της ημέρας άφηνε επάνω μου μυρωδιά από άσχημο πατσουλί απευθείας κράτησα στο μυαλό μου πως το φτηνό άρωμα είναι ''φτηνό'' και στη μυρωδιά αλλά και στην ποιότητα- διάρκεια! Δεν είχα γνωρίσει, όμως, ακόμη τα Αρώματα Ζωής!

ΑΡΩΜΑΤΑ ΖΩΗΣ- ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΑΡΩΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ
Φυσικό κατάστημα Αρώματα Ζωής στη Θεσσαλονίκη
Photo credits: Αρώματα Ζωής

Πριν από δύο χρόνια, γνώρισα έναν αξιόλογο κύριο με ενδιαφέρουσες ιδέες και προσωπικότητα μέσω του αδερφού μου! Έπειτα, πληροφορήθηκα πως διέθετε κατάστημα με αρώματα τύπου στην καρδιά της Θεσσαλονίκης, στην Ναυαρίνου ακριβώς κάτω από την αψίδα του Γαλέριου! Μια βόλτα στο κατάστημα ήταν αρκετή για να με πείσει πως αυτός ο κύριος είχε βρει το μυστικό στον χώρο της αρωματοποιίας! 

ΑΡΩΜΑΤΑ ΖΩΗΣ- ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΑΡΩΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ
Photo Credits: Αρώματα Ζωής

Αρώματα που κρατούν, μυρωδιά που δεν αλλάζει όσο περνά η ώρα και κυρίως δεν εξαντλείται! Ξέρεις, πως αν δεν ήμουν σίγουρη για κάτι δεν θα στο πρότεινα ποτέ! Οι τιμές των αρωμάτων είναι εξαιρετικές και μάλιστα κάποιες φορές στα δυο αρώματα παίρνεις και ένα τρίτο να το κάνεις δώρο στην φίλη σου αν θέλεις να τα δοκιμάσει και αυτή!

ΑΡΩΜΑΤΑ ΖΩΗΣ- ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΑΡΩΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ
Photo Credits: Αρώματα Ζωής

Στο e-shop του Αρώματα Ζωής θα βρεις λίστες με όλα τα επώνυμα αρώματα που κυκλοφορούν από τους μεγάλους δημιουργούς & Οίκους!Δεν είναι αυθεντικά και οι λίστες αυτές είναι μόνο για την εύρεση του αρωματικού ύφους που σε ενδιαφέρει και θέλεις να μυρίζεις πολλές ώρες επάνω σου!Με άλλα λόγια είναι απομιμήσεις που θυμίζουν επώνυμα αρώματα!Επίσης διαθέτει κρέμες προσώπου, αρωματικά έλαια χώρου και μοσχοβολιστές κρέμες σώματος!

ΑΡΩΜΑΤΑ ΖΩΗΣ- ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΑΡΩΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ
Photo Credits: Αρώματα Ζωής

Τις προηγούμενες ημέρες ''έτρεξε'' διαγωνισμός στο προφίλ μου στο Instagram με δύο τυχερές νικήτριες, οι οποίες ήδη απολαμβάνουν τα υπέροχα σετ που κέρδισαν από εμένα και τα Αρώματα Ζωής! Μείνε συντονισμένη γιατί θα τρέξουν κι άλλοι διαγωνισμοί σε συνεργασία με το e-shop, γιατί τα καλά & τα όμορφα πρέπει να μαθαίνονται & να μοιράζονται?Συμφωνείς?
💋 GIVEAWAY 💋 Νέος διαγωνισμος με δυο τυχερές απο εσάς που θα κερδίσουν το άρωμα της επιλογής τους με ασορτί #bodybutter για #super ενυδάτωση και μυρωδιά!! Το @aromatazois1 προσφέρει αρώματα τύπου, που κρατά η μυρωδιά τους αποδεδειγμένα μιας και εγω προσωπικά τα χρησιμοποιώ απο τότε που άνοιξε το κατάστημα, το 2014, στην Θεσσαλονίκη μου στο πιο κεντρικό σημείο της πόλης μου στην Ναυαρινου❣️ Ολα τα επώνυμα αρώματα κρύβονται στο λαμπερό και μυρωδάτο κατάστημα και σε περιμένουν να τα δοκιμάσεις και να «αφήσεις» χαρακτηριστική μυρωδιά στο πέρασμα σου! Κάνε: 💋Follow @aromatazois1 💋 Follow @mamas_n_papas.gr 💋Like τη φωτογραφία & tag 3 φιλενάδες σου Δυο τυχερές θα κερδίσουν απο ενα σετ άρωμα τύπου με body butter για αυτο κάντε χαμουλη με πολλαπλά tags αρκεί να ειναι διαφορετικά τα άτομα! Το @aromatazois1 θα το βρεις και στο #brandnew #eshop τους με ενα click στο www.aromatazois.gr 💋 Λήξη διαγωνισμού 12 Ιουνίου Το δώρο θα σταλεί απο τα @aromatazois1! Σε περίπτωση που ο νικητής ειναι απο τη Θεσσαλονίκη θα παραλάβει το δώρο απο το κατάστημα στην οδό Δημητρίου Γουναρη 41, κατόπιν συνεννόησης μαζι μου! Καλη επιτυχία my ladies👠 #mamasnpapas💜💜 #giveaway #giveaways #diagonismos #aroma #aromata #aromatazois #greekblogger #greekbloggergram #blogger #bloggegram #momblogger #mombloggergr #mombloggersofig #greekbloggerstyle #greekbloggers #beauty
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη mamasnpapas🌈By Evi Sachinidou (@mamas_n_papas.gr) στις

ΑΡΩΜΑΤΑ ΖΩΗΣ- ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΑΡΩΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ
Άρωμα με glitter
Photo Credits Αρώματα Ζωής

Αν αγαπάς τις μυρωδιές, τις ποιοτικές, με διάρκεια που σε βοηθούν να μην περάσεις απαρατήρητη από το πλήθος κάνε την δοκιμή να αγοράσεις προϊόν από το e-shop! Οι μυρωδιές θα σε τρελάνουν, το περιποιημένο πακέτο που θα λάβεις θα σε ξεμυαλίσει και μετά θα με ευχαριστείς που σου το πρότεινα!!😍 Όπως και να έχει μείνε συντονισμένη μαζί μου γιατί θα ρθει διαγωνισμός!

Σε φιλώ!

You May Also Like

4 σχόλια

  1. Συμφωνώ απόλυτα..
    Μπορεί να μην πρόλαβα το διαγωνισμό να λάβω μέρος αλλά αισθάνομαι πως τα λόγια σου με έπεισαν στο να τολμήσω να δοκιμάσω κάποιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε Νικολέτα και θα με θυμηθείς! Απίστευτη διάρκεια!!

      Διαγραφή
  2. Εσύ και τα αρώματα πάτε παρέα! Μοσχοβαλάς πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

My Insta Posts