Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

SUPER HEROES PARTY LOADING

by - Τρίτη, Ιουνίου 05, 2018

Τα έβδομα γενέθλια του Ντίνου πλησιάζουν και είναι η πρώτη χρονιά που δεν έχω αρχίσει ήδη τις προετοιμασίες! Φέτος, θα τα γιορτάσουμε νωρίτερα από την ημέρα γέννησης του και έχοντας στο μυαλό πως μου μένουν μόνο 15 μέρες περίπου, όσο να' ναι με πιάνει ένας πανικός!Εννοείται πως αν έχεις ήδη οργανώσει Super Heroes Party περιμένω να μου στείλεις τις ιδέες σου στο mail μου mamas.n.papas86@hotmail.com.!Ωστόσο, σήμερα σκέφτηκα να σου δείξω κάποιες ιδέες που αποθήκευσα στο Pinterest μου και σκέφτηκα να τις επιχειρήσω και εγώ! Super Heroes Party loading λοιπόν και αν ετοιμάζεις και εσύ ένα αντίστοιχο έλα να αντλήσουμε ιδέες μαζί!

SUPER HEROES PARTY LOADING

Αρχικά να σου πω πως για μία ακόμη χρονιά θα έχω στο πλευρό μου τα Παιχνιδοταξιδέματα! Είναι η παρέα μας σε όσα party κάνουμε τα τελευταία χρόνια και είναι φυσικά και το χριστουγεννιάτικο ξωτικό μας ο Dicy που μας επισκέπτεται για να πάρει τα γράμματα και να τα παραδώσω αυτοπροσώπως στον Άγιο Βασίλη!Οφείλω να σου πω πως πριν κλείσω την τούρτα και πριν ακόμα ετοιμάσω προσκλήσεις κλείνω τα Παιχνιδοταξιδέματα, γιατί πρέπει να τα πετύχεις και διαθέσιμα!Οπότε αν ετοιμάζεις party ξεκίνα από αυτό!


Παιχνιδοταξιδέματα

Δεύτερο βήμα μου είναι η επιλογή της τούρτας! Βρήκα άπειρες ιδέες με θέμα super heroes στο Pinterest! Είμαι ανάμεσα σε δύο! Ανάλογα με το πόσα άτομα θα καταλήξουμε θα κλείσω και την τούρτα! Αν θα είναι διώροφη ή τριώροφη για παράδειγμα!Ακόμα δεν έχω αποφασίσει ποιος θα μας ετοιμάσει την τούρτα μας φέτος!Δεν ξέρω γιατί αλλά έγινα λιγάκι πιο απαιτητική μετά από τόσα party! Ιδέες & προτάσεις δεκτές!



super heroes birthday cakes

Όσον αφορά το θέμα της πρόσκλησης, ετοίμασα μια ανάλογη με το θέμα! Προσπάθησα τουλάχιστον! Ήθελα να κάνω μια που να μοιάζει περισσότερο με εφημερίδα αλλά δεν κατάφερα να βρω κάτι free ώστε να το επεξεργαστώ! Έτσι, κατέληξα σε αυτήν εδώ που θυμίζει στο ελάχιστο!Φυσικά η εφημερίδα μας φέρει το όνομα της Daily Planet, γνωστή εφημερίδα που εργαζόταν ο Clark Kent!( ο Superman ντε!)


super heroe birthday party

Από διακόσμηση θέλω πολύ να φτιάξω κάτι σαν πολιτεία, τουλάχιστον να στολίζει το τραπέζι που θα τελεί χρέη μπουφέ! Έχω ήδη μαζέψει κούτες, έχω πάρει μαύρο γλασέ αυτοκόλλητο και σκέφτομαι κάτι σαν την Gotham City ένα πράμα, με μαύρα κτίρια και κίτρινα κουτάκια που θα συμβολίζουν τα παράθυρα από τις πολυκατοικίες!Κυκλοφορούν επίσης πολλές ιδέες στο Pinterest!Πήρα κάποιες από εδώ, κάποιες άλλες από εκεί και θα κάνω ένα συνονθύλευμα!Ελπίζω να βγει καλό το αποτέλεσμα!


Από το party δεν θα μπορούσε να λείψει κάτι από το Craftland! Ζήτησα από την φιλενάδα μου να μου ετοιμάσει κάτι που θα έκανε τον εορτάζοντα να ξεχωρίζει από τους καλεσμένους! Έτσι σκέφτηκα πως σχεδόν όλοι οι #super ήρωες έχουν και μια μπέρτα, κάπα ή δεν ξέρω πως αλλιώς λέγεται! Κι έτσι θα μου ετοιμάσει μια ασορτί με ένα εντελώς χίροου-ίστικο headband! Για αυτό δεν έχω φωτογραφία, αλλά αν ψάχνεσαι και εσύ για κάτι παρόμοιο στείλε της μήνυμα στο Facebook! Όλο και κάτι θα κατεβάσετε παρέα από το Pinterest να φτιάξετε!

Star Wars Party

Δες εδώ το τέλειο Star Wars Party μας με στολές Jedi που μου ετοίμασε η αγαπημένη μου Craftland!

Η πινιάτα δεν θα λείψει από το party μας!Έχω παραγγείλει ήδη μια σχετική με το θέμα από το μοναδικό We Love Pinatas Handmade by Anthomeli και είμαι σίγουρη πως τα Ανθομελάκια θα μου ετοιμάσουν κάποια super! Το τελικό σχέδιο το έχω αφήσει εξ' ολοκλήρου επάνω τους! Έτσι γίνεται όταν έχεις κάποιον τυφλή εμπιστοσύνη!Προς το παρόν σου δείχνω κάποια από τα αριστουργήματά τους που έχουν κοσμήσει χαρούμενα παιδικά party, wedding parties, βαφτίσεις και baby showers!

We Love Pinatas Handmade by Anthomeli

Από εδώ μπορείς να αγοράσεις όποιο σχέδιο θέλεις από το We Love Pinatas Handmade By Anthomeli, στη γωνίτσα τους στο JamJar!

Για περαιτέρω διακόσμηση βρήκα κάποια freebies στο Pinterest μου, τα οποία έχω κάνει Pin και μπορείς να τα δεις με ένα click εδώ! Επιπροσθέτως σκέφτομαι να πάρω κάτι ακόμα από το Happy Teapot! Έχει στολίσει πολλά party μας, όπως το Star Wars Party, το Halloween party καθώς και κάποια από τα Picnic μας! Για το φετινό διάλεξα από το Super Heroe Theme Party που υπάρχει ήδη έτοιμο στο eshop!Η Λευκή εδώ και 5 χρόνια δημιουργεί πανέμορφα party με ιδιαίτερα διακοσμητικά που διαθέτει στο μαγαζί της, ποιοτικά και όχι αναλώσιμα όσο αυτά που κυκλοφορούν στο υπόλοιπο εμπόριο!Χωρίς υπερβολή!

happy teapot

Δεν ξέρω αν παρέλειψα να σου πω κάτι από όσα ήδη ετοιμάζω σαν τρελή! Χαίρομαι. όμως, διπλά και τριπλά γιατί το μοιράζομαι μαζί σου και ήδη μετά από κάποια stories μου στο Instagram αρχίσατε να μου στέλνετε ιδέες από party που έχετε οργανώσει με το ίδιο θέμα! Έτσι, ακριβώς έκανε και η γλυκιά Θεσσαλονικιά μου Χρύσα από το MyBlissFood!! Δες το δικό τους Super Heroe Party πριν από κάποια χρόνια εδώ!

Μείνε συντονισμένη γιατί πολύ σύντομα θα σου δείξω όλο το story του party αμέσως μόλις πραγματοποιηθεί!Stay in touch κάνοντας subscribe στο mail list μου εδώ δεξιά στο blog! Μην φοβάσαι, είναι GDPR friendly!!😋 

Σε μαμαδογλυκοφιλώ!





You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts